Browsing Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη by Issue Date
Now showing items 21-40 of 76
-
Διερεύνηση των αντιλήψεων των μαθητών της Β Γυμνασίου αναφορικά με την αξονική συμμετρία μέσω της επεξεργασίας ψηφιακού μοντέλου στο προγραμματιστικό περιβάλλον MaLT2
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε έρευνα με στόχο να μελετήσει τις νοηματοδοτήσεις μαθητών, της Β΄ Γυμνασίου, αναφορικά με την αξονική συμμετρία. Συγκεκριμένα, στόχος της έρευνας είναι να ... -
Διδασκαλία βιολογικών εννοιών στο νηπιαγωγείο με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)Η έρευνα έχει ως αντικείμενο την διάκριση έμβιων όντων, δηλαδή των όντων που έχουν ζωή (ζωντανών οργανισμών) και των άβιων όντων, δηλαδή των αντικειμένων που δεν έχουν ζωή και σε αυτή συμμετείχαν δέκα μαθητές δημόσιου ... -
Νοηματοδοτήσεις μαθητών Γυμνασίου που μαστορεύουν δυναμικά μοντέλα γραμμάτων του ελληνικού αλφαβήτου προγραμματίζοντας με τη Χελωνόσφαιρα: ανθεκτική κατανόηση και ικανότητα χρήσης μαθηματικών ιδιοτήτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-06-30)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί μία εμπειρική έρευνα κατά την οποία μαθητές της Γ’ Γυμνασίου μαστορεύουν δυναμικά μοντέλα γραμμάτων του Ελληνικού Αλφαβήτου μέσα από μία σειρά διδακτικών παρεμβάσεων με δραστηριότητες ... -
Διδακτικές πρακτικές ενός εκπαιδευτικού για τη διδασκαλία αριθμητικών προόδων με το λογισμικό "Κυβόκοσμος" στην Α΄ Λυκείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-06-30)Η βασική επιδίωξη στη μελέτη αυτή ήταν η μελέτη των πρακτικών ενός εκπαιδευτικού, στο παραδοσιακό του μάθημα και κατά την διάρκεια μαθημάτων με αξιοποίηση ψηφιακών δομημάτων, αρχικά σχεδιασμένων από άλλους εκπαιδευτικούς ... -
Χρήση ψηφιακού υλικού για τη διδασκαλία της αξονικής συμμετρίας σε μαθητές Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-06-30)Η παρούσα έρευνα προσανατολίζεται στις αντιλήψεις των μαθητών της Α’ δημοτικού σχετικά με την έννοια της αξονικής συμμετρίας μέσω της ενασχόλησής τους με διάφορα σχήματα, τόσο σε ενασχόληση με έντυπα φύλλα εργασίας όσο ... -
«Στα ίχνη του κυρ Οδυσσέα»: σχεδιασμός και αξιοποίηση ενός ψηφιακού παιχνιδιού για την μελέτη των νοημάτων μαθητών Γυμνασίου στα Aρχαία Ελληνικά από μετάφραση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-06-30)Στην παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία (Μ.Δ.Ε.) παρουσιάζεται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του εκπαιδευτικού παιχνιδιού «Στα ίχνη του κυρ Οδυσσέα», καθώς και τα αποτελέσματα εκπαιδευτικής παρέμβασης μέσω της ... -
Η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στη β/θμια εκπαίδευση για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας σε μαθητές με ποικιλότητα εκπαιδευτικών αναγκών. Μια μελέτη περίπτωσης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07)Στην προσπάθεια βελτίωσης των εκπαιδευτικών πρακτικών που υπαγορεύεται από την ψηφιακή εποχή, η εκπαιδευτική αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας-EΠ (Augmented Reality-ΑR) κεντρίζει όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον ... -
Το ψηφιακό παιχνίδι Roblox ως εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διδασκαλία του μαθήματος τής Ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07)Η χρήση ψηφιακών τεχνολογιών είναι επιτακτική σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης, αλλά επίσης, ολοένα και πιο «συνδεδεμένη» με την ψηφιακή μας κουλτούρα, όπου απαιτούνται νέες δεξιότητες. Ο όρος «δεξιότητες» αναφέρεται σε ... -
Συνεργατική διασκευή ψηφιακών παιχνιδιών: η ψηφιακή ικανότητα της επικοινωνίας και συνεργασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εντάσσεται στην έρευνα εκπαιδευτικού σχεδιασμού και συνδυάζει τις αρχές της Μάθησης με βάση το Ψηφιακό Παιχνίδι (Digital game-based learning: DGBL) και εστιασμένα χαρακτηριστικά της Συνεργατικής ... -
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού ολοκληρωμένου περιβάλλοντος ανάπτυξης Greenfoot για εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό στο Λύκειο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-01)Η Διδακτική του Προγραμματισμού αποτελεί ένα σημαντικό ερευνητικό πεδίο στο ευρύτερο πεδίο της Διδακτικής της Πληροφορικής εδώ και πολλά χρόνια. Η έρευνα εστιάζει στις μαθησιακές δυσκολίες και παρανοήσεις των εκπαιδευόμενων ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση πρωτότυπων δραστηριοτήτων στο μάθημα των Μαθηματικών με χρήση εστιασμένων συγγραφικών εργαλείων: η περίπτωση του «Πολύζυγου»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-01)Η προτεινόμενη διπλωματική εργασία εντάσσεται στη γνωστική περιοχή της διδακτικής των Μαθηματικών. Η εργασία θα κινηθεί στην περιοχή της Άλγεβρας μιας και οι δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν και δόθηκαν προς χρήση στους ... -
Η θεσιακή αξία στον ψηφιακό “Άβακα” σε μαθητές με προβλήματα ακοής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-01)Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να διερευνήσει αν οι μαθητές με προβλήματα ακοής της Ε’ τάξης, ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κωφών, γνωρίζουν τη δομή του δεκαδικού συστήματος αρίθμησης και πιο συγκεκριμένα την αξία που ... -
Δημιουργία και αξιοποίηση μοντέλων μηχανικής μάθησης (machine learning) από μαθητές προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-01)Η παρούσα ερευνητική εργασία εντάσσεται στη θεματική περιοχή της εκπαιδευτικής τεχνολογίας και αφορά στα πιθανά οφέλη που προκύπτουν σε επίπεδο ψηφιακών ικανοτήτων (competencies) κατά τη δημιουργία και αξιοποίηση ... -
Σχεδιασμός ψηφιακού παιγνιδιού με θέμα τη βιοποικιλότητα του σχολικού κήπου στο πλαίσιο αξιοποίησης εκπαιδευτικών δράσεων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με ψηφιακά εργαλεία Επιστήμης των Πολιτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-21)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί έρευνα εκπαιδευτικού σχεδιασμού . Στόχος της ήταν ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός ψηφιακού παιγνιδιού με βάση τη γεννήτρια ψηφιακών παιγνιδιών ChoiCo για παιδαγωγική αξιοποίησή ... -
Η εφαρμογή της εκπαιδευτικής ρομποτικής στη διδασκαλία του έντεχνου λόγου για την καλλιέργεια δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09)Η παρούσα ερευνητική απόπειρα διεξήχθη ως διπλωματική εργασία στο πλαίσιο του Διιδρυματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη» των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων ΕΚΠΑ, ΠΑΔΑ και ... -
Επιστρατεύοντας τη συνεργατική ψηφιακή αφήγηση για την προσέγγιση επιχειρηματικών εννοιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τη χρήση της συνεργατικής ψηφιακής αφήγησης στην προσέγγιση συγκεκριμένων επιχειρηματικών εννοιών. Ειδικότερα, στην έρευνα αυτή θα διερευνηθεί ... -
Μελέτη περίπτωσης: κατάκτηση λεξιλογίου στα Αγγλικά και προώθηση της υπολογιστικής σκέψης μέσω της εκπαιδευτικής ρομποτικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09)Με αφόρμηση την πρόσφατη εφαρμογή του Προγράμματος Εισαγωγής της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ) με το οποίο επιδιώκεται η γνωριμία με την αγγλική ως ξένη γλώσσα (Γ2) μέσα από διαθεματικές δραστηριότητες, η παρούσα ... -
Ενσωμάτωση κοινωνικοεπιστημονικών ζητημάτων σε ψηφιακά παιχνίδια προσομοίωσης για το μάθημα της Τεχνολογίας στην Γ’ τάξη Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09-15)Η Τεχνολογία είναι από τη φύση της ένα διαθεματικό αντικείμενο με κοινωνικές προεκτάσεις. Το Α.Π.Σ περιορίζεται μέσω του βιβλίου, σε ένα αποστειρωμένο επιστημονικά περιβάλλον και δεν προβάλει τον κοινωνιολογικό χαρακτήρα ... -
Εκπαιδευτική αξιοποίηση κοινωνικού ψηφιακού αποθετηρίου για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09-15)Από τις αρχές του 21ου αιώνα το κίνημα της Ανοιχτής Εκπαίδευσης έχει αναδειχθεί σε έναν σημαντικό τομέα στον χώρο της εκπαίδευσης. Στενά συνδεδεμένη με αυτήν είναι οι Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι (ΑΕΠ), οι οποίοι φιλοξενούνται ... -
Η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09-15)Η Επαυξημένη Πραγματικότητα αποτελεί μια αναδυόμενη τεχνολογία που προσφέρει καινοτόμες δυνατότητες στην Εκπαίδευση. Παρά το γεγονός πως έχουν πραγματοποιηθεί πολλές έρευνες στον τομέα της Επαυξημένης πραγματικότητας, δεν ...