• Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας 

      Δημάκου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ...
    • Το καθεστώς της τηλεργασίας πριν και μετά την πανδημία Covid-19 

      Παπαδοπούλου, Νόπη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-12-18)
      Οι συνθήκες και οι απαιτήσεις της σημερινής ζωής έχουν αλλάξει άρδην τον τρόπο της εργασίας, κυρίως όσον αφορά στην παροχή των υπηρεσιών. Η τηλεργασία προϋπήρχε της πανδημίας COVID-19, όμως μπήκε απότομα στη ζωή μας κατά ...
    • Το προφίλ του σύγχρονου στελέχους στη διοίκηση και διαχείριση ανθρωπίνων πόρων, σε ψηφιακό περιβάλλον 

      Περουκανέας, Βασίλειος; Σαντοριναίος, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-18)
      Το θέμα μας σχετίζεται με την αναζήτηση των αρχών και ικανοτήτων των στελεχών επιχειρήσεων που ασκούν διοίκηση τη σύγχρονη εποχή και είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τις προκλήσεις που γεννά ο ψηφιακός μετασχηματισμός που ...
    • Το φαινόμενο των ψηφιακών νομάδων 

      Κατράνα, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-30)
      Η παρούσα εργασία μελετά το φαινόμενο των Ψηφιακών Νομάδων, τόσο σε παγκόσμιο, όσο και τοπικό επίπεδο. Η πανδημία οδήγησε εκατομμύρια ανθρώπων σε απομακρυσμένη εργασία, κάτι που έγινε εφικτό με τα επιτεύγματα στην τεχνολογία, ...
    • Το ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτών 

      Ρήγας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)
      Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στην επιχείρηση και είναι οικονομικά αποδοτικό. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι τόσο ισχυρή που έχει τη δυνατότητα να αναζωογονήσει την οικονομία παρέχοντας τεράστιες ...
    • Τουριστικό ψηφιακό marketing σε καιρούς πανδημίας για τη νήσο Θάσο 

      Αυγερινού, Κωνσταντίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12)
      Η εργασία αυτή είχε σκοπό τη διερεύνηση της χρήσης του ψηφιακού marketing των τουριστικών καταλυμάτων της νήσου Θάσου κατά τον καιρό της πανδημίας. Η έρευνα αυτή αποσκοπεί να δώσει απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα όπως: ...
    • Φορολογική συνείδηση και συμμόρφωση των νέων στην Ελλάδα 

      Ζουμπουρλού, Κωνσταντίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-01)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη φορολογική ηθική των νέων Ελλήνων σήμερα. Η φορολογική συνείδηση αφορά την αντίληψη των πολιτών για τη σημασία της φορολογίας. Όμως, η συνείδηση των νέων επηρεάζεται από πολλούς ...
    • Φορολογικοί έλεγχοι των επιχειρήσεων μέσω της διαδικασίας των πληροφοριακών συστημάτων ελέγχων "Elenxis & Taxis" 

      Βαλμά, Χρυσούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-09)
      Ο έλεγχος μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της φορολογικής διοίκησης και της συνολικής συμμόρφωσης των φορολογουμένων, επηρεάζοντας τη συμπεριφορά των τελευταίων. Εκτός από την αύξηση των εσόδων, η ...
    • Ψηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: Μία επεξηγηματική μελέτη 

      Σουπιώνη, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-04)
      Η παρούσα ερευνητική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την ανάλυση του ψηφιακού marketing σε βιομηχανικό περιβάλλον βασιζόμενη σε έρευνες που αποσκοπούν στην βαθύτερη επεξήγηση των ψηφιακών μέσων δικτύωση και καναλίων που ...