Search
Now showing items 1-20 of 137
Επιχειρηματική ηθική στην διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού εν μέσω πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10)
Η παρούσα μελέτη εξετάζει την επιχειρηματική ηθική στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού εν μέσω πανδημίας. Η μέθοδος που ακολούθησε η παρούσα μελέτη ήταν η δευτερογενής εξέταση της βιβλιογραφίας και συγκεκριμένα εκείνη της ...
Απόψεις και στάσεις ελληνικών εταιρειών που αφορούν την κυκλική οικονομία και πως αυτές γνωρίζουν και αντιλαμβάνονται τα υπάρχοντα μοντέλα και τις στρατηγικές της κυκλικής οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-15)
Στην σημερινή εποχή, έχει κατανοηθεί από όλους ότι η ανθρωπότητα δεν μπορεί να καταναλώνει αιώνια όλες τις πρώτες ύλες, αλλά θα χρειαστεί να οδηγηθεί σε ένα νέο μοντέλο σχεδίασης παραγωγής και κατανάλωσης προϊόντων, ...
Προσωπικότητα και ηγεσία σε περιόδους κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-02)
Oι έννοιες της διοίκησης και της ικανότητας ηγεσίας απασχολούν την ανθρωπότητα ήδη από τα αρχαία χρόνια. Η ιστορία βρίθει από παραδείγματα. Ο Περικλής πρώτος, προσέφερε ένα πρότυπο ηγεσίας. Έπειτα, οι Ιούλιος Καίσαρας και ...
Το προφίλ του σύγχρονου στελέχους στη διοίκηση και διαχείριση ανθρωπίνων πόρων, σε ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-18)
Το θέμα μας σχετίζεται με την αναζήτηση των αρχών και ικανοτήτων των στελεχών επιχειρήσεων που ασκούν διοίκηση τη σύγχρονη εποχή και είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τις προκλήσεις που γεννά ο ψηφιακός μετασχηματισμός που ...
Οι πελατειακές εμπειρίες στο πλαίσιο των ελληνικών ξενοδοχείων. Η επίδρασή τους στην ικανοποίηση, στην εικόνα της μάρκας, στην εμπιστοσύνη και στην προσήλωση στη μάρκα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ανέλυσε την έννοια της πελατειακής εμπειρίας με τα ξενοδοχειακά brands και αναζήτησε τρόπους επίτευξης της προσήλωσης στο brand των πελατών (μέσω της εμπειρίας, της εικόνας του brand, της ...
Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών των καταναλωτών στην εικόνα της μάρκας και την πρόθεση αγοράς στα ηλεκτρονικά προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05)
Το διαδίκτυο και οι τεχνολογίες πληροφοριών έχουν προσφέρει νέες ευκαιρίες στους καταναλωτές να μοιράζονται με άλλα άτομα, ηλεκτρονικές αξιολογήσεις μιας σειράς προϊόντων/ υπηρεσιών. Στο τρέχον, ψηφιοποιημένο περιβάλλον, ...
Μελέτη Αττικού λιμενικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06)
Στην παρούσα μελέτη, ο σκοπός μας είναι η εξέταση του ρόλου των λιμανιών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως. Διεξήχθη βιβλιογραφική ανασκόπηση και μελέτη περίπτωσης του Αττικού Λιμενικού Συστήματος, με επίκεντρο την ...
Επίδραση και επιπτώσεις της COVID – 19 στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Μέτρα και δράσεις αντιμετώπισης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-01)
Η υγειονομική κρίση που προκλήθηκε από την πανδημία Covid-19 προκάλεσε ιστορικών διαστάσεων επιπτώσεις στην πραγματική οικονομία. Η νόσος πλήττει μια σειρά σημαντικών επιχειρηματικών κλάδων ενώ για τη διαχείριση του ...
Το φαινόμενο των ψηφιακών νομάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-30)
Η παρούσα εργασία μελετά το φαινόμενο των Ψηφιακών Νομάδων, τόσο σε παγκόσμιο, όσο και τοπικό επίπεδο. Η πανδημία οδήγησε εκατομμύρια ανθρώπων σε απομακρυσμένη εργασία, κάτι που έγινε εφικτό με τα επιτεύγματα στην τεχνολογία, ...
Στάση των φοιτητών απέναντι στο λογιστικό επάγγελμα και οι παράγοντες που το επηρεάζουν
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-19)
Στην παρούσα διπλωματική γίνεται αναφορά στην ιστορία του λογιστικού επαγγέλματος καθώς και την εξέλιξη του μέχρι σήμερα.Μετέπειτα γίνεται αναφορά στην στάση των φοιτητών απέναντι στο λογιστικό επάγγελμα και τους παράγοντες ...
Εργασιακή ικανοποίηση των τραπεζικών υπαλλήλων την περίοδο της πανδημίας Covid-19: Η περίπτωση της Τράπεζας Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05)
Η εργασιακή ικανοποίηση αποτελεί έναν κρίσιμο παράγοντα επίτευξης των επιχειρησιακών στόχων ενός οικονομικού οργανισμού, καθώς αποτελεί μία από τις πλέον σημαντικές πηγές εργασιακής παρακίνησης, αφοσίωσης και απόδοσης. ...
Η συμβολή του μάρκετινγκ κρίσεων στην οργανωσιακή ανθεκτικότητα. Ο αντίκτυπος της πανδημίας του COVID-19 στις εξαγωγικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)
Η πανδημία του COVID-19 ασκεί σημαντική πίεση στις δραστηριότητες των επιχειρήσεων. Είναι σχεδόν σίγουρο, ότι τα μέτρα που θεσπίστηκαν για να επιβραδύνουν την εξάπλωση της έχουν άμεσο αντίκτυπο στην οργανωσιακή ανθεκτικότητα ...
Η βελτιστοποιημένη διαχείριση ενός στόλου οχημάτων που είναι απαραίτητα για την λειτουργία μιας πλήρης εξοπλισμένης εφοδιαστικής μονάδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02)
Στόχος της εργασίας αυτής, αποτελεί η ανάλυση και η εφαρμογή μεθόδων και διαδικασιών για τη βέλτιστη διαχείριση ενός στόλου οχημάτων σε μια εταιρεία “logistic” αλλά και η δημιουργία της απαιτούμενης υποδομής και υποστήριξης ...
Η φωνή και η σιωπή του εργαζομένου. Επιδράσεις στις συμπεριφορικές στάσεις του εργαζομένου, στην εμπιστοσύνη του στη διοίκηση και στην ετοιμότητα του απέναντι στην αλλαγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-29)
Η εργασία ασχολείται με τη μελέτη της φωνής και της σιωπής του εργαζομένου στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Είναι μια από τις λίγες εργασίες, στην Ελλάδα, έως σήμερα, που μελετά: α) την εργασιακή σιωπή, μέσα από ...
Η διαδικασία λήψης αποφάσεων: η τεχνική ανίχνευσης γνωμών κατά το πρότυπο Delphi και η εφαρμογή του σε επιχειρήσεις και οργανισμούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021)
Η λήψη αποφάσεων αναφέρεται στη λήψη αποφάσεων μεταξύ εναλλακτικών τρόπων δράσης - οι οποίοι μπορεί επίσης να περιλαμβάνουν και την αδράνεια. Αν και μπορεί να υποστηριχθεί ότι η διοίκηση είναι η λήψη αποφάσεων, οι μισές ...
Η διαμόρφωση της αξίας της μάρκας μέσω του μάρκετινγκ - Μελέτη περίπτωσης Coca-Cola
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει πώς το μάρκετινγκ διαμορφώνει την αξία της μάρκας. Για τον σκοπό αυτό μελετάται η καταναλωτική συμπεριφορά και ο ρόλος της μάρκας σε προϊόντα αναψυκτικών τύπου Cola. Η εργασία ...
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στη διαχείριση ανθρώπινων πόρων στην τοπική αυτοδιοίκηση. Μελέτη περίπτωσης Δήμου Αθηναίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-01-27)
Η παρούσα εργασία μελετάει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στη Δ.Α.Π. στην τοπική αυτοδιοίκηση, με εφαρμογή στην περίπτωση του Δήμου Αθηναίων. Συγκεκριμένα, μετά από εκτενή βιβλιογραφική επισκόπηση πάνω στη Δ.Α.Π. και στην ...
Η ψηφιακή εκστρατεία ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας στα social media στα πλαίσια προστασίας της δημόσιας υγείας και της αποτροπής της διασποράς του κορωναϊού Sars-CoV-2 (COVID – 19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)
Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας μέσω των κοινωνικών δικτύων ( social media platforms), για την εμπέδωση των μέτρων προστασίας ...
Η επίδραση της πανδημίας Covid-19 στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τραπεζικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί το πόσο έχει επηρεάσει η πανδημία του Covid-19 την χώρα μας, σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον Τραπεζικό Κλάδο. Μελετώντας λοιπόν τις βιβλιογραφίες παρατηρούμε ...
Τακτικές προώθησης ειδών οικιακού εξοπλισμού σε ανδρικό κοινό μέσω διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA» της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ...