Browsing by Academic Department "Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών"
Now showing items 344-353 of 353
-
Χαρακτηριστικά και συγκριτική παρουσίαση των λειτουργικών συστημάτων για διακομιστές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-03)Στο χώρο των διακομιστών υπολογιστών λόγω της ραγδαίας εξέλιξης του Διαδικτύου, της έλευσης των Big Data, των Cloud Υπηρεσιών, του Internet of Things και πολλών άλλων νέων υπηρεσιών, είναι σε εξέλιξη ο εκσυγχρονισμός και ... -
Χρήση επαυξημένης πραγματικότητας για την κατανόηση του μαθήματος της Ιστορίας: Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-11)Τα τελευταία χρόνια η εφαρμογή της τεχνολογίας της επαυξημένης πραγματικότητας σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας παρουσιάζει μια ολοένα αυξανόμενη εξέλιξη. Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι ένα ταχέως ... -
Χρήση επαυξημένης πραγματικότητας στην προσχολική εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης σε παιδιά με την ελληνική ως δεύτερη ξένη γλώσσα για τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-09)Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών έχει ενσωματωθεί σε ποικίλους τομείς της ανθρώπινης ζωής, ένας εκ των οποίων αυτός της Εκπαίδευσης. Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες αποτελεί βασική ... -
Χρήση τεχνικών βαθιάς μάθησης και επεξηγήσιμης τεχνητής νοημοσύνης για την ανίχνευση της νόσου του Alzheimer σε εικόνες μαγνητικής τομογραφίας εγκεφάλου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-22)Η νόσος του Alzheimer είναι μια προοδευτική νευροεκφυλιστική νόσος και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις του 21ου αιώνα για τον υγειονομικό τομέα. Τα συμπτώματα της νόσου αφορούν διαταραχές στη μνήμη, την ... -
Χρήση τεχνικών Μηχανικής Μάθησης για την αντιμετώπιση των φαινομένων διάδοσης σε οπτικές επικοινωνίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021)Τα σημερινά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα είναι πηγές μεγάλης ποσότητας ετερογενών δεδομένων, όπως δεδομένα για μονοπάτια κίνησης στο δίκτυο, ειδοποιήσεις δικτύου, δείκτες ποιότητας σήματος, δεδομένα συμπεριφοράς χρήστη κλπ. Είναι ... -
Χρήση τεχνικών τεχνητής νοημοσύνης σε εκπαιδευτικά λογισμικά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-23)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας αυτής είναι να διερευνηθούν οι ικανότητες που απαιτούνται από τη θεματική της Τεχνητής Νοημοσύνης στον εκπαιδευτικό τομέα και να συνταχθούν προτάσεις στο να εισαχθεί στην διαδικασία ... -
Χρήση της κινητής μάθησης ως μέσο για την ενίσχυση της διερευνητικής μάθησης σε αντικείμενα φυσικών επιστημών και STEM
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-06-30)Η Κινητή Μάθηση (Mobile Learning) είναι μια μορφή ηλεκτρονικής μάθησης που χρησιμοποιεί φορητές συσκευές και βασίζεται στην ιδέα ότι η μάθηση μπορεί να γίνει οποτεδήποτε, οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε συσκευή, γεγονός που ... -
Χρήση ψηφιακού υλικού για τη διδασκαλία της αξονικής συμμετρίας σε μαθητές Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-06-30)Η παρούσα έρευνα προσανατολίζεται στις αντιλήψεις των μαθητών της Α’ δημοτικού σχετικά με την έννοια της αξονικής συμμετρίας μέσω της ενασχόλησής τους με διάφορα σχήματα, τόσο σε ενασχόληση με έντυπα φύλλα εργασίας όσο ... -
Ψηφιακή αποθήκευση βίντεο και ασφαλής μετάδοση με χρήση ESP32
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-13)Στην συγκεκριμένη εργασία αναπτύσσεται μια εφαρμογή για ESP32-CAM όπου η χρήση της αφορά μη επανδρωμένα αεροσκάφη αλλά και πληθώρα άλλων εφαρμογών που απαιτείται κάμερα (CCTV Camera). Σκοπός της εφαρμογής είναι η ασφαλής ... -
Ψηφιακό παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας με Unity και C# για την εκμάθηση Logo
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη κατασκευή ψηφιακού παιχνιδιού για την εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού Logo. Αρχικά, ορίζονται οι όροι “ψηφιακό παιχνίδι”, “πόροι” και “εξοπλισμός”, καθώς και τα βασικά ...