Browsing Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων by Title
Now showing items 21-40 of 114
-
Διερεύνηση της συμβατότητας της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τις ανάγκες της τουριστικής αγοράς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-26)Η συμβολή του τουρισμού στην οικονομική και κοινωνική πρόοδο για την χώρα μας είναι αδιαμφισβήτητη. Κατά την διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών η τουριστική βιομηχανία γνώρισε μια συνεχή ανάπτυξη και διαφοροποίηση με ... -
Διερευνώντας την ενσυναίσθηση και τη διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε πολυπολιτισμικές σχολικές τάξεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Η έρευνα αυτή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της ενσυναίσθησης και της διαπολιτισμικής επάρκειας και ετοιμότητας τωv εκπαιδευτικών με εστίαση στη συvαισθηματική τους διάσταση, ώστε να αναδειχθεί ο ρόλος των συναισθημάτων στην ... -
Διοίκηση της εκπαίδευσης με το Microsoft Teams: Μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, υπό την επίβλεψη του Καθηγητή και ... -
Εκπαίδευση οικονομικών μεταναστών. Μέθοδοι και προσεγγίσεις. Η περίπτωση της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-13)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια μελέτης των μεθοδολογικών προσεγγίσεων για την εκπαίδευση των οικονομικών μεταναστών. Σκοπός είναι η διερεύνηση των σημαντικών αρχών και της δομής του εκπαιδευτικού συστήματος του ... -
Εκτίμηση άμεσων και έμμεσων επιπτώσεων στην εκπαίδευση από την πανδημία - Μεθοδολογικό πλαίσιο και μελέτη εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Ιστορικά ολόκληρη η ανθρωπότητα αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις. Τις μεγαλύτερες και περισσότερες συνέπειες προκάλεσαν οι πανδημίες, δηλαδή επιδημικές μολυσματικές ασθένειες που έχουν ταχύτατο ρυθμό και χρόνο εξάπλωσης στους ... -
Εκτίμηση της ωριμότητας και προσδιορισμός των πρακτικών εφαρμογής της εργοθεραπείας στη γενική προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η σημερινή σχολική πραγματικότητα χαρακτηρίζεται από πολλαπλές αλλαγές, που έχουν επέλθει λόγω των ευρύτερων κοινωνικο-πολιτισμικο-οικονομικών συνθηκών. Οι σχολικές τάξεις, φύσει ανομοιογενείς, αναδεικνύουν όλο και περισσότερο ... -
Ενδυνάμωση και παρώθηση ανθρώπινου δυναμικού εκπαιδευτικής μονάδας εν μέσω πανδημίας - ο ρόλος του ηγέτη στη διαχείριση της κρίσης και στη διατήρηση του οράματος του οργανισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-04)Η πανδημία Covid-19, ξέσπασε στη χώρα μας τον Μάρτιο του 2020, όπου και έγινε ολικό lockdown. Οι συνθήκες ήταν για όλους πρωτόγνωρες, καθώς ανάμεσα σε όλους τους περιορισμούς, οι σχολικές μονάδες σταμάτησαν τη δια ζώσης ... -
Εννοιολογική ανάλυση του σχολικού περιβάλλοντος και ο ρόλος της παιδαγωγικής ηγεσίας στην διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Σκοπός της παρούσας μελέτης αποτέλεσε η κριτική προσέγγιση του ρόλου που διαδραματίζει η ηγεσία στην Εκπαίδευση. Ειδικότερα αναλύσαμε και καταγράψαμε τις ηγετικές θεωρίες, τα θεμελιώδη στοιχεία που την απαρτίζουν, τα μοντέλα ... -
Επιπτώσεις στην υγεία των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από την άσκηση των καθηκόντων τους. Η περίοδος μετά την πανδημία covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Ο επηρεασμός της υγείας των εκπαιδευτικών λόγω της άσκησης των καθηκόντων τους έχει αποτελέσει κεντρικό άξονα σε σειρά ερευνών. Η πληθώρα των αποτελεσμάτων αναφέρει συσχετίσεις με το εργασιακό στρες και την ευημερία, όπως ... -
Εσωτερική αξιολόγηση στις φροντιστηριακές μονάδες. Ο έλεγχος της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και η ικανοποίηση των μαθησιακών αναγκών των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Τα φροντιστήρια δεν αποτελούν τυπική ή θεσμική μορφή του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, όμως έχουν καθιερωθεί στη συλλογική συνείδηση ως αναπόσπαστο μέρος του, γεγονός που αποδεικνύεται περίτρανα από τον αριθμό ... -
Ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού σε περιπτώσεις παιδικής παχυσαρκίας μέσω διδακτικών μεθόδων ενσυναίσθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-20)Η παρακάτω διπλωματική εργασία εστιάζει στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και συγκεκριμένα στα παιδιά με παιδική παχυσαρκία που καταλήγουν να γίνονται θύματα περιστατικών ενδοσχολικής βίας. Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ... -
Ευρωπαϊκό πλαίσιο ψηφιακών ικανοτήτων για εκπαιδευτικούς (DigCompEdu) και ελληνικό σχολείο: μελετώντας τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τις ψηφιακές ικανότητες, σε δημοτικό σχολείο της Ανατολικής Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05)Η παρούσα έρευνα εστιάζει στη μελέτη και διερεύνηση των απόψεων όλων των συντελεστών της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο πλαίσιο του δημοτικού σχολείου, σχετικά με τις ψηφιακές ικανότητές τους στον 21ο αιώνα. Υπό το πρίσμα ... -
Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στη νηπιακή ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Τα παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας μεγαλώνουν σε ένα κόσμο που κυριαρχεί η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) και βιώνουν τις εφαρμογές της ως κάτι αυτονόητο στην καθημερινότητά τους. Στη διεθνή βιβλιογραφία υπάρχουν ακόμα ελάχιστες ... -
Η αισθητική ηγεσία στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-22)Αντικείμενο αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των πρακτικών της Αισθητικής Ηγεσίας στην εκπαίδευση. Στο εμπειρικό μέρος, διερευνήθηκαν μια σειρά από ερωτήματα και βοηθητικά εργαλεία προς ... -
Η αυτοαξιολόγηση και η διαρκής ανάπτυξη του εκπαιδευτικού οργανισμού που μαθαίνει
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφορά στην αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και στη σύνδεσή της με τη διαρκή ανάπτυξη της σχολικής μονάδας, η οποία μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας μετασχηματίζεται ... -
Η διαχείριση της αλλαγής σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς και ο βαθμός ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-13)Συστατικό στοιχείο του κόσμου είναι η αλλαγή. Οι ρήσεις του Ηράκλειτου παραμένουν και σήμερα πιο επίκαιρες από ποτέ. Η αλλαγή εντοπίζεται σε κάθε έκφανση της ζωής και είναι αδιάλειπτη. Η παρούσα εργασία θα επικεντρωθεί ... -
Η διαχείριση της αλλαγής στους σύγχρονους εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η περίπτωση των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Ως διαχείριση αλλαγής ορίζεται το σύνολο των μορφών και των τρόπων με τους οποίους σχεδιάζονται, υλοποιούνται, ελέγχονται και αφομοιώνονται οι αλλαγές. Η διαχείριση αλλαγής στους οργανισμούς γενικά, όσο και στα ιδρύματα ... -
Η διερεύνηση της επάρκειας και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αττικής, στις πολυπολιτισμικές τάξεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπόνησης μεταπτυχιακής εργασίας με τίτλο: « Η διερεύνηση της επάρκειας και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αττικής, στις πολυπολιτισμικές ... -
Η διερεύνηση της επίδρασης του διαπολιτισμικού παιχνιδιού ως μέσου ενίσχυσης της ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ενσωμάτωσης των αλλοδαπών μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04)Το σημείο στο οποίο θα επικεντρωθεί η παρούσα έρευνα είναι το κατά πόσον, το παιχνίδι που αποτελεί εκτός από μέσο ψυχαγωγίας και μια πρωταρχική μορφή διαπαιδαγώγησης και κοινωνικοποίησης του παιδιού, μπορεί να αποτελέσει ... -
Η διοίκηση μέσω στόχων στα πλαίσια της εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στη δημόσια προσχολική αγωγή και εκπαίδευση. Απόψεις παιδαγωγών και νηπιαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η Δ.Μ.Σ. είναι ένα σύστημα διοίκησης που προέρχεται από τον χώρο του επιστημονικού management και έχει εφαρμοστεί τα τελευταία χρόνια στη διοικητική πρακτική των οργανισμών με θετικά αποτελέσματα. Το ...