Search
Now showing items 1-6 of 6
Επιχειρηματική ευφυΐα, τεχνητή & συναισθηματική νοημοσύνη, στρατηγικές αποφάσεις επιχειρήσεων και η στάση και συμπεριφορά των διαδικτυακών καταναλωτών απέναντι σε αυτές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-23)
Η παρούσα μελέτη αναπτύσσεται γύρω από ένα στρατηγικό πλαίσιο που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις στο πεδίο του μάρκετινγκ, και αναπτύσσουν εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που στηρίζονται στα δεδομένα που συλλέγουν με διάφορους ...
Ο ρόλος των chatbots και η αποδοχή τους από τους Έλληνες καταναλωτές στο σύγχρονο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-16)
Η έρευνα αυτή, μελετά τη σύνδεση του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ με τη τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, η εργασία παρουσιάζει τους τρόπους αλληλεπίδρασης των καταναλωτών με τις εφαρμογές της Τεχνητής ...
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας: η επίδραση της στη βελτίωση της ποιότητας της εξυπηρέτησης, της ικανοποίησης και της προσήλωσης τους στην μάρκα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-11)
Οι επιχειρήσεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν τη δυνατότητα να εντάξουν και να εφαρμόζουν διάφορα συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης προκειμένου να βελτιστοποιήσουν διάφορους τομείς όπως οι προμήθειες, τα logistics, ...
Η Εκπαίδευση 4.0 μέσω μηχανικής μάθησης σαν εργαλείο στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-12)
Μιλάμε συνεχώς για την Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (IR 4.0). Έχουμε εισέλθει στον "έξυπνο ψηφιακό αιώνα", όπως τον περιέγραψε ο Frederic Martel, το 2018, και πρόκειται για την "ψηφιακή εποχή". Μια πλήρους κλίμακας ...
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)
Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο "Ο Ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού" αποτελεί μία βιβλιογραφική ανασκόπηση που εξετάζει τη σημασία και τις επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) ...
Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης και της ψηφιοποίησης στην στρατηγική διαχείρισης και λήψης αποφάσεων στον τομέα της τραπεζικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-18)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο επιδρά η τεχνητή νοημοσύνη και η ψηφιοποίηση, όχι μόνον πάνω στην στρατηγική διαχείριση, αλλά και πάνω στην διαδικασία λήψεως αποφάσεων, ...