Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-8 από 8
Αυτισμός - Αναπτυξιακές και γνωσιακές διαταραχές ανά ηλικιακή ομάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)
Ο αυτισμός έχει χαρακτηριστεί σε μεγάλο βαθμό ως μία ψυχιατρική και παιδική διαταραχή. Ωστόσο, ο αυτισμός είναι μια δια βίου νευρολογική κατάσταση που εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου μέσω μίας εξαιρετικά ετερογενούς ...
Εκπαιδευτικές μέθοδοι και συστήματα διδασκαλίας Ανατομίας στον κλάδο των ιατρικών επιστημών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)
Με αφορμή το θέμα της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας, γίνεται μια ανασκόπηση στα συστήματα που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο διδασκαλίας της Ανατομικής στις Ιατρικές Επιστήμες και στους Επαγγελματίες Υγείας.
Η Ανατομική ...
ΔΕΠΥ: Δυσκολίες στη διαχείριση Συμπεριφορών και Συναισθημάτων, καθώς και διαταραχές Ύπνου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-13)
Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ), γνωστή και με τον αγγλικό όρο Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), είναι μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή που ορίζεται από ένα εύρος βασικών χαρακτηριστικών. ...
Η αξιοποίηση των αιμοπεταλίων στη μελέτη των νευροβιολογικών διαταραχών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)
Τα αιμοπετάλια παίζουν βασικό ρόλο στην αιμόσταση, ενώ συμμετέχουν στους μηχανισμούς αρκετών άλλων ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος.
Κατά έναν παράδοξο τρόπο, τα αιμοπετάλια ...
Νέες τεχνολογίες ως εργαλείο στην αντιμετώπιση της άνοιας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)
Βασικό θέμα της παρούσας εργασίας αποτελεί η μελέτη του τρόπου με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες δύνανται να λειτουργήσουν ως εργαλείο για την αντιμετώπιση της άνοιας.
Σε πρώτη φάση, θα μελετηθεί η έννοια της τρίτης ...
Αυτισμός,λόγος και επικοινωνία - Μελέτη περίπτωσης παιδιού με σύνδρομο Asperger
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-18)
Ο αυτισμός συνιστά μία ιδιαίτερα σημαντική παρέκκλιση από την ομαλή αναπτυξιακή πορεία της παιδικής ηλικίας. Η συγκεκριμένη μελέτη εξέταση τη διαταραχή φάσματος αυτισμού, τα επικοινωνιακά και γλωσσικά ελλείμματα των παιδιών, ...
Αυτισμός, Μαθηματικές δεξιότητες και ο ρόλος των σύγχρονων τεχνολογιών στην Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)
Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μία κατάσταση που σχετίζεται με διανοητική αναπτυξιακή αναπηρία και έχει αντίκτυπο στην κοινωνικοποίηση, δημιουργώντας προβλήματα στην συμπεριφορά, στην κοινωνική αλληλεπίδραση ...
Η μάθηση χωρίς σφάλματα στην εκπαίδευση δραστηριοτήτων σε ασθενείς με άνοια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)
Το κύριο θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μάθηση χωρίς σφάλ-ματα κατά την εκπαίδευση καθημερινών δραστηριοτήτων σε ασθενείς που πάσχουν από άνοια.
Αρχικά γίνεται αναφορά στη δομή και λειτουργία του ...