Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Διευθυντής"
Αποτελέσματα 1-8 από 8
-
Διαχείριση των συγκρούσεων από τους διευθυντές/τριες στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης & καλές πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Τη σημερινή εποχή οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται όχι μόνο να διευθετήσουν ζητήματα διοικητικά, οργανωσιακά, αλλά και να καταφέρουν να προλάβουν τη ραγδαία τεχνολογική και επιστημονική ... -
Η εσωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ως ένα εργαλείο ενδυνάμωσης της αυτονομίας της. Διερεύνηση απόψεων διευθυντών / ντριών Α/θμιας Εκπαίδευσης Β' Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-25)Η σχολική αυτονομία και η εσωτερική αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας αποτελούν επίμαχα ζητήματα στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, καθώς και σε άλλες χώρες. Με την ψήφιση του Ν.4189/21, οι Σχολικές Μονάδες κλήθηκαν ... -
Η συμβολή της ηγεσίας στην παρακίνηση των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας, στη συμμετοχή τους στην επαγγελματική κατάρτιση και τη συνεχή επιμόρφωσή τους - Η διερεύνηση των απόψεων των παιδαγωγών που εργάζονται στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς του Δήμου Περιστερίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)Η επαγγελματική ανάπτυξη (ΕΑ) θεωρείται ως ένας θεμελιώδης μηχανισμός που παρέχει βάθος στη γνώση περιεχομένου και στις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών και δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να βελτιώσουν τον ... -
Η συμβολή του ηγέτη – διευθυντή στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-15)Η παρούσα έρευνα με τίτλο «Η συμβολή του ηγέτη διευθυντή στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών» στο πλαίσιο της διπλωματικής εργασίας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Δημόσια Οικονομική και Πολιτική» του Πανεπιστημίου ... -
Ο ρόλος της προϊσταμένης του νηπιαγωγείου στην εισαγωγή και διαχείριση καινοτόμων δράσεων και αλλαγών στην εκπαιδευτική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-12)Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα απαιτούν ένα σχολείο ανοιχτό, ευέλικτο, συνεχώς εξελισσόμενο, καινοτόμο, το οποίο προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα που ορίζει η ψηφιακή εποχή και ψηφιακή κοινωνία. Καθοριστικό ρόλο στην υποστήριξη ... -
Συμβολή του σχολικού ηγέτη στη διαχείριση σχολικών μονάδων με πολυπολιτισμικό προφίλ και ευάλωτους κοινωνικά πληθυσμούς. Συγκριτική Μελέτη περίπτωσης στην Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-26)Η διαχείριση της ετερότητας στις σύγχρονες πολυπολιτισμικές κοινωνίες απαιτεί την ανάγκη σύστασης ανοιχτών και ευέλικτων σχολείων σε ετοιμότητα ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις διαστάσεις, τις προκλήσεις και τις ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη και εκπαιδευτική ηγεσία. Απόψεις διευθυντών/διευθυντριών κέντρων ξενόγλωσσης εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η παρούσα έρευνα θα διευρευνήσει τις αντιλήψεις των Διευθυντών – Διευθυντριών κέντρων ξενόγλωσσης εκπαίδευσης για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη και την επίδρασή της στην Εκπαιδευτική Ηγεσία των κέντρων τους. Για το διεξαγωγή ... -
Σχέση παρακίνησης, ηγεσίας και αποτελεσματικής λειτουργίας οργανισμού στην πρώιμη παιδική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)Αναπόσπαστο κομμάτι της κάθε κοινωνίας, αποτελεί το πώς νουθετεί και στοιχειοθετεί την παιδεία της. Είναι καθόλα σημαντικό, από την προσχολική ηλικία, να υπάρχουν οι σωστές υποδομές τόσο από κρατικής άποψης, όσο και από ...