Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 28-45 από 45
-
Μάρκετινγκ και οργανισμοί πληροφόρησης: η περίπτωση των αρχείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-15)Η παρούσα εργασία διερευνά το τρόπο με τον οποίο οι στρατηγικές και οι τεχνικές μάρκετινγκ μπορούν να ενισχύσουν τους αρχειακούς οργανισμούς, προβάλλοντας τις συλλογές και τις υπηρεσίες τους.Πιο αναλυτικά, η εργασία ... -
Μελέτη του αγγλικού πρωταθλήματος σε σύγκριση με το ελληνικό πρωτάθλημα σε επιχειρηματικό επίπεδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη και η σύγκριση του Ελληνικού με του Αγγλικού ποδοσφαίρου σύμφωνα με τις απόψεις πολιτών, σε τομείς οργάνωσης, στρατηγικής, οικονομικής δυνατότητας, “marketing”, υλικών, άυλων και ... -
Νευρομάρκετινγκ: Ηθική διάσταση και πρακτικές του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Το Μάρκετινγκ όπως το γνωρίζουμε πλέον έχει αλλάξει αρκετά. Η έρευνα Μάρκετινγκ δεν περιορίζεται μόνο σε μια έρευνα που διεξάγετε από κάποιο γραφείο μέσω Internet ή στο πεδίο, ώστε να διερευνήσει την αγοραστική απόφαση ή ... -
Ο ρόλος της ακολουθούμενης στρατηγικής μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης εταιρειών φαρμάκων και καλλυντικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)Στη μελέτη αυτή, ερευνήθηκε ο ρόλος που διαδραματίζει η ακολουθούμενη στρατηγική μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης της εταιρείας. Οι προγενέστερες μελέτες είχαν διερευνήσει τους μεμονωμένους ... -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Αξιοπιστία και αφοσίωση του καταναλωτή στην αγορά κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-20)Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια σαφής μετατόπιση από το μάρκετινγκ συναλλαγών στο μάρκετινγκ σχέσεων, καθιστώντας ιδιαίτερα σημαντική την διερεύνηση του τρόπου ανάπτυξης και διατήρησης μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ ... -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Μια εμπειρική μελέτη στην αγορά των κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-26)Τις τελευταίες δεκαετίες και ειδικότερα στη σύγχρονη εποχή που διανύουμε, ο ρόλος της εμπλοκής του πελάτη με τη μάρκα αποδεικνύεται ολοένα και πιο σημαντικός. Η μάρκα διακρίνεται από διαφορετικές διαστάσεις οι οποίες ... -
Ο ρόλος των chatbots και η αποδοχή τους από τους Έλληνες καταναλωτές στο σύγχρονο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-16)Η έρευνα αυτή, μελετά τη σύνδεση του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ με τη τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, η εργασία παρουσιάζει τους τρόπους αλληλεπίδρασης των καταναλωτών με τις εφαρμογές της Τεχνητής ... -
Ο ρόλος των γραμματοσειρών στην καθημερινή μας ζωή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-15)Η εργασία με τίτλο «Ο ρόλος των γραμματοσειρών στην καθημερινή μας ζωή» αναλύει, εξηγεί και παρουσιάζει παραδείγματα των επιρροών που έχουν οι γραμματοσειρές στην καθημερινότητα μας μέσω ερευνών που έχουν γίνει τόσο στον ... -
Οι απόψεις των επιστημόνων της πληροφόρησης για την εφαρμογή μεθόδων μάρκετινγκ για την ανάπτυξη και προώθηση των υπηρεσιών των βιβλιοθηκών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)Στο σημερινό ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον των βιβλιοθηκών, η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών που να ανταποκρίνονται στις ολοένα μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των χρηστών είναι καθοριστικής σημασίας για την βιωσιμότητα των ... -
Στρατηγικές employer branding και εφαρμογή τους στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09)Η εκπόνηση της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα ... -
Στρατηγικές που στοχεύουν στην προβολή και το μάρκετινγκ ανάδειξης των βιβλιοθηκών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)Οι οργανισμοί πληροφόρησης και πιο συγκεκριμένα οι βιβλιοθήκες οφείλουν να χαρακτηρίζονται από διαλλακτικότητα και προσαρμοστικότητα με απώτερο στόχο την εκπλήρωση των επιθυμιών των επισκεπτών τους. Η έλευση του διαδικτύου ... -
Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας Προϊόντος, με σκοπό την προώθησή του στην Ελληνική αγορά.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-26)Σε μία εποχή όπου η τεχνολογία και τα κοινωνικά δίκτυα, έχουν αλλάξει τον τρόπο επικοινωνίας, οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να διαμορφώσουν τη δική τους εικόνα. Η αναγνωρισιμότητα, η ανάγκη για διαφοροποίηση ... -
Τα κοινωνικά δίκτυα ως μέσα προώθησης των οργανισμών πληροφόρησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-01-20)Η παρούσα πτυχιακή εργασία προσπαθεί να αναδείξει τη χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους οργανισμούς πληροφόρησης ως μέσα για την προώθηση των υπηρεσιών τους. Η έρευνα συμπεριέλαβε βιβλιοθήκες, αρχεία και μουσεία όμως ... -
Τεχνικές προώθησης ευφυούς συσκευασίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-21)Η συσκευασία υπάρχει ως μέσο προστασία του περιεχομένου εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ωστόσο τα τελευταία και με την εξέλιξη της τεχνολογίας γίνεται η προσπάθεια να γίνει πιο «έξυπνη». Το ευφυές κομμάτι λοιπόν αρχίζει και ... -
Τμηματοποίηση πελατών με χρήση της ανάλυσης RFM σε εταιρεία βελτίωσης σπιτιού & ιδιοκατασκευής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-29)Οι πελάτες είναι η πηγή ζωτικότητας της κάθε επιχείρησης. Όμως κάθε πελάτης έχει διαφορετική αξία για την επιχείρηση. Τα τμήματα μάρκετινγκ στην προσπάθεια τους να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών τους, ... -
Το brande name του Λαυρίου και η τουριστική ανάπτυξη του λιμένος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-22)Μέσα στα πλαίσια της νέας παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας, οι πόλεις έχουν αλλάξει άρδην και διαδραματίζουν δυναμικό ρόλο, καθώς πλέον καθίστανται φορείς ζωτικής σημασίας. Προκειμένου κάθε περιοχή να παραμείνει στην κορυφή, ... -
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ... -
Χρήση των social media στην Ελληνική Λιμενική Βιομηχανία, επιπτώσεις στην προώθηση και τις δημόσιες σχέσεις των λιμένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-11-14)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία που θα παρουσιαστεί από μεριάς μου για το μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, θα μου δοθεί η δυνατότητα να συνδυάσω τις γνώσεις μου στο marketing μέσα από τον προπτυχιακό τίτλο σπουδών μου σε σχέση ...