Search
Now showing items 1-10 of 21
Απόψεις εκπαιδευτικών για την σχολική ηγεσία και την σχολική αποτελεσματικότητα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-26)
H σχολική αποτελεσματικότητα είναι ένα ζήτημα με το οποίο έχει ασχοληθεί μεγάλο πλήθος ερευνητών. Από αυτό και μόνο φαίνεται η μεγάλη σημασία που έχει για τη βελτίωση της διαδικασίας της μάθησης. Στόχος της συγκεκριμένης ...
Η διερεύνηση της επίδρασης του διαπολιτισμικού παιχνιδιού ως μέσου ενίσχυσης της ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ενσωμάτωσης των αλλοδαπών μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04)
Το σημείο στο οποίο θα επικεντρωθεί η παρούσα έρευνα είναι το κατά πόσον, το παιχνίδι που αποτελεί εκτός από μέσο ψυχαγωγίας και μια πρωταρχική μορφή διαπαιδαγώγησης και κοινωνικοποίησης του παιδιού, μπορεί να αποτελέσει ...
Educating student social - emotional aspect: assessing factors of cooperative learning effectiveness
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)
This research study attempts to investigate the teaching method of cooperative learning, under the scope of holistic education. The two notions are connected to each other, as cooperative learning is a part of social – ...
Ηθική ηγεσία - Αριστοτελική ηθική και διοίκηση - Τα χαρακτηριστικά του αριστοτελικού ηγέτη σε διευθυντές/ντριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-26)
Η πολυπλοκότητα και πολυσυνθετικότητα των σύγχρονων κοινωνιών απαιτούν μεταξύ άλλων αποτελεσματικούς και ικανούς ηθικούς ηγέτες σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης καθώς καλούνται να αντιμετωπίσουν πολυδιάστατα προβλήματα και ...
Η σημασία του στοιχείου του ανθρώπου υπό το πρίσμα του Internal Marketing στην ιδιωτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)
Η παρούσα εργασία στοχεύει να αξιολογήσει τη σημασία του ρόλου των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή των αρχών του εκπαιδευτικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με τη λειτουργία πλάνου εσωτερικού μάρκετινγκ σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς ...
Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών στη διαχείριση των συγκρούσεων σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02)
Οι συγκρούσεις αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής καθημερινότητας, εκδηλώνονται με διάφορες μορφές και άλλοτε έχουν θετική ή αρνητική επίδραση στη λειτουργία ενός σχολικού οργανισμού. Η συναισθηματική νοημοσύνη ...
Μετασχηματιστική ηγεσία στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)
Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί ο ρόλος της μετασχηματιστικής σχολικής ηγεσίας στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση, ιδιαίτερα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αναλυτικότερα ...
ΚΕΔΑΣΥ: Διερεύνηση των αναγκών των διεπιστημονικών ομάδων Β' Βάθμιας εκπαίδευσης για την υποστήριξη των μαθητών ευθύνης τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)
Τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης, (στο εξής ΚΕΔΑΣΥ), αποτελούν το θεσμοθετημένο φορέα του Υπουργείου Παιδείας για την Αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών ευθύνης ...
Διερευνώντας την ενσυναίσθηση και τη διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε πολυπολιτισμικές σχολικές τάξεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)
Η έρευνα αυτή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της ενσυναίσθησης και της διαπολιτισμικής επάρκειας και ετοιμότητας τωv εκπαιδευτικών με εστίαση στη συvαισθηματική τους διάσταση, ώστε να αναδειχθεί ο ρόλος των συναισθημάτων στην ...
Ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού σε περιπτώσεις παιδικής παχυσαρκίας μέσω διδακτικών μεθόδων ενσυναίσθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-20)
Η παρακάτω διπλωματική εργασία εστιάζει στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και συγκεκριμένα στα παιδιά με παιδική παχυσαρκία που καταλήγουν να γίνονται θύματα περιστατικών ενδοσχολικής βίας. Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ...