Browsing Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων by Title
Now showing items 87-102 of 102
-
Στρατηγικές διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων, την περίοδο της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Η ιδιαιτερότητα των εκπαιδευτικών δομών ως προς την αποστολή τους και την παροχή υπηρεσιών που προσφέρουν στην κοινωνία τις θέτει ως ένα τομέα που δεν δύναται να εξετασθεί ως μια αμιγώς ιδιωτική επιχείρηση ή ως ένα τυπικό ... -
Στυλ ηγεσίας και επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Το μείζον θέμα της επαγγελματικής εξουθένωσης έχει επηρεάσει και τον κλάδο των εκπαιδευτικών όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Σύμφωνα με πληθώρα ερευνών οι εκπαιδευτικοί αισθάνονται εξουθενωμένοι ... -
Συγκριτική ανάλυση της ένταξη των προσφύγων μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση της Ελλάδας, Γερμανίας και Σουηδίας. Μελέτη περίπτωσης προσφύγων μαθητών αρμοδιότητας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-21)Η Ελλάδα, η Γερμανία και η Σουηδία επιλέχθηκαν για τη συγκεκριμένη μελέτη διότι είναι από τις χώρες που υποδέχονται μεγάλο αριθμό μεταναστών και προσφύγων σε σύγκριση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Επιπλέον, οι τρεις αυτές ... -
Συγκριτική ανάλυση των εκπαιδευτικών συστημάτων Ελλάδας, Γερμανίας και Αυστραλίας σε δομή, διάρθρωση και υλοποίηση της τυπικής διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-26)Τις τελευταίες δεκαετίες ,παρατηρείται αυξημένη κινητικότητα των μεταναστών σε χώρες της Ευρώπης από χώρες της Ασίας και της Αφρικής. Το φαινόμενο αυτό δεν αποτελεί μια νέα κατάσταση αλλά μια συνθήκη που συνέβαινε πάντα ... -
Συγκριτική αξιολόγηση των εναλλακτικών δομών εκπαίδευσης κωφών και βαρήκοων : ειδικά σχολεία έναντι γενικών σχολείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)Η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες είναι ένα εκπαιδευτικό , αλλά και κοινωνικό θέμα που απασχολεί έντονα τη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα τα τελευταία χρόνια. Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζεται ... -
Συγκρούσεις στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μεταξύ εκπαιδευτικών: Αιτιολογικοί παράγοντες, συνέπειες και τρόποι διαχείρισης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-05)Η σύγκρουση αποτελεί καθημερινό φαινόμενο στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς εξαιτίας της ύπαρξης πολλών εμπλεκομένων μερών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η ύπαρξή της νοηματοδοτεί την ύπαρξη της σχολικής μονάδας, αφού η ορθή ... -
Συμβολή του σχολικού ηγέτη στη διαχείριση σχολικών μονάδων με πολυπολιτισμικό προφίλ και ευάλωτους κοινωνικά πληθυσμούς. Συγκριτική Μελέτη περίπτωσης στην Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-26)Η διαχείριση της ετερότητας στις σύγχρονες πολυπολιτισμικές κοινωνίες απαιτεί την ανάγκη σύστασης ανοιχτών και ευέλικτων σχολείων σε ετοιμότητα ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις διαστάσεις, τις προκλήσεις και τις ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη και εκπαιδευτική ηγεσία. Απόψεις διευθυντών/διευθυντριών κέντρων ξενόγλωσσης εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η παρούσα έρευνα θα διευρευνήσει τις αντιλήψεις των Διευθυντών – Διευθυντριών κέντρων ξενόγλωσσης εκπαίδευσης για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη και την επίδρασή της στην Εκπαιδευτική Ηγεσία των κέντρων τους. Για το διεξαγωγή ... -
Συνεργατικά εκπαιδευτικά δίκτυα: Η σύγχρονη προοπτική βελτίωσης της εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-11)Τα τελευταία χρόνια η ανάγκη για ουσιαστική συνεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων στην εκπαίδευση από τη χαμηλότερη βαθμίδα, μέχρι και την υψηλότερη, γίνεται ολοένα και πιο προφανής. Η ταχύτητα με την οποία εξελίσσεται και ... -
Σχεδιάζοντας καινοτόμες ψηφιακές δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο. Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στη διδασκαλία της γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διαπιστωθεί αν η διδασκαλία του μαθήματος της γλώσσας στο νηπιαγωγείο μέσω διαδραστικού πίνακα επηρεάζει τη συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα, την κατανόηση των διαδραστικών δραστηριοτήτων ... -
Τα κοινωνικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν το επίπεδο της συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής της τυπικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)Σκοπός της εργασίας ήταν να μελετήσει το βαθμό στον οποίον τα κοινωνικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στην Ελλάδα, μπορούν να επηρεάσουν το επίπεδο της συναισθηματικής νοημοσύνης τους. ... -
Το αναβαθμισμένο πρόγραμμα για το ολοήμερο σχολείο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Παρούσα κατάσταση, δυνάμεις, αδυναμίες και προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)Κατά τη σχολική χρονιά 2022-2023, επιχειρήθηκε στην Ελλάδα για πρώτη φορά η επιμήκυνση του ωραρίου του ολοήμερου σχολείου μέχρι τις 17:30. Στην προσπάθειά της, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να καλύψει σε μεγαλύτερο βαθμό ... -
Το αποτύπωμα άνθρακα ενός νηπιαγωγείου – Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-20)Σήμερα η ανθρωπότητα εκπέμπει πολύ μεγαλύτερη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα από αυτήν που η γη μπορεί να απορροφήσει. Η περίσσεια παραμένει στην ατμόσφαιρα, οδηγεί σε ταχεία αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη η οποία ... -
Το περιβάλλον Miscosoft 365 στη διοίκηση της εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης σχολικής μονάδας Β΄θμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-13)Η ιδέα της παρούσας διπλωματικής εργασίας ενισχύθηκε ιδιαίτερα με την ισχύουσα κατάσταση που επικρατεί την τελευταία διετία με την πανδημία COVID-19. Σαν εκπαιδευτικοί, αλλά και σαν φοιτητές, βιώσαμε τη σημαντικότητα της ... -
Το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03)Η διπλωματική εργασία έχει θέμα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σκοπός είναι ο προσδιορισμός του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για κάθε επίπτωση. Καθώς και η ... -
Ψηφιακές δεξιότητες και διερευνητική μάθηση στον 21ο αιώνα: Μελέτη περίπτωσης στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-07)Οι δεξιότητες του 21ου αιώνα είναι οι 12 ικανότητες που στις μέρες μας χρειάζονται οι μαθητές για να επιτύχουν στις σπουδές, στην καριέρα και στις ζωές τους και διακρίνονται σε: 1) Μαθησιακές Δεξιότητες: κριτική σκέψη, ...