An Institutional Repository is a digital service that collects, preserves, and distributes digital material. Repositories are important tools for preserving an organization's legacy; they facilitate digital preservation and scholarly communication. University of West Attica Repository is supported by the Institution's libraries

  • Αυτισμός και εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας 

    Τσιτλακίδου, Παρασκευή (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Η συγκεκριμένη εργασία αναφέρεται στις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος. Θα γίνει μια ιστορική αναδρομή, θα μιλήσουμε για τον ορισμό, τα αίτια, τα χαρακτηριστικά, τα διαγνωστικά κριτήρια και τα επιδημιολογικά στοιχεία. ...
  • Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την ευαισθητοποίηση και την αποδοχή της διαφορετικότητας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 

    Χαλκίδου, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία εξερευνά τις απόψεις και τις πρακτικές των εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σχετικά με την ευαισθητοποίηση και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Μέσω της συλλογής και ανάλυσης δεδομένων ...
  • Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα όρασης 

    Νικολόπουλος, Δημήτρης (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Τα ψηφιακά εργαλεία αλλά και η τεχνογνωσία του εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε οι μαθητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των υπολοίπων σχολικών εγχειριδίων παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, δεν ...
  • Σύνδρομο Williams-Beuren: Μελέτη Περίπτωσης 

    Τριάντη, Παρθένα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Εισαγωγή: Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα θεωρητική και ερευνητική διατριβή είναι το «Σύνδρομο Williams-Beuren». Περιγράφονται ορισμένα ιατρικά, φυσιογνωμικά και γνωστικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν τα άτομα αυτού του ...
  • Η Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών σε παιδιά της Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας - Σύγχρονες Επιστημονικές Θεωρίες και Μέθοδοι 

    Κόκκαλη, Διαμαντούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει τις νέες τάσεις – απόψεις αλλά και τις σύγχρονες επιστημονικές θεωρίες και μεθόδους διδασκαλίας της ξένης γλώσσας στις μικρές ηλικίες. Είναι πλέον φαινόμενο παγκόσμιο ...

View more