Search
Now showing items 1-10 of 13
Η επίδραση του μείγματος μάρκετινγκ και της εμπειρίας της μάρκας στην καθαρή θέση μάρκας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)
Η πρόσφατη κρίση του κορονοϊού επηρέασε σημαντικά τόσο την παγκόσμια οικονομία όσο και τη συμπεριφορά καταναλωτή. Η αβεβαιότητα κι ο φόβος εντάθηκαν με αποτέλεσμα να αλλάξουν ριζικά οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών ...
Πώς οι καταναλωτικές συνήθειες επηρεάστηκαν από την πανδημία γενικά και συγκεκριμένα στον χώρο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03)
Ο τουρισμός αποτελεί μία δέσμη ενεργειών αναψυχής, επαγγελματικών και άλλων με συνέπειες για την παγκόσμια οικονομικά. Η ευεργετική σημασία του τουρισμού συνίσταται στην κάλυψη των αναγκών των επισκεπτών σε κάθε μορφή της ...
Διαχείριση αλλαγής στον αθλητισμό εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)
Στις αρχές του 2020 εμφανίστηκε μία νέα απειλή για την ανθρωπότητα. Η έξαρση ενός νέου στελέχους κορωνοϊού με την κωδική ονομασία «COVID-19» είχε αρχίσει να λαμβάνει διαστάσεις επιδημίας από τα τέλη του προηγούμενου έτους, ...
Οι επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στην ελληνική επιχειρηματικότητα: Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-23)
Στη διπλωματική εξετάστηκαν οι επιπτώσεις της πανδημίας στην ελληνική επιχειρηματικότητα. Απώτερος στόχος ήταν να εντοπιστούν οι προκλήσεις και να αξιοποιηθούν οι νέες ευκαιρίες. Τα ερευνητικά ερωτήματα της εργασίας είναι ...
Το ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)
Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στην επιχείρηση και είναι οικονομικά αποδοτικό. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι τόσο ισχυρή που έχει τη δυνατότητα να αναζωογονήσει την οικονομία παρέχοντας τεράστιες ...
Μελέτη επίδρασης της covid-19 στην ελληνική οικονομία και στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-25)
Η επίδραση της νέας υγειονομικής κρίσης, που εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξέλιξη, θα μελετηθεί με έμφαση στην ελληνική οικονομία και ελληνική επιχειρηματικότητα. Σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον είναι δύσκολο να ...
Τουριστικό ψηφιακό marketing σε καιρούς πανδημίας για τη νήσο Θάσο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12)
Η εργασία αυτή είχε σκοπό τη διερεύνηση της χρήσης του ψηφιακού marketing των τουριστικών καταλυμάτων της νήσου Θάσου κατά τον καιρό της πανδημίας. Η έρευνα αυτή αποσκοπεί να δώσει απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα όπως: ...
Επιχειρηματική ηθική στην διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού εν μέσω πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10)
Η παρούσα μελέτη εξετάζει την επιχειρηματική ηθική στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού εν μέσω πανδημίας. Η μέθοδος που ακολούθησε η παρούσα μελέτη ήταν η δευτερογενής εξέταση της βιβλιογραφίας και συγκεκριμένα εκείνη της ...
Η επίδραση της πανδημίας Covid-19 στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τραπεζικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί το πόσο έχει επηρεάσει η πανδημία του Covid-19 την χώρα μας, σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον Τραπεζικό Κλάδο. Μελετώντας λοιπόν τις βιβλιογραφίες παρατηρούμε ...
Το καθεστώς της τηλεργασίας πριν και μετά την πανδημία Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-12-18)
Οι συνθήκες και οι απαιτήσεις της σημερινής ζωής έχουν αλλάξει άρδην τον τρόπο της εργασίας, κυρίως όσον αφορά στην παροχή των υπηρεσιών. Η τηλεργασία προϋπήρχε της πανδημίας COVID-19, όμως μπήκε απότομα στη ζωή μας κατά ...