dc.contributor.advisor | Τσουκαλάς, Βασίλειος | |
dc.contributor.author | Μπαϊρακτάρης, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2024-11-22T08:47:30Z | |
dc.date.available | 2024-11-22T08:47:30Z | |
dc.date.issued | 2024-11-01 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8090 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7922 | |
dc.description.abstract | Είναι αδιαμφισβήτητο ότι παρότι τα μέτρα ασφαλείας για την ναυσιπλοΐα έχουν αυξηθεί και αυστηροποιηθεί από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό, τα ναυτικά ατυχήματα έχουν μειωθεί σε αριθμό με το πέρασμα των χρόνων, αλλά εξακολουθούν να συμβαίνουν καθημερινά σε όλον τον κόσμο σε διάφορες μορφές με συνεπακόλουθες δυσχερείς συνέπειες στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών. Στο δεύτερο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας, αρχικά παρατίθεται η εξήγηση του όρου του
ναυτικού ατυχήματος, αναλύονται οι αιτίες των ναυτικών ατυχημάτων, έπειτα γίνεται διαβάθμιση των ναυτικών ατυχημάτων όσον αφορά την σοβαρότητά τους και καταλήγουμε στην παγκόσμια κατάταξη αυτών, δηλαδή παρουσιάζονται οι περιοχές στις οποίες συμβαίνουν τα περισσότερα ή τα μεγαλύτερα ναυτικά ατυχήματα σε όλη την υφήλιο. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύονται σε πίνακες και διαγράμματα με βάση τα δεδομένα των ναυτικών ατυχημάτων, όπως αυτά προκύπτουν από την διεθνή βιβλιογραφία εξετάζοντας τις περιοχές της Κορέας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Βαλτικής Θάλασσας, των Τουρκικών παράκτιων υδάτων και στενών, της Ρουμανικής ακτής στην Μαύρη Θάλασσα, των Φιλιππίνων, της Ινδονησίας, του ποταμού Γιανγκτζέ στην Κίνα, της Νορβηγικής ηπειρωτικής υφαλοκρηπίδας και της περιοχής του Κόλπου της Φινλανδίας. Στο τέταρτο κεφάλαιο της διπλωματικής εργασίας, παρέχονται συγκεντρωτικά στοιχεία σε πίνακες και διαγράμματα από τις ανωτέρω περιοχές όπου σημειώθηκαν τα ναυτικά ατυχήματα. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται τα συμπεράσματα τα οποία προκύπτουν από τους πίνακες και τα διαγράμματα που παραθέσαμε στο προηγούμενο κεφάλαιο όσον αφορά τις αιτίες που προκάλεσαν τα ναυτικά ατυχήματα, τους τύπους των πλοίων τα οποία εμπλέκονται σε αυτά, τις περιοχές οι οποίες θεωρούνται πιο επικίνδυνες και τον βαθμό της επίδρασης του ανθρώπινου
παράγοντα σε αυτά. | el |
dc.format.extent | 101 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ναυτικά ατυχήματα | el |
dc.subject | Ασφάλεια ναυσιπλοΐας | el |
dc.subject | Σοβαρότητα ατυχήματος | el |
dc.subject | Maritime accidents | el |
dc.title | Ανάλυση δεδομένων ναυτικών ατυχημάτων στην παγκόσμια ναυτιλία | el |
dc.title.alternative | Analysis of marine accidents data in world shipping | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παπουτσιδάκης, Μιχαήλ | |
dc.contributor.committee | Drosos, Christos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής | el |
dc.contributor.master | Νέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορές | el |
dc.description.abstracttranslated | It is indisputable that although safety measures for navigation have been increased and tightened by the International Maritime Organization, maritime accidents have decreased in number over the years, but they still occur daily all over the world in various forms with consequent dire consequences on maritime transport sector. In the second chapter of this work, firstly the explanation of the term maritime accident is listed, the causes of maritime accidents are analyzed, then the marine accidents are classified in terms of their severity and we conclude with their global classification, that is the areas where the more or the biggest marine accidents around the globe. In the third chapter, they are analyzed in tables and diagrams based on the data of maritime
accidents, as they arise from the international literature examining the areas of Korea, the United Kingdom, the Baltic Sea, Turkish coastal waters and straits, the Romanian coast in the Black Sea, the Philippines, Indonesia, the Yangtze River in China, the Norwegian continental shelf and the Gulf of Finland area. In the fourth chapter of the thesis, summary data is provided in tables and diagrams from the above areas where the maritime accidents occurred. In the fifth chapter, the conclusions drawn from the tables and diagrams we listed in the previous chapter are analyzed in terms of the causes that caused maritime accidents, the types of ships involved in them, the areas that are considered more dangerous and the degree of the effect of the human factor on them. | el |