Now showing items 1-2 of 2

    • Διερεύνηση αγοραστικής συμπεριφοράς σε ετικέτες βιολογικού κρασιού 

      Καραμπούλας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-19)
      Στις μέρες μας ο τρόπος με τον οποίο παρασκευάζεται ένα προϊόν, ενδιαφέρει σε μεγάλο βαθμό τους καταναλωτές. Είναι πολύ προσεκτικοί με τις επιλογές τους όχι μόνο με βάση τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος αλλά και με το εάν ...
    • Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας της εταιρίας Bee Blossom 

      Κατάκη, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10)
      Η ιδέα πίσω από την Bee Blossom αφορά τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας μελιού. Η εταιρία συνδιάζει το παραδοσιακό κρητικό μέλι με βιολογική παραγωγή και την ανάγκη της προς την ευαισθητοποίηση προς το περιβάλλον. Η ...