Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Βιβλιοθήκες"
Αποτελέσματα 11-19 από 19
-
Ο κοινός χώρος βιβλιοθηκών, αρχείων και μουσείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-10-16)1. Οι Βιβλιοθήκες, τα Αρχεία και τα Μουσεία προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις της ψηφιακής εποχής. Δεδομένης της ιστορικής τους εξέλιξης είναι λογικό ότι με την ανάπτυξη του διαδικτύου έχουν γίνει προσπάθειες ... -
Περιεχόμενο κοινωνικών δικτύων και αναλυτικά δεδομένα συμπεριφοράς χρηστών. Εξέταση της πλατφόρμας του Facebook ως μέσο διάχυσης των υπηρεσιών βιβλιοθηκών, αρχείων και μουσείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Σκοπός και Πλαίσιο Μελέτης: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν στις Βιβλιοθήκες, τα Αρχεία και τα Μουσεία νέες δυνατότητες, αναφορικά με τη διάδοση τους στο ευρύ κοινό. Αυτές οι πλατφόρμες, όπως το Facebook που μελετάμε ... -
Πληροφοριακά συστήματα οργανισμών διαχείρισης της πληροφορίας με έμφαση στα μουσεία - Η περίπτωση του CollectiveAccess
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-21)Η ραγδαία τεχνολογική καινοτομία αναδιαμορφώνει το ρόλο και την αποστολή των πολιτιστικών οργανισμών, όπως Βιβλιοθήκες – Αρχεία – Μουσεία (ΒΑΜ). Οι δυνατότητες αποθήκευσης και επεξεργασίας δεδομένων την τελευταία εικοσαετία ... -
Προσβασιμότητα σε παιδικές βιβλιοθήκες σε άτομα με εντυπο-αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-08)Το θέμα της εργασίας αυτής, είναι η ένταξη παιδιών με ειδικές ανάγκες, και συγκεκριμένα με εντυποαναπηρία, στις παιδικές βιβλιοθήκες. Στην εργασία, αρχικά, θα παρουσιαστούν τα διαφορετικά είδη αναπηριών και αναγκών, καθώς ... -
Στρατηγικές που στοχεύουν στην προβολή και το μάρκετινγκ ανάδειξης των βιβλιοθηκών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)Οι οργανισμοί πληροφόρησης και πιο συγκεκριμένα οι βιβλιοθήκες οφείλουν να χαρακτηρίζονται από διαλλακτικότητα και προσαρμοστικότητα με απώτερο στόχο την εκπλήρωση των επιθυμιών των επισκεπτών τους. Η έλευση του διαδικτύου ... -
Στρατηγική ανάπτυξη οργανικής επισκεψιμότητας ιστοσελίδων στους οργανισμούς πληροφόρησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)Η ανάπτυξη τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ με στόχο την χρήση και αξιοποίηση τεχνολογιών πληροφόρησης σε επιχειρησιακό επίπεδο αποτελεί έναν αρκετά πρωτοποριακό αναπτυσσόμενο τομέα ερευνών. Ωστόσο σε επίπεδο αξιοποίησης ... -
Στρατηγική βελτιστοποίησης κατάταξης ιστοσελίδων των οργανισμών πληροφόρησης στις μηχανές αναζήτησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-11)Η εξέλιξη του διαδικτύου έχει προκαλέσει αξιόλογη επανάσταση σε πολλούς τομείς με σημαντικότερο τον τρόπο με τον οποίο αναζητούνται οι πληροφορίες στην σύγχρονη καθημερινότητά. Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν αρχικά ένα ... -
Συνεργασία μουσείων και βιβλιοθηκών: μελέτες περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Τα μουσεία κι οι βιβλιοθήκες διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη διατήρηση και τη μετάδοση του πολιτισμού. Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των δύο οργανισμών, όπως η επαγγελματική κατάρτιση των ... -
Το φιλαναγνωστικό προφίλ των φοιτητών του τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του ΠαΔΑ: διερεύνηση των παραγόντων επίδρασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-03)Σκοπός – Σκοπός της έρευνας στο πλαίσιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν να διερευνήσει σε τί ποσοστό και με ποιους τρόπους η οικογένεια, το σχολείο και η βιβλιοθήκη ενήργησαν ή όχι υπέρ της ανάπτυξης της φιλαναγνωσίας ...