Search
Now showing items 1-20 of 196
Η συμβολή του μάρκετινγκ κρίσεων στην οργανωσιακή ανθεκτικότητα. Ο αντίκτυπος της πανδημίας του COVID-19 στις εξαγωγικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)
Η πανδημία του COVID-19 ασκεί σημαντική πίεση στις δραστηριότητες των επιχειρήσεων. Είναι σχεδόν σίγουρο, ότι τα μέτρα που θεσπίστηκαν για να επιβραδύνουν την εξάπλωση της έχουν άμεσο αντίκτυπο στην οργανωσιακή ανθεκτικότητα ...
Η βελτιστοποιημένη διαχείριση ενός στόλου οχημάτων που είναι απαραίτητα για την λειτουργία μιας πλήρης εξοπλισμένης εφοδιαστικής μονάδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02)
Στόχος της εργασίας αυτής, αποτελεί η ανάλυση και η εφαρμογή μεθόδων και διαδικασιών για τη βέλτιστη διαχείριση ενός στόλου οχημάτων σε μια εταιρεία “logistic” αλλά και η δημιουργία της απαιτούμενης υποδομής και υποστήριξης ...
Η φωνή και η σιωπή του εργαζομένου. Επιδράσεις στις συμπεριφορικές στάσεις του εργαζομένου, στην εμπιστοσύνη του στη διοίκηση και στην ετοιμότητα του απέναντι στην αλλαγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-29)
Η εργασία ασχολείται με τη μελέτη της φωνής και της σιωπής του εργαζομένου στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Είναι μια από τις λίγες εργασίες, στην Ελλάδα, έως σήμερα, που μελετά: α) την εργασιακή σιωπή, μέσα από ...
Η διαδικασία λήψης αποφάσεων: η τεχνική ανίχνευσης γνωμών κατά το πρότυπο Delphi και η εφαρμογή του σε επιχειρήσεις και οργανισμούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021)
Η λήψη αποφάσεων αναφέρεται στη λήψη αποφάσεων μεταξύ εναλλακτικών τρόπων δράσης - οι οποίοι μπορεί επίσης να περιλαμβάνουν και την αδράνεια. Αν και μπορεί να υποστηριχθεί ότι η διοίκηση είναι η λήψη αποφάσεων, οι μισές ...
Το προφίλ του σύγχρονου στελέχους στη διοίκηση και διαχείριση ανθρωπίνων πόρων, σε ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-18)
Το θέμα μας σχετίζεται με την αναζήτηση των αρχών και ικανοτήτων των στελεχών επιχειρήσεων που ασκούν διοίκηση τη σύγχρονη εποχή και είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τις προκλήσεις που γεννά ο ψηφιακός μετασχηματισμός που ...
Προσωπικότητα και ηγεσία σε περιόδους κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-02)
Oι έννοιες της διοίκησης και της ικανότητας ηγεσίας απασχολούν την ανθρωπότητα ήδη από τα αρχαία χρόνια. Η ιστορία βρίθει από παραδείγματα. Ο Περικλής πρώτος, προσέφερε ένα πρότυπο ηγεσίας. Έπειτα, οι Ιούλιος Καίσαρας και ...
Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)
Η παρακάτω διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην αναφορά, την καταγραφή και την ανάλυση των εφαρμογών του ψηφιακού μάρκετινγκ, και συγκεκριμένα των πρακτικών μέσω των οποίων αυτό υλοποιείται ή των ειδών αυτού. Επιπλέον, ...
Σύγκριση και προσαρμογή μοντέλων πρόβλεψης ζήτησης φαρμάκων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12)
Στάση των φοιτητών απέναντι στο λογιστικό επάγγελμα και οι παράγοντες που το επηρεάζουν
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-19)
Στην παρούσα διπλωματική γίνεται αναφορά στην ιστορία του λογιστικού επαγγέλματος καθώς και την εξέλιξη του μέχρι σήμερα.Μετέπειτα γίνεται αναφορά στην στάση των φοιτητών απέναντι στο λογιστικό επάγγελμα και τους παράγοντες ...
Εργασιακή ικανοποίηση των τραπεζικών υπαλλήλων την περίοδο της πανδημίας Covid-19: Η περίπτωση της Τράπεζας Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05)
Η εργασιακή ικανοποίηση αποτελεί έναν κρίσιμο παράγοντα επίτευξης των επιχειρησιακών στόχων ενός οικονομικού οργανισμού, καθώς αποτελεί μία από τις πλέον σημαντικές πηγές εργασιακής παρακίνησης, αφοσίωσης και απόδοσης. ...
Νομοθετικό πλαίσιο-δράσεις του Υπουργείου Οικονομικών για την μείωση του ιδιωτικού χρέους στην Ελλάδα την τελευταία 5ετία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-05)
Στην συγκεκριμένη εργασία έγινε μια προσπάθεια προσέγγισης: • του ελληνικού ιδιωτικού χρέους • των σημαντικότερων δράσεων για την μείωση αυτού από το αρμόδιο υπουργείο κατά την τελευταία πενταετία συμπεριλαμβάνοντας και ...
Προβλέψεις πωλήσεων με χρήση χρονοσειρών και εφαρμογή σε πραγματικά εταιρικά δεδομένα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-02)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τις προβλέψεις με χρονοσειρές με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων. Στην εργασία θα χρησιμοποιηθεί τέτοιο λογισμικό με στόχο να διαπιστωθεί η χρησιμότητά του στην ...
Επίδραση του επιχειρησιακού συστήματος SAP ERP στην διοικητική λογιστική / Κοστολόγηση και οι οικονομικές καταστάσεις υπό το πρίσμα της πανδημίας COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-01-15)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αποτύπωση της επίδρασης του επιχειρησιακού συστήματος SAP ERP στην Διοικητική Λογιστική και Κοστολόγηση, καθώς και τον εντοπισμό και την επίδραση των παραγόντων που ...
Digital marketing: Η παράλληλη διείσδυση σε επιχειρήσεις και καταναλωτικό κοινό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09)
Μήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο, το ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς παγκοσμίως, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για το καταναλωτικό κοινό. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, κυρίως μετά την ...
Διοίκηση και ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων. Διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης εργαζομένων και της εργασιακής απόδοσης σε καταλύματα 4ων και 5 αστέρων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11)
Στρατηγικό management στη διαχείριση δικτύων συνεργατών ασφαλιστικού κλάδου - Οδικής Βοήθειας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-06)
Στη παρούσα εργασία αναφέρουμε και αναλύουμε τα ασφαλιστήρια συμβόλαια οχημάτων και τις καλύψεις τους. Ιδιαίτερης σημασίας είναι η κάλυψη της οδικής βοήθειας όπου ο ασφαλισμένος έχει την δυνατότητα επιπλέον προνομοίων σε ...
Η επιχειρηματική ηθική στην εποχή του μέτα-ανθρώπου. Προκλήσεις και ευκαιρίες στην τέταρτη βιομηχανική επανάσταση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11)
Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση που επιταχύνθηκε από την πανδημία Covid-19 διαμορφώνει ένα νέο περιβάλλον ανάπτυξης και λειτουργίας του meta-ανθρώπου∙ ενός ανθρώπου που θα χαρακτηρίζεται από την αυξημένη αλληλεπίδρασή του ...
Διαχείριση συγκρούσεων στο χώρο εργασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-15)
Από τη φύση του ο άνθρωπος έχει ανάγκη για κοινωνική επαφή με τους συνανθρώπους του, τους συναδέλφους του και γενικά με άτομα που περιστοιχίζουν το περιβάλλον του εντός και εκτός της εργασίας του. Σε έναν κόσμο πολλαπλών ...
Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-20)
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως ...
Ο μετασχηματισμός του τραπεζικού marketing στην ψηφιακή εποχή. Απόψεις πελατών της Τράπεζας Πειραιώς για το ψηφιακό κατάστημα ebranch
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί το τραπεζικό μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των τραπεζών. Το τραπεζικό μάρκετινγκ όπως και κάθε άλλη πτυχή του μάρκετινγκ, σε οποιοδήποτε πλαίσιο, αναφέρεται στην ...