Πλοήγηση Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών ανά Λέξεις-κλειδιά "Ειδική αγωγή"
Αποτελέσματα 1-20 από 21
-
H αντιμετώπιση των ατόμων με ειδικές ανάγκες στο πέρασμα των αιώνων. Παράγοντες που επηρέασαν την ανάπτυξη της ειδικής αγωγής στην Ελλάδα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Η παρούσα εργασία αφορά τη μελέτη της ειδικής αγωγής, την πορεία της εν τω βάθη, την έννοια της αναπηρίας από την εμφάνιση του ανθρώπινου είδους πάνω στη γη και την εξέλιξη της μέχρι τη σύγχρονη μορφή της. Ένα ταξίδι στη ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών Α-βάθμιας και Β-βάθμιας εκπαί-δευσης για τη συμπερίληψη μαθητών με Ελαφρά Νοητική Υστέρηση στο τυπικό σχολείο και τον υποστηρικτικό ρόλο της τεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Περίληψη Εισαγωγή: Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, οι μαθητές με ήπια νοητική υστέρηση ενσωμα-τώνονται όλο και περισσότερο στο τυπικό σχολείο. Η ένταξη στο τυπικό σχολικό πλαίσιο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να συμμετέχουν ... -
Ενίσχυση της Μαθηματικής Εκπαίδευσης για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες και Αναπηρίες: Ο Ρόλος των ΤΠΕ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Η ένταξη των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση είναι σημαντική για τη βελτίωση της ποιότητας της μάθησης, ειδικά για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και αναπηρίες. Οι ΤΠΕ μπορούν να ενισχύσουν ... -
Ενισχύοντας τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στις Ανθρωπιστικές Σπουδές: Εργαλεία Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης για την Υποστήριξη των Εκπαιδευτικών στη Διδασκαλία Μαθητών με Ειδικές Ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Ο συμπεριληπτικός χαρακτήρας που έχει λάβει η εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια αποσκοπεί στη δημιουργία ενός σχολείου για όλους. Δεν στοχεύει μόνο στην συμπερίληψη των μαθητών με δυσκολίες αλλά δίνει έμφαση στις ατομικές ... -
Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης για την υποστήριξη της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Τις τελευταίες δεκαετίες, η εκπαίδευση έχει αποκτήσει συμπεριληπτικό χαρακτήρα και έχει αγκαλιάσει τη μοναδικότητα κάθε ατόμου που την απαρτίζει είτε η διαφορετικότητά του έγκειται στις ειδικές εκπαιδευτικές του ανάγκες ... -
Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση στην Ελλάδα και ο ρόλος του κοινωνικού λειτουργού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη βιβλιογραφική μελέτη και την ανάδειξη του πολυδιάστατου επαγγελματικού ρόλου του κοινωνικού λειτουργού στο πλαίσιο υποστήριξης των μαθητών με αναπηρία ή /και ειδικές εκπαιδευτικές ... -
Η ειδική εκπαίδευση στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής φιλοσοφίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Εισαγωγή: Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η εξελικτική πορεία της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης κάνοντας αναφορά στην εποχή της ιδρυματοποίησης και του αποκλεισμού, της ομαλοποίησης, της ενσωμάτωσης, της ... -
Η εκπαιδευτική διάσταση του παιχνιδιού στο πλαίσιο της ειδικής αγωγής - Εκπαιδευτική μέθοδος Montessori
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Η παιδική ευημερία είναι προαπαιτούμενο για την ανάπτυξη μιας ισορροπημένης προσωπικότητας. Η ολοκλήρωση ενός παιδιού στηρίζεται στο περιβάλλον στο οποίο αναπτύσσεται και στα ερεθίσματα τα οποία λαμβάνει . Παράγοντες που ... -
Η εκπαιδευτική και κοινωνική διάσταση της φυσιοθεραπευτικής παρέμβασης σε παιδιά με αναπηρία κατά την διάρκεια της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02)Η φυσικοθεραπεία ανά τις δεκαετίες έχει εξελιχθεί και υπάρχουν πολλές μέθοδοι και τρόποι αντιμετώπισης του παιδιατρικού ασθενή, ιδίως του παιδιού με κινητική αναπηρία, που προάγουν την υγεία και στοχεύουν στην βέλτιστη ... -
Η επίδραση των κοινωνικών ρομπότ στην κατανόηση ιστοριών από μαθητές της ειδικής αγωγής στη προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Εισαγωγή: Αντικείμενο της έρευνας αυτής αποτελεί η αξιοποίηση του κοινωνικού ρομπότ «Ναό» στην διήγηση ιστοριών σε παιδιά προσχολικής εκπαίδευσης της ειδικής αγωγής. Για την επίτευξή της έρευνας είχαν προγραμματιστεί να ... -
Η κοινωνικό - συναισθηματική μάθηση στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)Περίληψη Εισαγωγή: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού αλλάζει , όσο αλλάζει και η εποχή στην οποία ζούμε. Δεν είναι πλέον ένας απλός εκπαιδευτικός που έχει ως μόνο στόχο την παροχή γνώσης του μαθητή. Οι σημερινοί εκπαιδευτικοί ... -
Η συμβολή των νέων τεχνολογιών στην προώθηση των προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε πλαίσια ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)Στην παρούσα εργασία μελετάται κατά πόσο οι νέες τεχνολογίες συμβάλλουν θετικά στην προώθηση των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και κατ’ επέκταση στη διαμόρφωση της περιβαλλοντικής συνείδησης από την πλευρά των ... -
Η Συμβουλευτική Ψυχολογία στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Ο ρόλος της εκπαίδευσης, είναι καθοριστικός για την κοινωνικοποίηση των παιδιών, από την στιγμή που το σχολείο δεν προσφέρει μόνο ακαδημαϊκές γνώσεις, αλλά συμβάλλει στην απόκτηση των κατάλληλων εφοδίων για την μελλοντική ... -
Η χρήση των ΤΠΕ για την υποστήριξη μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Η χρήση των ΤΠΕ για την υποστήριξη μαθητών με Ειδι-κές Μαθησιακές Δυσκολίες» στοχεύει να διερευνήσει τον τρόπο που οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβά-νονται και εφαρμόζουν την ενσωμάτωση των ... -
Μαθησιακές παρεμβάσεις σε μαθητές με αυτισμό στα μαθήματα των φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Τις τελευταίες δεκαετίες, όλο και περισσότερα παιδιά με ΔΑΦ συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία είτε στα πλαίσια του γενικού σχολείου είτε φοιτούν σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής. Μελέτες και έρευνες που έχουν ... -
Ο ρόλος του σχολικού νοσηλευτή στις εκπαιδευτικές μονάδες της ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Η Ειδική Αγωγή αποτελεί την επιστήμη εκείνη που έχει σκοπό την ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο πλαίσιο που ζουν. Το σχολικό σύστημα έχει ως ευθύνη να αναπτύξει και να διατηρήσει ένα χώρο μάθησης, που θα επιτρέπει ... -
Οι απόψεις των θεραπευτών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Οι Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), τις τελευταίες 10ετίες έχουν εισαχθεί δυναμικά στην εκπαίδευση, τόσο των παιδιών τυπικής ανάπτυξης, όσο των παιδιών, με μαθησιακές δυσκολίες, όπως η Διαταραχή Αυτιστικού ... -
Παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών σε μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Στο πλαίσιο ανάδυσης μιας καινούργιας εποχής όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν κυρίαρχο ρόλο, επιβάλλεται να ανακαλύψουμε χρήσιμους τρόπους ώστε να ενσωματώσουμε τα ψηφιακά παιχνίδια στη μαθησιακή διαδικασία. ... -
Στάσεις και αντιλήψεις καθηγητών Ειδικής Αγωγής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης απέναντι σε καινοτόμους μεθόδους εκπαίδευσης: η περίπτωση της χρήσης ΤΠΕ και Εικαστικών Τεχνών στην ΕΑΕ.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Η βελτίωση τόσο της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας όσο και των αποτελεσμάτων της είναι το ζητούμενο σε παγκόσμιο επίπεδο. Πολύ περισσότερο όταν οι μαθητές/τριες είναι άτομα με ειδικές ανάγκες ή μαθησιακές ... -
Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών και γονέων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη συνεκπαίδευση παιδιών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες στη γενική τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02)Εισαγωγή: Οι στάσεις και οι αντιλήψεις τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των γονέων σχετικά με τη συνεκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες ή κοινωνικά προβλήματα στη γενική τάξη επηρεάζονται από αρκετούς παράγοντες. Σκοπός: Η ...