Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Αξία μάρκας"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Η αξία της μάρκας στην διαμόρφωση της σχέσης πελάτη–προμηθευτή στην Β2Β αγορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-19)Η αγορά Β2Β εξελίσσεται και μετασχηματίζεται παγκοσμίως. Ως αποτέλεσμα οι εταιρίες βιώνουν έντονο ανταγωνισμό και εστιάζουν στην αναζήτηση στρατηγικών διαφοροποίησης που θα τις βοηθήσουν να επιτύχουν ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό ... -
Ο ρόλος της αξίας της μάρκας στη διαμόρφωση της σχέσης πελάτη-προμηθευτή στη βιομηχανική αγορά: η περίπτωση της αγοράς δεμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Η αξία της μάρκας είναι ένας όρος που αντιπροσωπεύει την αξία της επωνυμίας μιας εταιρείας με βάση την αναγνώρισή της. Οι μάρκες στις αγορές B2B εξυπηρετούν ακριβώς τον ίδιο γενικό σκοπό όπως και στις καταναλωτικές αγορές, ...