Browsing Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων by Title
Now showing items 51-70 of 114
-
Η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στις εκπαιδευτικές μονάδες: Προκλήσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)Η Τεχνητή Νοημοσύνη νομοτελειακά θα εισαχθεί στη Εκπαιδευτική μας Διαδικασία. Οι Εφαρμογές της θα επηρεάσουν την Ταχύτητα όσο και την Αποτελεσματικότητα της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας. Επιπροσθέτως, θα αναδιαμορφώσουν τα ... -
Η προβληματοκεντρική μάθηση στο δημοτικό σχολείο σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες διαδικτύου στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την οπτική του διευθυντή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Η παρούσα πτυχιακή έχει τίτλο “Η προβληματοκεντρική μάθηση στο δημοτικό σχολείο σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες διαδικτύου στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την οπτική του διευθυντή”. Αρχικά, έγινε αναλυτική ... -
Η σημασία του στοιχείου του ανθρώπου υπό το πρίσμα του Internal Marketing στην ιδιωτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η παρούσα εργασία στοχεύει να αξιολογήσει τη σημασία του ρόλου των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή των αρχών του εκπαιδευτικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με τη λειτουργία πλάνου εσωτερικού μάρκετινγκ σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς ... -
Η συμβολή της ηγεσίας στην παρακίνηση των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας, στη συμμετοχή τους στην επαγγελματική κατάρτιση και τη συνεχή επιμόρφωσή τους - Η διερεύνηση των απόψεων των παιδαγωγών που εργάζονται στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς του Δήμου Περιστερίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)Η επαγγελματική ανάπτυξη (ΕΑ) θεωρείται ως ένας θεμελιώδης μηχανισμός που παρέχει βάθος στη γνώση περιεχομένου και στις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών και δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να βελτιώσουν τον ... -
Η συμβολή της καινοτομίας στη διασφάλιση της ποιότητας στην εκπαίδευση και η πρόσληψή της από τη σχολική ηγεσία: μία πρόταση εφαρμογής πολιτιστικού προγράμματος με έμφαση στην προώθηση της γλωσσομάθειας και της πολυγλωσσίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν η ανίχνευση της συμβολής της καινοτομίας στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και η ανάδειξη του τρόπου με τον οποίο η σχολική ηγεσία προσλαμβάνει την καινοτομία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε ... -
Η συμβολή της σχολικής ηγεσίας στη διαχείριση της πανδημίας COVID-19 σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02)Η έλευση της πανδημικής κρίσης Covid-19 επέφερε συνέπειες όχι μόνο στον χώρο της υγείας, της κοινωνίας, αλλά και της οικονομίας. Ο χώρος της εκπαίδευσης δε θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος απ’ όλα αυτά, καθώς ήρθε ... -
Η συμβολή του σχολικού ψυχολόγου στην ανάπτυξη της ηγετικής προσωπικότητας του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Υπόβαθρο: Η χρήση ψυχολόγων στις σχολικές μονάδες είναι πλέον επιβεβλημένη για την αντιμετώπιση μιας σειράς αναγκών αυτών, όπως για παράδειγμα ο σχολικός εκφοβισμός. Παράλληλα, στη σύγχρονη εκπαίδευση παρατηρείται η μεταβολή ... -
Η συμβολή των πληροφοριακών συστημάτων στην επικοινωνία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών σε πρωτοβάθμια εκπαιδευτική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η παρούσα εργασία διερευνά το δυναμικό τοπίο της συνεργασίας γονέων-δασκάλων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, εστιάζοντας στον μετασχηματιστικό ρόλο των πληροφοριακών συστημάτων. Η επισκόπηση εμβαθύνει στην ιστορική εξέλιξη ... -
Η σχεδιαστική σκέψη στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας επικεντρώνεται στη διερεύνηση των χαρακτηριστικών της μεθοδολογίας της σχεδιαστικής σκέψης στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος του δημοτικού σχολείου. Το θεωρητικό πλαίσιο της ... -
Η τεχνητή νοημοσύνη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης με χρήση του ChatGPT
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τις αλλαγές και τις επιπτώσεις που θα επιφέρει στη ζωή των ανθρώπων η διαρκής εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης . Οι αλλαγές αυτές οι οποίες έχουν γίνει ήδη αισθητές σε όλους τους ... -
Η ψηφιακή επάρκεια των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πριν και μετά τον εγκλεισμό λόγω της πανδημίας του κορωνοΐου (Covid-19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η πανδημία του κορωνοϊού οδήγησε τα κράτη σε όλο τον κόσμο στη λήψη πολλών μέτρων ασφαλείας προκειμένου να προφυλαχθεί η υγεία του γενικού πληθυσμού. Ανάμεσα στα μέτρα αυτά ήταν και εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας ... -
Ηγεσία της εκπαίδευσης και η συμβολή της στη μείωση του σχολικού εκφοβισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-02)Αρχικά, διατυπώνεται η έννοια της ηγεσίας, συνολικά, καθώς και της ηγεσίας στην εκπαίδευση, ενώ γίνεται λόγος και για τους διάφορους τύπους ηγεσίας. Στη συνέχεια, γίνεται εκτενής αναφορά στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, ... -
Ηγετικά στυλ, σχολικό κλίμα & επαγγελματική ανάπτυξη : ο ρόλος του σχολικού κλίματος στα στυλ ηγεσίας και την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το στυλ ηγεσίας των σχολικών ηγετών. Αρχικά, στην εργασία, γίνεται αναφορά στην έννοια της σχολικής ηγεσίας και στην έννοια του αποτελεσματικού διευθυντή ως εκπαιδευτικό ηγέτη. Στη συνέχεια ... -
Ηθική ηγεσία - Αριστοτελική ηθική και διοίκηση - Τα χαρακτηριστικά του αριστοτελικού ηγέτη σε διευθυντές/ντριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-26)Η πολυπλοκότητα και πολυσυνθετικότητα των σύγχρονων κοινωνιών απαιτούν μεταξύ άλλων αποτελεσματικούς και ικανούς ηθικούς ηγέτες σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης καθώς καλούνται να αντιμετωπίσουν πολυδιάστατα προβλήματα και ... -
Ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από τη στήριξη της πολιτείας για τη στελέχωση, την υποδοχή και την ένταξή τους στις σχολικές μονάδες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)Είναι ευρέως γνωστό πως η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος εξαρτάται από την αποτελεσματικότητα του διδακτικού έργου και κατά συνέπεια από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό. Παράλληλα, η αποτελεσματική διδασκαλία βρίσκεται ... -
Καλές πρακτικές στη διαχείριση κρίσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-21)Στην παρούσα εργασία ερευνήθηκαν οι Καλές Πρακτικές που χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με σκοπό την πρόληψη, τη διαχείριση και την ορθή αντιμετώπιση πιθανών κρίσεων στο σχολικό χώρο. Η ... -
ΚΕΔΑΣΥ: Διερεύνηση των αναγκών των διεπιστημονικών ομάδων Β' Βάθμιας εκπαίδευσης για την υποστήριξη των μαθητών ευθύνης τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης, (στο εξής ΚΕΔΑΣΥ), αποτελούν το θεσμοθετημένο φορέα του Υπουργείου Παιδείας για την Αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών ευθύνης ... -
Κίνητρα και εμπόδια για τη συμμετοχή των ενηλίκων σε προγράμματα δια βίου εκπαίδευσης, της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης και κατάρτισης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε με σκοπό την διερεύνηση των παραγόντων που ασκούν επιρροή στην συμμετοχή του ενήλικου πληθυσμού σε εκπαιδευτικά προγράμματα της διά βίου εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, μελετώνται οι λόγοι ... -
Κριτική αποτίμηση των συστημάτων διεθνούς κατάταξης των πανεπιστημίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη σημαντική και επίκαιρη θεματική της κατάταξης των πανεπιστημίων σε παγκόσμιο επίπεδο. Η παρούσα μελέτη αναλύει τα κυριότερα παγκόσμια συστήματα κατάταξης, όπως τα QS World University ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Εφαρμογή στα νηπιαγωγεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-13)Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι μέτρηση της ικανοποίηση των εκ-παιδευτικών κατά την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρ-κεια της πανδημίας του Covid-19 και συγκεκριμένα των νηπιαγωγών. Η έρευνα της ...