Show simple item record

Η συμβολή της Θεατρικής Αγωγής στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση δίγλωσσων μαθητών

dc.contributor.advisorΠαναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα
dc.contributor.authorΝταβέλου, Ελένη Χριστίνα
dc.date.accessioned2024-07-15T08:31:19Z
dc.date.available2024-07-15T08:31:19Z
dc.date.issued2024-07-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7057
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6891
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί το να αναδείξει τη σπουδαιότητα της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης μέσω του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η Συμπεριληπτική Εκπαίδευση ως μια σύγχρονη παιδαγωγική έννοια έχει ως σκοπό την ενσωμάτωση και την ισότιμη συμμετοχή όλων των μαθητών στην παιδαγωγική διαδικασία. Από την άλλη, ο εκπαιδευτικός ρόλος της Δράματος αποτελεί έναν πραγματικό πυλώνα ενίσχυσης των δεξιοτήτων των μαθητών. Στα καινούρια πολυγλωσσικά τμήματα που έχουν δημιουργηθεί τις τελευταίες δεκαετίες στη χώρα μας, η αξία της στην ενταξιακή εκπαίδευση δίγλωσσων μαθητών είναι καθοριστική καθώς θα συμβάλει καθοριστικά στην ενσωμάτωσή τους. Η παρούσα εργασία είναι βιβλιογραφική. Βασίζεται στη μελέτη ελληνικής και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας, στη μελέτη ερευνών που σχετίζονται με την εφαρμογή της Θεατρικής Αγωγής στα σχολεία, στα πλεονεκτήματα που απορρέουν καθώς και στην αξία της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Συμπερασματικά, η εργασία καταλήγει σε συμπεράσματα σχετικά με την αξία της θεατρικής αγωγής στην ενταξιακή εκπαίδευση δίγλωσσων μαθητών, τονίζοντας την ανάγκη για την ενσωμάτωση του συγκεκριμένου μαθήματος στο εκπαιδευτικό σύστημα και την υποστήριξη των δίγλωσσων μαθητών.el
dc.format.extent59el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΣυμπερίληψηel
dc.subjectΔιγλωσσίαel
dc.subjectΕιδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.subjectΘεατρική αγωγήel
dc.titleΗ συμβολή της Θεατρικής Αγωγής στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση δίγλωσσων μαθητώνel
dc.title.alternativeThe Contribution of Drama Education in Inclusive Education of bilingual studentsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαρκαλούσος, Πέτρος
dc.contributor.committeeMeintasi, Athanasia
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe aim of this paper is to highlight the importance of Inclusive Education through the course of Theatre Education in Primary Education. Inclusive Education as a modern pedagogical concept aims at the inclusion and equal participation of all students in the pedagogical process. On the other hand, the role of Dramatic Art in education is a real pillar for enhancing students' skills. In the new multilingual departments that have been created in recent decades in our country, its value in the inclusive education of bilingual students is crucial as it will make a decisive contribution to their integration. The present paper is a bibliographical one. It is based on the study of Greek and foreign language literature, the study of research related to the implementation of Drama Education in schools, the advantages derived from it as well as the value of inclusive education. In conclusion, the paper draws conclusions about the value of drama education in inclusive education for bilingual students, emphasizing the need for the integration of this course in the educational system and the support of bilingual students.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές