Search
Now showing items 1-2 of 2
Το ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)
Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στην επιχείρηση και είναι οικονομικά αποδοτικό. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι τόσο ισχυρή που έχει τη δυνατότητα να αναζωογονήσει την οικονομία παρέχοντας τεράστιες ...
Πώς οι καταναλωτικές συνήθειες επηρεάστηκαν από την πανδημία γενικά και συγκεκριμένα στον χώρο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03)
Ο τουρισμός αποτελεί μία δέσμη ενεργειών αναψυχής, επαγγελματικών και άλλων με συνέπειες για την παγκόσμια οικονομικά. Η ευεργετική σημασία του τουρισμού συνίσταται στην κάλυψη των αναγκών των επισκεπτών σε κάθε μορφή της ...