Search
Now showing items 1-4 of 4
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε τμήματα ειδικής αγωγής σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ και Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) στην περιοχή του Πύργου Ηλείας, σχετικά με τη συνεργασία σχολείου και οικογενειακού/υποστηρικτικού περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)
Εισαγωγή: Η παρούσα ερευνητική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών των Ειδικών σχολείων Πύργου Ηλείας αναφορικά με τις σχέσεις συνεργασίας που διατηρούν με τους γονείς των μαθητών τους, με σκοπό ...
Ο θεσμός της Παράλληλης Στήριξης κι η ορθή εφαρμογή του στα σχολεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)
Εισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται έντονο ενδιαφέρον για την εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες κι αναπηρίες εντός των γενικών τάξεων. Μία τέτοια μορφή συνεκπαίδευσης είναι και η λεγόμενη «Παράλληλη ...
Oι εικονικοί κόσμοι ως εκπαιδευτικά εργαλεία στην ειδική αγωγή: H περίπτωση του μαθήματος της ιστορίας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)
Περίληψη: Οι εικονικοί κόσμοι, γνωστοί στην διεθνή βιβλιογραφία με τον όρο “virtual words” αποτελούν τρισδιάστατα, συνθετικά σχεδιασμένα περιβάλλοντα τα οποία εξελίσσονται συνεχώς και συντηρούνται από τις ενεργές και ...
Ο ρόλος της τέχνης στην ειδική αγωγή σε βαθμίδες του δημοτικού. Βιβλιογραφική μελέτη.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-07)
Θέμα της εν λόγω εργασίας αποτελεί η αποτελεσματικότητα της χρήσης των εικαστικών τεχνών στην ειδική αγωγή. Ο ρόλος της τέχνης, εν γένει, σε εκπαιδευτικά προγράμματα που αφορούν μαθητές με αναπηρίες/ αναπτυξιακές διαταραχές/ ...