Search
Now showing items 1-10 of 22
Πες μου ένα παραμύθι! Η θεραπευτική δύναμη της αφήγησης παραμυθιών σε συνδυασμό με την τέχνη στην ψηφιακή εποχή.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)
Εισαγωγή: Τα παραμύθια κατέχουν αξιοσημείωτο ρόλο και εξυπηρετούν παιδαγωγικούς και
εκπαιδευτικούς σκοπούς. Μέσω των παραμυθιών τα παιδιά προσεγγίζουν την γνώση και
μαθαίνουν αβίαστα και δημιουργικά ενώ παράλληλα ...
Το παραλήρημα των ηλικιωμένων, διάγνωση, πρόληψη και θεραπεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)
Εισαγωγή: Η γήρανση του πληθυσμού αποτελεί ένα φαινόμενο που προβληματίζει έντονα
τα τελευταία χρόνια και δημιουργεί σημαντικές υγειονομικές προκλήσεις στον τομέα της
υγιούς γήρανσης, ιδιαίτερα σε σχέση με τις ...
Διερεύνηση αντιληπτικότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τις αδιάγνωστες μαθησιακές δυσκολίες και η συνεργασία τους με τους γονείς.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)
Εισαγωγή: Η ενσωμάτωση και η αποτελεσματική διαδικασία παιδιών με Μαθησιακές δυσκολίες εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις στάσεις και γνώσεις των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί χρειάζεται να εντοπίζουν και να αναγνωρίζουν ...
Η σημασία του επιτραπέζιου παιχνιδιού στην περίοδο της πανδημίας Covid- 19 σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-08)
Εισαγωγή: Η πανδημία COVID-19 έθεσε πολλές προκλήσεις στην προσχολική εκπαίδευση και στη φυσιολογική ανάπτυξη των παιδιών αυτής της ευάλωτης ηλικίας με την απουσία συμμετοχής στο παιχνίδι να αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα ...
Ο παράγοντας του χώρου στη δυναμική των σχέσεων και το έργο του παιδαγωγού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)
Η κατάλληλη διαρρύθμιση του σχολικού χώρου μπορεί να επηρεάσει θετικά την ολιστική ανάπτυξη των παιδιών, ήδη από την προσχολική ηλικία. Παράλληλα ο σχολικός χώρος επιδρά στη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού έργου, ενθαρρύνοντας ...
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε τμήματα ειδικής αγωγής σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ και Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) στην περιοχή του Πύργου Ηλείας, σχετικά με τη συνεργασία σχολείου και οικογενειακού/υποστηρικτικού περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)
Εισαγωγή: Η παρούσα ερευνητική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών των Ειδικών σχολείων Πύργου Ηλείας αναφορικά με τις σχέσεις συνεργασίας που διατηρούν με τους γονείς των μαθητών τους, με σκοπό ...
Η διαμόρφωση έμφυλων στερεοτύπων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη διερεύνηση των έμφυλων διακρίσεων που αντιμετωπίζει ένα παιδί από τη στιγμή της γέννησής του έως την προσχολική ηλικία. Αναλύει πώς αυτές οι διακρίσεις μεταδίδονται και αναπαράγονται ...
Η μη λεκτική επικοινωνία στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)
Η επικοινωνία είναι θεμελιώδες συστατικό της καθημερινής ανθρώπινης ύπαρξης. Είναι μια γνωστική και συναισθηματική διαδικασία που περιλαμβάνει την έκφραση και την κατανόηση συναισθημάτων και πράξεων, η οποία είναι παρούσα ...
Ψηφιακές τεχνολογίες στη μουσική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-08)
Εισαγωγή: Οι ψηφιακές τεχνολογίες στη μουσική εκπαίδευση έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που μπορεί κάποιος να μάθει μουσική. Με τη εξέλιξη των ψηφιακών τεχνολογιών η μουσική είναι πλέον πιο εύκολα προσβάσιμη ...
Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση για την ενίσχυση της δημιουργικότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024)