Search
Now showing items 1-10 of 31
Οι απόψεις των θεραπευτών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Οι Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), τις τελευταίες 10ετίες έχουν
εισαχθεί δυναμικά στην εκπαίδευση, τόσο των παιδιών τυπικής ανάπτυξης, όσο των
παιδιών, με μαθησιακές δυσκολίες, όπως η Διαταραχή Αυτιστικού ...
Στάσεις και αντιλήψεις καθηγητών Ειδικής Αγωγής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης απέναντι σε καινοτόμους μεθόδους εκπαίδευσης: η περίπτωση της χρήσης ΤΠΕ και Εικαστικών Τεχνών στην ΕΑΕ.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Εισαγωγή: Η βελτίωση τόσο της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας όσο και των αποτελεσμάτων της είναι το ζητούμενο σε παγκόσμιο επίπεδο. Πολύ περισσότερο όταν οι μαθητές/τριες είναι άτομα με ειδικές ανάγκες ή μαθησιακές ...
Καλές πρακτικές στην συμπεριληπτική εκπαίδευση για τη βιωματική και προσωποποιημένη μάθηση των ατόμων με αναπηρία μέσω των τεχνών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Στην παρούσα διπλωματική εργασίας γίνεται παράθεση των καλών πρακτικών στη συμπεριληπτική εκπαίδευση για τη βιωματική και προσωποποιημένη μάθηση των Ατόμων με Αναπηρία μέσω των τεχνών. Συγκεκριμένα, αναφέρονται τα οφέλη ...
Σύνδρομο Asperger, μία ιδιαίτερη μορφή αυτισμού. Πώς επηρεάζει τις σχολικές επιδόσεις και τις μαθηματικές δεξιότητες του ατόμου.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Το Σύνδρομο Asperger είναι μία διαταραχή που επιφέρει ανωμαλίες κυρίως στις κοινωνικές συναλλαγές του ατόμου. Είναι μία από τις διαταραχές που βρίσκονται υπό τη σκέπη της ομπρέλας του αυτιστικού φάσματος χωρίς περαιτέρω ...
Απόψεις εκπαιδευτικών Α-βάθμιας και Β-βάθμιας εκπαί-δευσης για τη συμπερίληψη μαθητών με Ελαφρά Νοητική Υστέρηση στο τυπικό σχολείο και τον υποστηρικτικό ρόλο της τεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
Περίληψη
Εισαγωγή: Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, οι μαθητές με ήπια νοητική υστέρηση ενσωμα-τώνονται όλο και περισσότερο στο τυπικό σχολείο. Η ένταξη στο τυπικό σχολικό πλαίσιο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να συμμετέχουν ...
Αξιοποίηση Σύγχρονων Τεχνολογιών στη Διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο για τη Συμπερίληψη Όλων των Μαθητών-τριών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
H παρούσα εργασία σκοπό έχει να αναδείξει τη συμβολή της ενσωμάτωσης των σύγχρονων τεχνολογιών στο τομέα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και ειδικότερα στην αξιο-ποίησή τους στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο. ...
Το δικαίωμα των ατόμων με οπτική αναπηρία στην αγορά εργασίας και η συμπερίληψη αυτών σε επικείμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-13)
Η ένταξη των ατόμων με αναπηρίες στην αγορά εργασίας αποτελεί μια σημαντική πρόκληση και παράλληλα ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη σύγχρονη κοινωνία. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση του ...
Πολιτότητα, Πολιτισμικός Πλουραλισμός και Συμπερίληψη στην Προσχολική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07)
Εισαγωγή: Η προσχολική αγωγή αποτελεί μια κρίσιμη περίοδο στην εκπαίδευση των παιδιών, καθώς είναι η περίοδος που διαμορφώνονται οι βασικές τους αξίες, ικανότητες και πεποιθήσεις. Η συμπερίληψη αποτελεί έναν άλλο σημαντικό ...
Η ανάπτυξη των Κοινωνικών Δεξιοτήτων μέσω του Παιχνιδιού και της Συμπερίληψης στην Προσχολική Αγωγή. Έρευνα απόψεων εκπαιδευτικών και ειδικών θεραπευτών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
Εισαγωγή: Στοχεύοντας σε έναν περισσότερο συμπεριληπτικό κόσμο, όπου η εκπαίδευση και θεραπευτική παρέμβαση θα βασίζεται σε περισσότερο παιδοκεντρικά μοντέλα, η παρούσα εργασία μελέτησε τις έννοιες της Συμπερίληψης, του ...
Η επίδραση των κοινωνικών ρομπότ στην κατανόηση ιστοριών από μαθητές της ειδικής αγωγής στη προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
Εισαγωγή: Αντικείμενο της έρευνας αυτής αποτελεί η αξιοποίηση του κοινωνικού ρομπότ «Ναό» στην διήγηση ιστοριών σε παιδιά προσχολικής εκπαίδευσης της ειδικής αγωγής. Για την επίτευξή της έρευνας είχαν προγραμματιστεί να ...