Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Προσχολική ηλικία"
Αποτελέσματα 9-25 από 25
-
Η ανάπτυξη της μουσικοκινητικής αντίληψης των παιδιών προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Η μουσική και η κίνηση αποτελούν δυο βασικά χαρακτηριστικά που κατέχουν σημαντική θέση στη ζωή των ανθρώπων από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα. Στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, σημαντικοί καλλιτέχνες, μεταξύ των οποίων ... -
Η αντίληψη των γονέων για την συναισθηματική κακοποίηση από φορείς του παιδικού σταθμού και η σχέση της με τις γονικές πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-31)Η παιδική κακοποίηση είναι ένα θέμα το οποίο επηρεάζει την συναισθηματική και νοητική ανάπτυξη των παιδιών. Συγκεκριμένα, όσον αφορά την συναισθηματική κακοποίηση, η οποία ήταν και η πιο συχνή μορφή κακοποίησης, τα ... -
Η διερεύνηση της αντιλαμβανόμενης σημασίας του παιχνιδιού ως μέσο εκπαίδευσης και θεραπείας παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας που βρίσκονται στο φάσμα του Αυτισμού από εκπαιδευτικούς και λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Εισαγωγή: Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι νευροαναπτυξιακή και παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον. Η εξέλιξη στο πεδίο της ειδικής αγωγής έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στην διάγνωση και αντιμετώπιση των ελλειμμάτων ... -
Η κατάθλιψη, η επαγγελματική εξουθένωση, το άγχος και η οικονομική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-31)Έντονο άγχος που οδηγεί στην επαγγελματική εξουθένωση και στην κατάθλιψη, βιώνουν οι παιδαγωγοί ασκώντας ένα ανθρωπιστικό επάγγελμα. Η ευημερία των παιδαγωγών είναι καίριας σημασίας για την ικανότητα τους να παραμείνουν ... -
Η οπτική των Ελλήνων παιδαγωγών σχετικά με το ρόλο τους και τη συμπεριληπτική εκπαίδευση που σχετίζεται με το φύλο στο πλαίσιο των προσχολικών κέντρων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)Εισαγωγή: Η παρούσα έρευνα σκοπό έχει τη συγκέντρωση αντιλήψεων παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας σχετικά με τις έμφυλες ταυτότητες και τα στερεότυπα και πως αυτά εξελίσσονται μέσα στο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Επιπλέον, οι ίδιοι ... -
Η Παιδαγωγική Αξία του Παραμυθιού ως Μέσο Καλλιέργειας της Ψυχοσυναισθηματικής Ανάπτυξης και Εξέλιξης των Παιδιών στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Εισαγωγή: H παιδαγωγική αξία του παραμυθιού έχει επισημανθεί ως προς στην ολιστική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας από πληθώρα ερευνητών, οι οποίοι έχουν εστιάσει, είτε μεμονωμένα, είτε συνδυαστικά, στη σπουδαιότητα ... -
Η προσέγγιση μαθηματικών εννοιών στην προσχολική ηλικία μέσα από βιωματική μάθηση και παράλληλη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας έρχονται σε επαφή με αρκετές μαθηματικές έννοιες μέσα από το παιχνίδι και την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον τους. Η προσχολική αγωγή οφείλει να συστηματοποιήσει την μαθηματική ... -
Η προσέγγιση των Τεχνών βασισμένη στις αρχές της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και τη μέθοδο Project ως μέσο του Καθολικού Σχεδιασμού Εκπαίδευσης στη Προσχολική Ηλικία.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Η ποικιλόμορφη και ραγδαία εξελισσόμενη κοινωνία σε πολιτικό, κοινωνικό και τεχνολογικό επίπεδο καθιστά τον Καθολικό Σχεδιασμό Εκπαίδευσης με βάση τις αρχές της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και τη μέθοδο Project ... -
Η συμβολή της δραματοποίησης στην διεπιστημονική προσέγγιση STEAM σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Βασικός σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί η συμβολή της Δραματοποίησης στην διεπιστημονική προσέγγιση STEAM σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση. Πως η Δραματοποίηση οδηγεί ... -
Η συμβολή των ΤΠΕ στην καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών προσχολικής ηλικίας στα πλαίσια της προσχολικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-08)Εισαγωγή: H ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει επηρρεάσει τους τομείς της ανθρώπινης ζωής. Ένας από τους τομείς αυτούς είναι και η εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα η προσχολική αγωγή. Η ένταξη των ΤΠΕ στην προσχολική αγωγή ... -
Η χρήση της Ψηφιακής Αφήγησης ως εργαλείο μάθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Σε μία εποχή, όπου όλες οι πτυχές της ζωής σχετίζονται με τον ψηφιακό κόσμο, η εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη. Ένα εργαλείο, που χρησιμοποιείται αναφορικά με την μετάβαση της εκπαίδευσης στην ψηφιακή ... -
Η ψηφιακή αφήγηση και τα οφέλη της στην ανάπτυξη του λεξιλογίου στα παιδιά της νηπιακής ηλικίας (4-7 ετών) στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-09-20)Οι ψηφιακές αφηγήσεις παρουσιάζονται ως καινοτόμες στρατηγικές μάθησης, οι οποίες καθιστούν δυνατή την αλλαγή του μονόδρομου εκπαιδευτικού μοντέλου σε πολυκατευθυντικό και το πεδίο της διδακτικής, διεγείροντας τις ... -
Μουσειοπαιδαγωγική και προσχολική ηλικία: παιδαγωγικές εφαρμογές αισθητικής καλλιέργειας και πολιτισμικής ενσυναίσθησης σε αθηναϊκά μουσεία τέχνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση των παιδαγωγικών πρακτικών που αξιοποιούνται από τα μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα στα αθηναϊκά Μουσεία Τέχνης και που στοχεύουν στην αισθητική καλλιέργεια και την ... -
Όταν το διάβασμα γίνεται… παιχνίδι! Οι επιδράσεις των βιβλίων επαυξημένης πραγματικότητας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Η Επαυξημένη Πραγματικότητα δεν άφησε ανεπηρέαστη την Εκπαίδευση, η οποία αναγνώρισε πως η τεχνολογική αυτή καινοτομία, υπόσχεται εναλλακτικούς δρόμους για την κατάκτηση της γνώσης, μετατρέποντας τη μάθηση σε ... -
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για τον τραυλισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-11)Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να διερευνήσει ποιες είναι οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της προσχολικής ηλικίας για το τραυλισμό. Συγκεκριμένα, η εργασία βασίζεται στην επιστημονική μελέτη των Crowe και Walton (1981) ... -
Παιδαγωγική και διδακτική διαχείριση της σεξουαλικότητας στο νηπιαγωγείο.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)Εισαγωγή: Η παιδική σεξουαλικότητα αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα και η κατάλληλη διαπαιδαγώγηση των παιδιών απασχολεί εκπαιδευτικούς, γονείς και ερευ-νητές. Σκοπός: Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις και ... -
Το Επιτραπέζιο Παιχνίδι και οι Επιδράσεις του στην Κοινωνική Συμπεριφορά των Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία, εξετάζει τις επιπτώσεις των επιτραπέζιων παιχνιδιών στην κοινωνική συμπεριφορά των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Η εργασία υπογραμμίζει τη σημασία της κοινωνικής ανάπτυξης κατά την περίοδο της ...