Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ανά Μεταπτυχιακό "Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)"
Αποτελέσματα 142-161 από 190
-
Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-06)Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, το digital marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως ευρύτερη εμβέλεια, οικονομική αποδοτικότητα, στοχευμένο μάρκετινγκ, ... -
Ο ρόλος του διαχειριστή λειτουργιών (operations manager) στην αξιοποίηση των ανθρώπινων πόρων και του ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)Η παρούσα εργασία μελετά και διερευνά το ρόλο του Διαχειριστή Λειτουργιών (Operations Manager) στην αξιοποίηση των ανθρωπίνων πόρων και του ανθρωπίνου δυναμικού. Μέσα από την ανάλυση των θεμελιωδών όρων της Διαχείρισης ... -
Ο ρόλος του ηγέτη και η σχέση του με τα μέλη της ομάδας – Ο βαθμός επίδρασης της ηγεσίας στο επιχειρησιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-12)Μέσα από τη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία προχωράμε μεθοδικά στην ανάλυση του προφίλ του ηγέτη και στη σχέση του με τους ακολούθους του μέσα στον χρόνο φτάνοντας στο επιχειρηματικό περιβάλλον του σήμερα και θέτοντας τις ... -
Ο ρόλος του ηγέτη στη ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-06)Η ηγεσία αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την επιτυχία ενός οργανισμού στον απαιτητικό κόσμο των επιχειρήσεων. Η σύγχρονη ηγεσία διαμορφώνεται από πολλούς ορισμούς και θεωρίες, με τελευταίες έρευνες να την αντιλαμβάνονται ... -
Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-23)H έκρηξη της ψηφιακής τεχνολογίας και της διαδεδομένης χρήσης υπολογιστών και smartphones, οδήγησαν τις επιχειρήσεις να πειραματιστούν σε νέες τακτικές μάρκετινγκ με σκοπό την επίτευξη των στόχων τους. Η παρούσα διπλωματική ... -
Ο ρόλος των big data στην ανακάλυψη φαρμάκων, ανάπτυξη και εμπορευματοποίηση: Μελέτη περίπτωσης LDA and Sentiment Analysis
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-16)Στην παρούσα εργασία θα εξεταστεί ο ρόλος των Big Data στην ανάπτυξη νέων φαρμάκων, θα αναλυθούν οι πιο σημαντικές αναλυτικές μέθοδοι επεξεργασίας Big Data, οι οποίες ήδη χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη νέων προϊόντων ... -
Ο ρόλος των chatbots και η αποδοχή τους από τους Έλληνες καταναλωτές στο σύγχρονο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-16)Η έρευνα αυτή, μελετά τη σύνδεση του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ με τη τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, η εργασία παρουσιάζει τους τρόπους αλληλεπίδρασης των καταναλωτών με τις εφαρμογές της Τεχνητής ... -
Ο ρόλος των ανταμοιβών στην παρακίνηση των εργαζομένων με τηλεργασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04-06)Κατά τις τελευταίες δύο δεκαετίες, είναι γνωστό ότι η ανάπτυξη και εφαρμογή ψηφιακών τεχνολογιών έχει συμβάλλει στην αλλαγή του χώρου εργασίας καθώς και του τρόπου και του χρόνου εκτέλεσης των καθηκόντων των εργαζομένων. ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στη διαχείριση ανθρώπινων πόρων στην τοπική αυτοδιοίκηση. Μελέτη περίπτωσης Δήμου Αθηναίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-01-27)Η παρούσα εργασία μελετάει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στη Δ.Α.Π. στην τοπική αυτοδιοίκηση, με εφαρμογή στην περίπτωση του Δήμου Αθηναίων. Συγκεκριμένα, μετά από εκτενή βιβλιογραφική επισκόπηση πάνω στη Δ.Α.Π. και στην ... -
Οι επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στην ελληνική επιχειρηματικότητα: Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-23)Στη διπλωματική εξετάστηκαν οι επιπτώσεις της πανδημίας στην ελληνική επιχειρηματικότητα. Απώτερος στόχος ήταν να εντοπιστούν οι προκλήσεις και να αξιοποιηθούν οι νέες ευκαιρίες. Τα ερευνητικά ερωτήματα της εργασίας είναι ... -
Οι πελατειακές εμπειρίες στο πλαίσιο των ελληνικών ξενοδοχείων. Η επίδρασή τους στην ικανοποίηση, στην εικόνα της μάρκας, στην εμπιστοσύνη και στην προσήλωση στη μάρκα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία ανέλυσε την έννοια της πελατειακής εμπειρίας με τα ξενοδοχειακά brands και αναζήτησε τρόπους επίτευξης της προσήλωσης στο brand των πελατών (μέσω της εμπειρίας, της εικόνας του brand, της ... -
Οργανωσιακή κουλτούρα και αξιολόγηση απόδοσης προσωπικού : Η περίπτωση Intralot SA
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-23)Η οργανωσιακή κουλτούρα είναι μία έννοια που έχει απασχολήσει επισταμένως την επιστήμη της διοίκησης. Δεν είναι η ίδια σε όλους τους οργανισμούς και σαφέστατα δεν υπάρχει κάποια συνταγή για όλους τους οργανισμούς για να ... -
Παρακίνηση και αντιληπτή απόδοση εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-09)Σε μια εποχή που οι περισσότερες λειτουργίες στις επιχειρήσεις γίνονται με την χρήση μηχανημάτων κάπου χάνεται η ανθρώπινη εργασία. Ευτυχώς όμως οι περισσότεροι managers έχουν αντιληφθεί ότι το μεγαλύτερο και ακριβότερο ... -
Παραποίηση λογιστικών καταστάσεων. Τεχνικές, κίνητρα, συνέπειες και μέθοδοι ανίχνευσης των νοθευμένων λογιστικών καταστάσεων. Μελέτες περιπτώσεων εντός και εκτός Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-01)Στόχος της υφιστάμενης εργασίας είναι η ανάδειξη των μορφών και των τεχνικών παραποίησης των λογιστικών καταστάσεων των επιχειρήσεων, των αιτιών και των κινήτρων που οδηγούν σε τέτοια τεχνάσματα όπως και των μεθόδων ... -
Πόσο ηθική είναι η χρήση των πειραματόζωων στις διάφορες ερευνητικές πρακτικές που υιοθετούν οι επιχειρήσεις στον τομέα της ιατρικής, φαρμακολογίας, κοσμετολογίας και διατροφολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11-18)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετασθεί και να παρουσιασθεί το επιχειρηματικό ηθικό ζήτημα που προκύπτει από τη χρήση των πειραματόζωων τόσο στον Ιατρικό και Φαρμακευτικό τομέα όσο και στον τομέα της ... -
Πολυκριτήρια αξιολόγηση υποψήφιων influencers στο πλαίσιο του πράσινου μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03)Τα τελευταία χρόνια οι έννοιες του πράσινου επιχειρείν και του πράσινου μάρκετιγνκ κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στον επιχειρηματικό κόσμο. Οι επιχειρήσεις προκειμένου να συνεχίσουν να είναι βιώσιμες και κερδοφόρες ... -
Προβλέψεις πωλήσεων με χρήση χρονοσειρών και εφαρμογή σε πραγματικά εταιρικά δεδομένα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-02)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τις προβλέψεις με χρονοσειρές με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων. Στην εργασία θα χρησιμοποιηθεί τέτοιο λογισμικό με στόχο να διαπιστωθεί η χρησιμότητά του στην ... -
Προσωπικότητα και ηγεσία σε περιόδους κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-02)Oι έννοιες της διοίκησης και της ικανότητας ηγεσίας απασχολούν την ανθρωπότητα ήδη από τα αρχαία χρόνια. Η ιστορία βρίθει από παραδείγματα. Ο Περικλής πρώτος, προσέφερε ένα πρότυπο ηγεσίας. Έπειτα, οι Ιούλιος Καίσαρας και ... -
Πώς οι καταναλωτικές συνήθειες επηρεάστηκαν από την πανδημία γενικά και συγκεκριμένα στον χώρο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03)Ο τουρισμός αποτελεί μία δέσμη ενεργειών αναψυχής, επαγγελματικών και άλλων με συνέπειες για την παγκόσμια οικονομικά. Η ευεργετική σημασία του τουρισμού συνίσταται στην κάλυψη των αναγκών των επισκεπτών σε κάθε μορφή της ... -
Πως προκύπτει η αλλαγή της επικοινωνιακής στρατηγικής μια εταιρείας μέσω της εταιρικής αφήγησης. Μελέτη περίπτωση καπνοβιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-26)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την έρευνα για τον τρόπο με τον οποίο προκύπτει η αλλαγή της στρατηγικής μιας εταιρίας μέσα από την εταιρική αφήγηση. Στην εργασία, ερευνώνται όλα τα απαραίτητα δομικά στοιχεία που πρέπει ...