Search
Now showing items 1-10 of 18
Διερεύνηση της επιρροής της πανδημίας του ιού SARS-CoV-2 στις συνθήκες ζωής μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)
Η νόσος του Κορωνοϊού ξεκίνησε ως ένας αγνώστου προελεύσεως επικίνδυνος για την υγεία των ανθρώπων ιός, ο οποίος πολύ γρήγορα μεταδόθηκε σε όλο τον κόσμο προκαλώντας την μεγαλύτερη πανδημία της σύγχρονης εποχής. Οι πληροφορίες ...
Νευροβιολογική βάση της Σχιζοφρένειας : Ο ρόλος των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και οι θεραπείες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)
Η σχιζοφρένεια χαρακτηρίζεται ως ένα από τα σοβαρότερα ψυχικά νοσήματα, εμφανίζεται στο 1% του γενικού πληθυσμού και επηρεάζει το άτομο στη σκέψη, την αντίληψη, τη συμπεριφορά και το συναίσθημα. Η έναρξη της διαταραχής ...
Διδασκαλία μαθητών με δυσλεξία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Απόψεις εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2020)
Εισαγωγή: Κατά τα τελευταία χρόνια, αρκετές μελέτες έχουν εστιάσει την προσοχή τους στις γνώσεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την ειδική μαθησιακή δυσκολία – δυσλεξία. Οι μελέτες αυτές ...
Πρώτες Βοήθειες στο Σχολείο. Γνώσεις και Δεξιότητες Εκπαιδευτικών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10)
Οι πρώτες βοήθειες παρέχουν προκαταρκτική φροντίδα σε άτομο με ασθένεια,
τραυματισμό και ειδικότερα σε επείγοντα περιστατικά. Μπορεί να πραγματοποιηθεί από
οποιονδήποτε έως ότου μπορεί να ληφθεί οριστική ιατρική περίθαλψη. ...
Η Έμμηνος Ρύση ως Παράγοντας Διαρροής από τη Σχολική Πραγματικότητα και ο Ρόλος της Κοινωνικο-συναισθηματικής Νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)
Περίληψη
Εισαγωγή: Η έλευση της εμμήνου ρύσεως αποτελεί σημείο σταθμό στην εξελικτική πορεία της εφηβείας των θηλέων καθώς σηματοδοτεί την μετάβαση από την παιδική στην αναπαραγωγική ηλικία. Η εμμηναρχή καθορίζεται από ...
Απεικόνιση λειτουργίας ζωτικών κέντρων του εγκεφάλου με χρήση λειτουργικής μαγνητικής τομογραφίας εγκεφάλου (f MRI) και τομογραφίας εκπομπής ποζιτρονίων (PET) σε άτομα με μαθησιακές διαταραχές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)
Στην παρούσα ανασκοπική μελέτη επιχειρείται να αναδειχθεί η συνεισφορά των μεθόδων ιατρικής απεικόνισης που χρησιμοποιούνται στις νευροεπιστημονικές έρευνες στο πεδίο των μαθησιακών διαταραχών. Πιο συγκεκριμένα, έχει δοθεί ...
Αυτισμός,λόγος και επικοινωνία - Μελέτη περίπτωσης παιδιού με σύνδρομο Asperger
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-18)
Ο αυτισμός συνιστά μία ιδιαίτερα σημαντική παρέκκλιση από την ομαλή αναπτυξιακή πορεία της παιδικής ηλικίας. Η συγκεκριμένη μελέτη εξέταση τη διαταραχή φάσματος αυτισμού, τα επικοινωνιακά και γλωσσικά ελλείμματα των παιδιών, ...
Η χρήση των παραγόντων ερυθροποίησης έναντι των μεταγγίσεων στην αντιμετώπιση αναιμιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-13)
Κατά τη διάρκεια του περασμένου αιώνα, πολύ λίγες πρωτεΐνες μπόρεσαν να συναγωνιστούν την ερυθροποιητίνη στο να αποσπάσουν αρχικά το επιστημονικό ενδιαφέρον των φυσιολόγων, των κυτταρικών βιολόγων αλλά και των κλινικών ...
Τα επίπεδα της ομοκυστεΐνης του φολικού οξέος και της βιταμίνης Β12 σε ασθενείς με μετάλλαξη MTHFR.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-10)
Το MTHFR αποτελεί μία γενετική προδιάθεση που περιορίζει τα επίπεδα της ομοκυστείνης
στο αίμα. Βρίσκεται στο κυτταρόπλασμα των κυττάρων και κληρονομείται στους
απογόνους και από τους δύο γονείς. Συνεπώς, ο καθένας μας ...
Αντιλήψεις και κατάρτιση των νηπιαγωγών στην Ελλάδα σχετικά με τη συμβολή των Βιοϊατρικών επιστημών στην Παιδαγωγική επιστήμη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Εισαγωγή: Η προσωπική ανάγκη και αναζήτηση μιας πιο εξειδικευμένης και αποτελεσματικότερης διαδικασίας μετάδοσης γνώσης, αξιών, ικανοτήτων και δεξιοτήτων σε κάθε μαθητή που εισέρχεται στο σύγχρονο ελληνικό νηπιαγωγείο ...