Σχεδιασμός πλατφόρμας κρατήσεων για καταστήματα εστίασης: Διαχείριση κρατήσεων και πελατών.
Reservation platform design: customer management for restaurants.
Keywords
Σχεδιασμός ; Πλατφόρμα ; Ιστοσελίδα ; Κράτηση ; Αμεσότητα ; Οργάνωση ; Διαφήμιση ; ΚαταστήματαAbstract
Το Venu είναι μια πλατφόρμα κράτησης για καταστήματα εστίασης που ξεχωρίζει στην αγορά λόγω της αμεσότητας και της ευκολίας που προσφέρει στον επισκέπτη αλλά και στον ιδιοκτήτη - διαχειριστή του καταστήματος. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μέσα από μια πληθώρα καταστημάτων και μέσω των φίλτρων να βρει ακριβώς αυτό που του ταιριάζει, να δει τα διαθέσιμα τραπέζια και με τρία κλικ να κάνει κράτηση για εκείνον και την παρέα του, συμπληρώνοντας κάποια στοιχεία σε μια σύντομη ηλεκτρονική φόρμα. Τέτοια στοιχεία είναι, για παράδειγμα, το όνομα του, τα στοιχεία επικοινωνίας, ο αριθμός των ατόμων οι οποίοι θα εξυπηρετηθούν από το μαγαζί και η ώρα προσέλευσης. Αντίστοιχα, το Venu λειτουργεί ως εργαλείο οργάνωσης και για τον υπεύθυνο του καταστήματος, ο οποίος θα ενημερωθεί αυτόματα με ειδοποιήσεις για τα αιτήματα των κρατήσεων και θα κληθεί να τα αποδεχτεί ή να τα απορρίψει. Αυτή η ιστοσελίδα εξοικονομεί χρόνο στην επιχείρηση, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει οργάνωση και διαφήμισή της μέσα στην πλατφόρμα.
Abstract
Venu is a reservation platform tailored for dining establishments, distinguished in the market for its immediacy and convenience offered to both guests and owners/managers of the establishments. Customers can select from a plethora of venues, utilizing filters to precisely find their preferences, view available tables, and make reservations effortlessly through a brief electronic form. Similarly, Venu functions as an organizational tool for establishment owners, automatically notifying them of reservation requests and prompting acceptance or rejection. This website streamlines operations for businesses while providing organization and advertisement within the platform.