Πλοήγηση ανά Ακαδημαϊκό Τμήμα "Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών"
Αποτελέσματα 426-445 από 448
-
Υλοποίηση PLC με λογισμικό ανοικτού κώδικα OpenPLC σε Raspberry Ρi και εφαρμογές με χρήση Modbus/TCP σε microcontroller ESP8266
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-10)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η εκμάθηση και η δημιουργία συγχρόνων συστημάτων αυτόματου ελέγχου. Θα παρουσιασθεί η δημιουργία ενός προγραμματιζόμενου λογικού ελεγκτή (PLC) χαμηλού κόστους, ο οποίος θα μπορεί ... -
Υλοποίηση αντιπροσωπευτικών αλγορίθμων γραφικών με οπτικοποιημένη αλληλεπίδραση με το χρήστη για εκπαιδευτικούς σκοπούς με χρήση WebGL
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10)Στα πλαίσια της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας υλοποιήθηκε μια σειρά από τυπικούς αλγορίθμους Γραφικών με στοιχεία οπτικοποιημένης αλληλεπίδρασης με το χρήστη επιτρέποντας την εξερεύνηση εναλλακτικών σεναρίων εξέλιξης και ... -
Υλοποίηση αυτόνομου οχήματος με χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης και υπολογιστικού συστήματος χαμηλής κατανάλωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-11)Η ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων και οχημάτων φιλικότερων προς το περιβάλλον είναι αδιαμφισβήτητα ο οδηγός των τεχνολογικών εξελίξεων στον κόσμο της αυτοκίνησης την τελευταία δεκαετία. Η άνθηση που έχει γνωρίσει η τεχνολογία ... -
Υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού προσομοιωτή μνήμης cache για κινητά Android
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023)Το χάσμα μεταξύ των ταχυτήτων της μνήμης και του μικροεπεξεργαστή έχει ενθαρρύνει τους αρχιτέκτονες μικροεπεξεργαστών να παρέχουν μηχανισμούς στους οποίους θα “κρύβουν” τις μεγάλες καθυστερήσεις μνήμης. Οι κρυφές μνήμες ... -
Υλοποίηση και αξιολόγηση ψηφιακού αποθετηρίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-06-30)Τα επόμενα χρόνια, τα εκπαιδευτικά συστήματα που χρησιμοποιούν πολυμέσα αναμένεται να αυξήσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να κάνουν τη μάθηση πιο ελκυστική, ενσωματώνοντας ψηφιακό υλικό στην παραδοσιακή εκπαίδευση. ... -
Υλοποίηση μεθόδων εξόρυξης δεδομένων με χρήση Tensorflow
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-18)Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι αρχικά η εξοικείωση με το Τensorflow, κάνοντας χρήση του βιβλίου «Machine Learning with TensorFlow» του Nishant Shukla και στην συνέχεια η υλοποίησή μεθόδων μηχανικής μάθησης στην ... -
Υλοποίηση πρακτόρων σε ένα ψηφιακό 3D παιχνίδι γρίφων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-10)Η διπλωματική εργασία έχει σκοπό την υλοποίηση πρακτόρων σε ψηφιακό 3D παιχνίδι γρίφων, κατόπιν σχετικής μελέτης και έρευνας σχετικά με το πολυπρακτορικό σύστημα, το οποίο αποτελεί ένα μηχανογραφημένο σύστημα που ... -
Υπηρεσίες, εργαλεία και εφαρμογές του Υπολογιστικού Νέφους στην εκπαιδευτική διαδικασία - Μελέτη περίπτωσης στην εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-31)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τις εξελίξεις στην τεχνολογία που πάντα δημιουργούσαν νέες ευκαιρίες διδασκαλίας και μάθησης. Οι εξελίξεις στις νέες τεχνολογίες σημαίνουν και εκπαιδευτικές αλλαγές που έχουν ως ... -
Υποθέσεις χρήσης τεχνικών ψευδωνυμοποίησης στον χώρο της Δημόσιας Υγείας και της Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςState University of MoldovaTechnical University of MoldovaAcademy of Economic Studies of MoldovaAlecu Russo State University of BălțiL. N. Gumilyov Eurasian National University, 2022-06)Περίληψη Η ψευδωνυμοποίηση είναι ένα μέτρο προστασίας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών κατά την δι άρκεια της επεξεργασίας τους, που προτείνεται από το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων . Η πρόσφατη πανδημία ... -
Χαρακτηριστικά και συγκριτική παρουσίαση των λειτουργικών συστημάτων για διακομιστές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-03)Στο χώρο των διακομιστών υπολογιστών λόγω της ραγδαίας εξέλιξης του Διαδικτύου, της έλευσης των Big Data, των Cloud Υπηρεσιών, του Internet of Things και πολλών άλλων νέων υπηρεσιών, είναι σε εξέλιξη ο εκσυγχρονισμός και ... -
Χρήση γενετικών αλγορίθμων για τη δημιουργία ομάδων φοιτητών για συνεργασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-22)Ο σχηματισμός ομάδων εργασίας φοιτητών παίζει σημαντικό ρόλο στην αποτελεσματικότητα της μαθησιακής διαδικασίας. Κατάλληλες ομάδες φοιτητών οδηγούν σε αλληλεπιδράσεις μεταξύ τους και αυξάνουν τα μαθησιακά αποτελέσματα. ... -
Χρήση επαυξημένης πραγματικότητας για την κατανόηση του μαθήματος της Ιστορίας: Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-11)Τα τελευταία χρόνια η εφαρμογή της τεχνολογίας της επαυξημένης πραγματικότητας σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας παρουσιάζει μια ολοένα αυξανόμενη εξέλιξη. Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι ένα ταχέως ... -
Χρήση επαυξημένης πραγματικότητας στην προσχολική εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης σε παιδιά με την ελληνική ως δεύτερη ξένη γλώσσα για τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-09)Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών έχει ενσωματωθεί σε ποικίλους τομείς της ανθρώπινης ζωής, ένας εκ των οποίων αυτός της Εκπαίδευσης. Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες αποτελεί βασική ... -
Χρήση τεχνικών βαθιάς μάθησης και επεξηγήσιμης τεχνητής νοημοσύνης για την ανίχνευση της νόσου του Alzheimer σε εικόνες μαγνητικής τομογραφίας εγκεφάλου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-22)Η νόσος του Alzheimer είναι μια προοδευτική νευροεκφυλιστική νόσος και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις του 21ου αιώνα για τον υγειονομικό τομέα. Τα συμπτώματα της νόσου αφορούν διαταραχές στη μνήμη, την ... -
Χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης για την ανάλυση ιατρικών εικόνων με στόχο την υποβοήθηση στη διάγνωση της λοίμωξης COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10)Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει ως αποτέλεσμα το επιστημονικό πεδίο που ονομάζεται επιστήμη των υπολογιστών να βρίσκει εφαρμογές σε ολοένα και περισσότερους τομείς. Ένας από αυτούς τους τομείς αποτελεί και η επιστήμη ... -
Χρήση τεχνικών Μηχανικής Μάθησης για την αντιμετώπιση των φαινομένων διάδοσης σε οπτικές επικοινωνίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021)Τα σημερινά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα είναι πηγές μεγάλης ποσότητας ετερογενών δεδομένων, όπως δεδομένα για μονοπάτια κίνησης στο δίκτυο, ειδοποιήσεις δικτύου, δείκτες ποιότητας σήματος, δεδομένα συμπεριφοράς χρήστη κλπ. Είναι ... -
Χρήση τεχνικών τεχνητής νοημοσύνης σε εκπαιδευτικά λογισμικά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-23)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας αυτής είναι να διερευνηθούν οι ικανότητες που απαιτούνται από τη θεματική της Τεχνητής Νοημοσύνης στον εκπαιδευτικό τομέα και να συνταχθούν προτάσεις στο να εισαχθεί στην διαδικασία ... -
Χρήση της κινητής μάθησης ως μέσο για την ενίσχυση της διερευνητικής μάθησης σε αντικείμενα φυσικών επιστημών και STEM
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-06-30)Η Κινητή Μάθηση (Mobile Learning) είναι μια μορφή ηλεκτρονικής μάθησης που χρησιμοποιεί φορητές συσκευές και βασίζεται στην ιδέα ότι η μάθηση μπορεί να γίνει οποτεδήποτε, οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε συσκευή, γεγονός που ... -
Χρήση ψηφιακού υλικού για τη διδασκαλία της αξονικής συμμετρίας σε μαθητές Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-06-30)Η παρούσα έρευνα προσανατολίζεται στις αντιλήψεις των μαθητών της Α’ δημοτικού σχετικά με την έννοια της αξονικής συμμετρίας μέσω της ενασχόλησής τους με διάφορα σχήματα, τόσο σε ενασχόληση με έντυπα φύλλα εργασίας όσο ... -
Ψηφιακά παιχνίδια επιπτώσεων και ταξινόμησης για την καλλιέργεια ερμηνευτικών δεξιοτήτων κατά τη δημιουργία ιστορικών νοημάτων στο Γυμνάσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-09-18)Το μάθημα της Ιστορίας έχει απασχολήσει αρκετά τους ερευνητές σχετικά με τον τρόπο που γίνεται η διδασκαλία του και τα αποτελέσματα που έχει στην απόκτηση και εμπέδωση των ιστορικών γνώσεων από τους μαθητές. Η συγκεκριμένη ...