Search
Now showing items 1-10 of 26
Η δυναμική του περιβάλλοντος λειτουργίας του σχολείου και ο ρόλος του διευθυντή στη διαχείριση, ανάδειξη και προαγωγή του ανθρώπινου δυναμικού. Μελέτη περίπτωσης σχολικού συγκροτήματος Νέας Σμύρνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)
Το σχολείο λειτουργεί ως ανοιχτό σύστημα που βρίσκεται σε αλληλεξάρτηση και αλληλεπίδραση με το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον. Κατά τη διαδικασία αυτή ο διευθυντής της σχολικής μονάδας καλείται να ανακαλύψει έναν κοινό ...
Η επίδραση της ενσυναίσθησης διευθυντή σχολικής μονάδας στο μοντέλο διοίκησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-26)
Τις τελευταίες δεκαετίες όλο και περισσότεροι μελετητές ασχολούνται με την ενσυναίσθηση, σε μια προσπάθεια διάκρισης, διερεύνησης και εμβάθυνσης στην έννοιας και της επίδρασής της σε διάφορους τομείς της ζωής μας. Η παρούσα ...
Γυναίκες και ηγεσία στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-16)
Όταν αναφερόμαστε σε μια γυναίκα επιστήμονα, μια γυναίκα μηχανικό ή μια γυναίκα εκπαιδευτικό, η λέξη «γυναίκα», δεν προσδιορίζει μόνο την κοινωνική ταυτότητά της αλλά και την διαφορετικότητά της ως οντότητα ...
Ο ρόλος της διασφάλισης της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)
Η διαχείριση της ολικής ποιότητας (ΔΟΠ) είναι μια από τις πιο σημαντικές τεχνικές διαχείρισης που χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της ποιότητας και της παραγωγικότητας σε οργανισμούς /ιδρύματα. Η έννοια της ΔΟΠ αυξάνεται ...
Ηγετικά στυλ, σχολικό κλίμα & επαγγελματική ανάπτυξη : ο ρόλος του σχολικού κλίματος στα στυλ ηγεσίας και την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)
Η παρούσα εργασία ασχολείται με το στυλ ηγεσίας των σχολικών ηγετών. Αρχικά, στην εργασία, γίνεται αναφορά στην έννοια της σχολικής ηγεσίας και στην έννοια του αποτελεσματικού διευθυντή ως εκπαιδευτικό ηγέτη. Στη συνέχεια ...
Ο ρόλος της τέχνης στην αντιμετώπιση στρεσογόνων καταστάσεων που βιώνουν παιδαγωγοί - εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)
Η παρούσα έρευνα εμβαθύνει στη χρήση της τέχνης και των καλλιτεχνικών εκφραστικών μέσων ως στρατηγική αντιμετώπισης, πρόληψης των στρεσογόνων καταστάσεων και μείωσης του στρες και του άγχους που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί ...
Η συμβολή του σχολικού ψυχολόγου στην ανάπτυξη της ηγετικής προσωπικότητας του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)
Υπόβαθρο: Η χρήση ψυχολόγων στις σχολικές μονάδες είναι πλέον επιβεβλημένη για την αντιμετώπιση μιας σειράς αναγκών αυτών, όπως για παράδειγμα ο σχολικός εκφοβισμός. Παράλληλα, στη σύγχρονη εκπαίδευση παρατηρείται η μεταβολή ...
Ο ρόλος του ηγέτη στη διαχείριση των συγκρούσεων στην υποχρεωτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)
Η σχολική σύγκρουση είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που προκύπτει συχνά στα εληνικά σχολεία και οφείλεται ως επί το πλείστον σε διαπροσωπικούς και οργανωτικούς παράγοντες. Ο ρόλος της ηγεσίας του σχολείου είναι εξαιρετικά ...
Στρατηγικές διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων, την περίοδο της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)
Η ιδιαιτερότητα των εκπαιδευτικών δομών ως προς την αποστολή τους και την παροχή υπηρεσιών που προσφέρουν στην κοινωνία τις θέτει ως ένα τομέα που δεν δύναται να εξετασθεί ως μια αμιγώς ιδιωτική επιχείρηση ή ως ένα τυπικό ...
Η συμβολή της σχολικής ηγεσίας στη διαχείριση της πανδημίας COVID-19 σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02)
Η έλευση της πανδημικής κρίσης Covid-19 επέφερε συνέπειες όχι μόνο στον χώρο της υγείας, της κοινωνίας, αλλά και της οικονομίας. Ο χώρος της εκπαίδευσης δε θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος απ’ όλα αυτά, καθώς ήρθε ...