Search
Now showing items 1-10 of 18
Τεχνητή νοημοσύνη, λήψη αποφάσεων με χρήση αλγορίθμων, ηθική και δεοντολογία στο δημόσιο τομέα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-02)
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence) αποτελεί την πιο καθοριστική τεχνολογία της τελευταίας δεκαετίας και πιθανώς και της επόμενης. Ωστόσο, το μέλλον μας με την Τεχνητή Νοημοσύνη θα εξαρτηθεί από την ικανότητά μας ...
Εμπιστοσύνη των ασθενών στην τεχνητή νοημοσύνη στις υπηρεσίες υγείας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-17)
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένας κλάδος της επιστήμης των υπολογιστών ικανός να αναλύει διάφορα δύσκολα ιατρικά δεδομένα όπως παραδείγματος χάρη, ο καρκίνος. Με μια αναδρομή στο παρελθόν, βλέπουμε ότι δεκαετίες νωρίτερα η ...
Αναβάθμιση του δημόσιου λογιστικού στον τομέα της υγείας με τη χρήση αναδυόμενων τεχνολογιών πληροφορικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-06)
Στην παρούσα εργασία, θα διερευνηθούν τα πιθανά οφέλη που θα έχει η λειτουργία του δημόσιου λογιστικού στον τομέα της Υγείας, από την εφαρμογή αναδυόμενων τεχνολογιών πληροφορικής. Θα παρουσιαστούν οι βασικές έννοιες και ...
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των φορολογικών διοικήσεων - Η ελληνική προοπτική
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-23)
Η εμφάνιση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης τόσο πρακτικά όσο και εννοιολογικά υπήρξε μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη δημόσια διοίκηση τα τελευταία 15 χρόνια. Ανέδειξε νέο λεξιλόγιο, θεωρητικά μοντέλα και δεσμούς ...
Η ηθική πίσω από τη χρήση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης στο δημόσιο τομέα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12)
Η τεχνητή νοημοσύνη, κατά την τελευταία ιδιαίτερα δεκαετία, έχει παρεισφρήσει στη ζωή μας με εφαρμογές που υπόσχονται να κάνουν την καθημερινότητά μας απλούστερη. Τόσο στον ιδιωτικό, όσο και στον δημόσιο τομέα, πολλές από ...
Επιχειρηματική ευφυΐα, τεχνητή & συναισθηματική νοημοσύνη, στρατηγικές αποφάσεις επιχειρήσεων και η στάση και συμπεριφορά των διαδικτυακών καταναλωτών απέναντι σε αυτές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-23)
Η παρούσα μελέτη αναπτύσσεται γύρω από ένα στρατηγικό πλαίσιο που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις στο πεδίο του μάρκετινγκ, και αναπτύσσουν εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που στηρίζονται στα δεδομένα που συλλέγουν με διάφορους ...
Τεχνητή νοημοσύνη και διαχείριση υπηρεσιών υγείας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-13)
Ο χώρος της υγείας παρουσιάζει μια σειρά δυναμικών εξελίξεων που σχετίζονται με την εντεινόμενη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στις υπηρεσίες υγείας. Τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ...
Ο ρόλος των chatbots και η αποδοχή τους από τους Έλληνες καταναλωτές στο σύγχρονο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-16)
Η έρευνα αυτή, μελετά τη σύνδεση του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ με τη τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, η εργασία παρουσιάζει τους τρόπους αλληλεπίδρασης των καταναλωτών με τις εφαρμογές της Τεχνητής ...
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας: η επίδραση της στη βελτίωση της ποιότητας της εξυπηρέτησης, της ικανοποίησης και της προσήλωσης τους στην μάρκα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-11)
Οι επιχειρήσεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν τη δυνατότητα να εντάξουν και να εφαρμόζουν διάφορα συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης προκειμένου να βελτιστοποιήσουν διάφορους τομείς όπως οι προμήθειες, τα logistics, ...
Ένα πρότυπο μεθοδολογικό πλαίσιο διαχείρισης αλλαγής με την υποστήριξη του ισορροπημένου πίνακα επιδόσεων (Balanced Scorecard) και τη χρήση νευρωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-15)
Το σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον στο πλαίσιο του οποίου δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί, χαρακτηρίζεται από υψηλή μεταβλητότητα, γεγονός που το καθιστά εξαιρετικά πολύπλοκο. Οι οργανισμοί του ...