Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Επιβλέποντα "ddffbf92-7692-4488-88ef-f4a983da3793"
Αποτελέσματα 5-24 από 32
-
Δημιουργία διδακτικών ενοτήτων εξαμηνιαίου μαθήματος κατάρτισης, συμφώνα με το οδηγό σπουδών, θεματικού ΙΕΚ STEAM, μέσω του ελευθέρου λογισμικού της πλατφόρμας Moodle
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-07)Η διπλωματική εργασία, αποτελεί μια πρότυπη και καινοτόμα ροή δημιουργίας διδακτικών ενοτήτων σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Χρησιμοποιεί σαν εργαλεία της δύο από τα πιο δημοφιλή που χρησιμοποιήθηκαν ... -
Διαχείριση έργων με λογισμικό ως υπηρεσία: Μια μελέτη περίπτωσης του AzureDevOps
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-20)Η παρακάτω διπλωματική έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος MBA Digital Business του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Σκοπός της εργασίας είναι να αναφέρουμε και να αναλύσουμε τον κύκλο ζωής ... -
Διοίκηση της εκπαίδευσης με το Microsoft Teams: Μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, υπό την επίβλεψη του Καθηγητή και ... -
Εργαλεία ανάλυσης ψηφιακού marketing ανοικτού κώδικα για ΜΜΕ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών ΜΒΑ με κατεύθυνση Digital Business(MBA) του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ., με θέμα ‘’Εργαλεία ανάλυσης ψηφιακούMarketing ανοιχτού κώδικα για ... -
Ευρωπαϊκό πλαίσιο ψηφιακών ικανοτήτων για εκπαιδευτικούς (DigCompEdu) και ελληνικό σχολείο: μελετώντας τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τις ψηφιακές ικανότητες, σε δημοτικό σχολείο της Ανατολικής Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05)Η παρούσα έρευνα εστιάζει στη μελέτη και διερεύνηση των απόψεων όλων των συντελεστών της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο πλαίσιο του δημοτικού σχολείου, σχετικά με τις ψηφιακές ικανότητές τους στον 21ο αιώνα. Υπό το πρίσμα ... -
Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στη νηπιακή ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Τα παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας μεγαλώνουν σε ένα κόσμο που κυριαρχεί η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) και βιώνουν τις εφαρμογές της ως κάτι αυτονόητο στην καθημερινότητά τους. Στη διεθνή βιβλιογραφία υπάρχουν ακόμα ελάχιστες ... -
Η Εκπαίδευση 4.0 μέσω μηχανικής μάθησης σαν εργαλείο στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-12)Μιλάμε συνεχώς για την Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (IR 4.0). Έχουμε εισέλθει στον "έξυπνο ψηφιακό αιώνα", όπως τον περιέγραψε ο Frederic Martel, το 2018, και πρόκειται για την "ψηφιακή εποχή". Μια πλήρους κλίμακας ... -
Η επικοινωνία γονέων και παιδαγωγών στη προσχολική αγωγή και η συμβολή της τεχνολογίας στην επίτευξη της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Η οικογένεια και η εκπαίδευση αποτελούν θεσμούς που εξασφαλίζουν τη λειτουργία της κοινωνίας. Αφενός η οικογένεια αναπαράγοντας και φροντίζοντας τα μέλη της και αφετέρου το εκπαιδευτικό σύστημα μεταδίδοντας γνώσεις και ... -
Η προβληματοκεντρική μάθηση στο δημοτικό σχολείο σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες διαδικτύου στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την οπτική του διευθυντή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Η παρούσα πτυχιακή έχει τίτλο “Η προβληματοκεντρική μάθηση στο δημοτικό σχολείο σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες διαδικτύου στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την οπτική του διευθυντή”. Αρχικά, έγινε αναλυτική ... -
Η συμβολή των πληροφοριακών συστημάτων στην επικοινωνία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών σε πρωτοβάθμια εκπαιδευτική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η παρούσα εργασία διερευνά το δυναμικό τοπίο της συνεργασίας γονέων-δασκάλων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, εστιάζοντας στον μετασχηματιστικό ρόλο των πληροφοριακών συστημάτων. Η επισκόπηση εμβαθύνει στην ιστορική εξέλιξη ... -
Η συνεργασία στο ψηφιακό χώρο: Μελέτη περίπτωσης με το MS Teams
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση της ψηφιακής συνεργασίας και μέσω της ανάλυσης της εφαρμογής MS Teams αποσκοπεί στην πρόταση των τρόπων κατά τους οποίους η ψηφιακή συνεργασία μπορεί να γίνει πιο αποδοτική. Τα ... -
Η σχεδιαστική σκέψη στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας επικεντρώνεται στη διερεύνηση των χαρακτηριστικών της μεθοδολογίας της σχεδιαστικής σκέψης στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος του δημοτικού σχολείου. Το θεωρητικό πλαίσιο της ... -
Η τεχνητή νοημοσύνη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης με χρήση του ChatGPT
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τις αλλαγές και τις επιπτώσεις που θα επιφέρει στη ζωή των ανθρώπων η διαρκής εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης . Οι αλλαγές αυτές οι οποίες έχουν γίνει ήδη αισθητές σε όλους τους ... -
Η ψηφιακή επάρκεια των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πριν και μετά τον εγκλεισμό λόγω της πανδημίας του κορωνοΐου (Covid-19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η πανδημία του κορωνοϊού οδήγησε τα κράτη σε όλο τον κόσμο στη λήψη πολλών μέτρων ασφαλείας προκειμένου να προφυλαχθεί η υγεία του γενικού πληθυσμού. Ανάμεσα στα μέτρα αυτά ήταν και εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας ... -
Μελέτη και αξιολόγηση ηλεκτρονικών καταστημάτων βιολογικών προϊόντων με βάση την εμπειρία των χρηστών και την προσβασιμότητά τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-08)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό τη μελέτη και αξιολόγηση ιστότοπων πώλησης βιολογικών προϊόντων, τόσο από ειδικούς της πληροφορικής (SEO) με εξειδικευμένα εργαλεία ελέγχου, όσο και από στοχευμένες ομάδες καταναλωτών βιολογικών ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός λόγω COVID-19: Μελέτη περίπτωσης των φοιτητών του Τ.Α.Φ.Π.Π.Η.- ΠΑ.Δ.Α
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η πανδημία COVID-19 εμφανίστηκε ξαφνικά και άλλαξε την εκπαίδευση, την καθημερινότητα και τις ζωές των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Η αναστολή της λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών μονάδων αποτέλεσε αναγκαία επιλογή ώστε ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ο ρόλος του ψηφιακού ηγέτη στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μια μελέτη περίπτωσης του 1ου Νηπιαγωγείου Αιγάλεω
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-13)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και συγκεκριμένα σε μια σχολική μονάδα νηπιαγωγείου ,στο 1ο νηπιαγωγείο Αιγάλεω, αξιοποιώντας για το ... -
Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική και Κέντρα Διδασκαλίας και Μάθησης: Προτάσεις για την ανάπτυξη αποθετηρίων καλών πρακτικών στην Ανώτατη Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αναγκαιότητα της Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής για την βελτίωση της ποιότητας των σπουδών και της ίδρυσης Κέντρων Διδασκαλίας και Μάθησης σε κάθε ακαδημαϊκό ίδρυμα ως μέσο ... -
Παραδοσιακή και ψηφιακή αφήγηση. Η συμβολή τους σε μαθητές νηπιαγωγείου προ-νηπιακής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-07)Η παιδαγωγική αξία του παραμυθιού είναι αδιαμφισβήτητη καθώς, διαχρονικά, μέσα από το παραμύθι επιτυγχάνονται παιδαγωγικοί, κοινωνικοί και διδακτικοί σκοποί. Το παραμύθι καλλιεργεί τη μητρική γλώσσα με πρακτικές αναδιήγησης ... -
Προδιαγραφές για ένα ενιαίο σύστημα γραμματειακής υποστήριξης στη διοίκηση των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Μελέτη περίπτωσης Σχολικές Μονάδες Δημοτικών Σχολείων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-20)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να προτείνει τις προδιαγραφές ενός νέου πληροφοριακού συστήματος γραμματειακής υποστήριξης των Σχολικών Μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης