dc.contributor.advisor | Μουντρίνου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Δίγκα, Θεοπούλα | |
dc.date.accessioned | 2024-10-08T06:55:09Z | |
dc.date.available | 2024-10-08T06:55:09Z | |
dc.date.issued | 2024-10-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7604 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7436 | |
dc.description.abstract | Εισαγωγή: Οι ψηφιακές τεχνολογίες στη μουσική εκπαίδευση έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που μπορεί κάποιος να μάθει μουσική. Με τη εξέλιξη των ψηφιακών τεχνολογιών η μουσική είναι πλέον πιο εύκολα προσβάσιμη από ποτέ. Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ένας καθηγητής μουσικής να διδάξει εξολοκλήρου με τη χρήση ψηφιακών μέσων. Παρουσιάζονται και αναλύονται εφαρμογές οι οποίες είναι κατάλληλες για παιδιά προσχολικής ηλικίας καθώς και παιδιά δημοτικού.
Σκοπός: Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η παρακίνηση όσο το δυνατόν περισσότερων καθηγητών μουσικής να ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν τις ψηφιακές τεχνολογίες στα μαθήματα της μουσικής.
Μέθοδος: Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία παρουσιάζει ψηφιακές εφαρμογές οι οποίες είναι χωρισμένες σε: ψηφιακές εφαρμογές για παιδιά προσχολικής ηλικίας, δημιουργικές ψηφιακές εφαρμογές για παιδιά δημοτικού και εκπαιδευτικές εφαρμογές για την εκμάθηση της μουσικής. Οι εφαρμογές αυτές αναλύονται ξεχωριστά καθώς και παρέχουν εξατομικευμένα σχέδια μαθημάτων, τα οποία εφαρμόστηκαν σε πραγματικές τάξεις στη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς.
Αποτελέσματα: Μέσα από την εφαρμογή των εξατομικευμένων πλάνων μαθημάτων παρατηρήθηκε ότι τα παιδιά λόγω της εξοικείωσης τους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, εμφάνισαν βελτιωμένες επιδόσεις και αυξημένη συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Συμπεράσματα: Η χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών έχει επιφέρει θετικά αποτελέσματα στη μουσική εκπαίδευση ενισχύοντας τις δεξιότητες των μαθητών και δίνοντας τους της ευκαιρία να γνωρίσουν όσους περισσότερους τομείς της μουσικής μπορούν. | el |
dc.format.extent | 76 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ψηφιακές εφαρμογές | el |
dc.subject | Μουσική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Σχέδιο μαθήματος | el |
dc.subject | Μουσικές εφαρμογές | el |
dc.subject | Μουσικά παιχνίδια | el |
dc.title | Ψηφιακές τεχνολογίες στη μουσική εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Digital technologies in music education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Φώτη, Παρασκευή | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία | el |
dc.contributor.master | Επιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Introduction: Digital technologies in music education have brought about significant changes in the way one can learn music. With the evolution of digital technologies, music is now more accessible than ever before. This thesis presents how a music teacher can teach entirely using digital media. It presents and analyses applications which are suitable for preschool children as well as primary school children.
Aim: The aim of this thesis is to motivate as many music teachers as possible to start us-ing digital technologies in music lessons.
Method: This thesis presents digital applications which are divided into: digital applica-tions for preschool children, creative digital applications for primary school children and educational applications for music learning. These applications are analysed separately as well as provide personalised lesson plans, which were implemented in real classrooms during a school year.
Results: Through the implementation of the personalized lesson plans it was observed that the children, due to their familiarity with the use of new technologies, showed im-proved performance and increased participation in the educational process.
Conclusions: The use of digital technologies has brought positive results in music educa-tion by enhancing students' skills and giving them the opportunity to learn as many areas of music as they can. | el |