Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "1222873f-14a5-4acd-b6a6-c5267bcf7f76"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Electronic word of mouth (eWOM) viaonline social communities: effects on businesses and consumers from a geo-social approach
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-12-19)Social media has greatly impacted and reinvented marketing, as we know it today. The days when Hendry Ford was selling what he could produce, offering less choices and cheap product “any color he wants as long as it is ... -
Η επίδραση της χώρας προέλευσης στην αξιολόγηση του προϊόντος και στην πρόθεση αγοράς: Η περίπτωση των επαγγελματιών σομελιέ στη Γερμανία, για τους ελληνικούς οίνους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04-06)Η επιτυχία κάθε επιχειρηματικού εγχειρήματος εξαρτάται από την ανταπόκριση της αγοράς στην προσφερόμενη υπηρεσία ή προϊόν. Στον κλάδο του κρασιού, η επιτυχής προσέγγιση του τελικού καταναλωτή, δεν εξαρτάται απόλυτα από τον ... -
Η επίδραση του πολιτιστικού πλαισίου στην προσαρμογή vs τυποποίησης του μείγματος μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον. Μελέτη πολυεθνικών εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA» της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ... -
Η επιρροή των online reviews στην διαδικασία επιλογής τουριστικού καταλύματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-26)Μια από τις διαχρονικά πιο σταθερές τάσεις των καταναλωτών είναι η προσπάθεια αποφυγής της αβεβαιότητας που προηγείται μιας αγοραστικής απόφασης. Ειδικότερα όταν η αγοραστική απόφαση αφορά προϊόντα ή υπηρεσίες υψηλής ... -
Οι πολιτικές και η στρατηγική του εσωτερικού marketing ως απαραίτητα εργαλεία υλοποίησης στρατηγικών στόχων στο πλαίσιο της «πράσινης» διαχείρισης του διανοητικού κεφαλαίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-20)Η αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών ζητημάτων, όπως η θέσπιση αυστηρότερου νομοθετικού πλαισίου και η αλλαγή καταναλωτικών συνηθειών, αποτελεί πρόκληση για τους σημερινούς οργανισμούς. Ο περιβαλλοντικός προσανατολισμός και ...