• Διδασκαλία μαθητών με δυσλεξία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Απόψεις εκπαιδευτικών 

      Τσιάλα, Ζωή (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2020)
      Εισαγωγή: Κατά τα τελευταία χρόνια, αρκετές μελέτες έχουν εστιάσει την προσοχή τους στις γνώσεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την ειδική μαθησιακή δυσκολία – δυσλεξία. Οι μελέτες αυτές ...
    • Δυσλεξία και η επιρροή της στην ψυχολογία του παιδιού 

      Μπουγιούκου, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
      Η δυσλεξία αποτελεί ειδική μαθησιακή δυσκολία, ενώ αφορά τις δυσκολίες της γραφής και της ανάγνωσης. Στην παρούσα εργασία μελετάται το φαινόμενο της δυσλεξίας σε σχέση με τα προβλήματα που δημιουργεί στη ψυχολογία του ...
    • Δυσλεξία και η επιρροή της στην ψυχολογία του παιδιού 

      Μπουγιούκου, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
      Η δυσλεξία αποτελεί ειδική μαθησιακή δυσκολία, ενώ αφορά τις δυσκολίες της γραφής και της ανάγνωσης. Στην παρούσα εργασία μελετάται το φαινόμενο της δυσλεξίας σε σχέση με τα προβλήματα που δημιουργεί στη ψυχολογία του ...
    • Δυσλεξία και πολυαισθητηριακή διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας ως δεύτερη/ξένη γλώσσα 

      Καπερώνη, Παρασκευή (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)
      Πολυάριθμες μελέτες έχουν διεξαχθεί σχετικά με το διφορούμενο θέμα της δυσλεξίας πολλές από τα οποίες με αντιφατικά αποτελέσματα όσον αφορά τη φύση και τα αποτελέσματα αυτής της ειδικής μαθησιακής δυσκολίας. Η παρούσα ...
    • Δυσλεξία στην Ενήλικη ζωή 

      Γακοπούλου, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)
      Περίληψη Εισαγωγή: Η δυσλεξία εντάσσεται στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, κατά την οποία το άτομο, μικρής ή μεγάλης ηλικίας, παρουσιάζει δυσκολίες στην ανάλυση των λέξεων, σε ακουστικές μονάδες συλλαβικής βάσης και στη ...
    • Η συνειδητοποίηση των προβλημάτων των παιδιών στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση 

      Κορρέ, Ανδριάνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)
      Εισαγωγή: Σημαντικοί παράγοντες της αγωγής και της εκπαίδευσης των παιδιών είναι η οικογένεια, το σχολείο και η κοινωνία. Οι γονείς, μαζί με τους εκπαιδευτικούς, εκπαιδεύουν τον μελλοντικό ενεργό πολίτη ώστε να μπορεί να ...
    • Μαθησιακές δυσκολίες με έμφαση στην δυσαριθμησία, οι τρόποι αντιμετώπισής τους και η συμβολή των Τ.Π.Ε. 

      Καραπιπέρη, Άννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-24)
      Όσο περνάνε τα χρόνια, το ενδιαφέρον εκπαιδευτικών και ερευνητών προς τις μαθησιακές δυσκολίες είναι συνεχώς αυξανόμενο. Στην διπλωματική εργασία αυτή θα δοθεί η έννοια και οι ορισμοί των μαθησιακών δυσκολιών, καθώς και ...