Now showing items 1-15 of 15

    • 12 Θεοί 

      Χατσατουριάν, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-08)
      Ο προβληματισμός σχετικά με την προέλευση του κόσμου μας είναι μια πανάρχαια έρευνα που έχει απασχολήσει την ανθρωπότητα σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας. Ένα κυρίαρχο ερώτημα αναδύεται: δημιουργήθηκε ο κόσμος μας σκόπιμα ...
    • 3D και 4D εκτύπωση στη μόδα 

      Πετροπούλου, Χρύσα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02-22)
      Τα τελευταία χρόνια η βιομηχανία της κλωστοϋφαντουργίας βρίσκεται στο επίκεντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος λόγω των επιπτώσεων που έχει προκαλέσει και προκαλεί στο περιβάλλον. Ο κλάδος της κλωστοϋφαντουργίας είναι ένας ...
    • Rooms 

      Φιλοπούλου, Πολυξένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-14)
      Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η αναδρομή στην ιστορία του πορτρέτου, του αυτό-πορτρέτου και της φωτογραφίας μόδας αλλά και η ανάλυση της φωτογραφικής μου σειράς "Rooms", η οποία έχει ως κύριο χαρακτηριστικό ...
    • Βλέποντας το παρελθόν μέσα από την σύγχρονη αισθητική, Επανασχεδιάζοντας ένα παλιό κυβερνητικό κτίριο σε έναν διαχρονικό οίκο μόδας. 

      Καψάλης, Στέφανος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-07)
      Μετατρέποντας ένα εγκαταλελειμμένο παλάτι – κυβερνητικό κτίριο σε έναν διεθνή οίκο μόδας, που στα πλαίσια τον δράσεων του θα στεγάζει και ένα ινστιτούτο για την προάσπιση της μόδας στην Ελλάδα. Σκοπός είναι η αναβίωση ...
    • Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, ιστοσελίδας και προωθητικών εφαρμογών 

      Υακίνθου, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-20)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στον σχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας και της ιστοσελίδας (eshop) για μια εταιρεία thrift shop. Η αγορά της μόδας κάθε μέρα πολλαπλασιάζεται και ο καταναλωτισμός αυξάνεται. Η ...
    • Διαφημιστική καμπάνια κοσμημάτων 

      Luchnikova, Natalia (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-03)
      Παντού βλέπουμε να υπάρχουν πολλές διαφημίσεις. Υπάρχει και η πληροφορία για το πως τις δημιουργούν. Αυτές οι πηγές, κυρίως τα βιβλία και τα άρθρα, περιγράφουν τη θεωρία. Βλέπουμε μια έτοιμη διαφήμιση σε μορφή φωτογραφίας ...
    • Εταιρική ταυτότητα "Marphils" Γυναικεία μαγιό - ρούχα 

      Καλύβα, Κωνσταντίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-20)
      Η πτυχιακή μου εργασία αφορά μια εταιρία που εξειδικεύεται σε γυναικεία μαγιό - ρούχα, με την επωνυμία "MARPHILS" η οποία προέρχεται από τα ονόματα Μαρίνα και Φίλιππος. Είναι οι ιδιοκτήτες της εταιρείας και ανήκουν στο ...
    • Εταιρική ταυτότητα και προωθητικό υλικό εταιρίας ρούχων από βιώσιμα υλικά με την επωνυμία “Revive” 

      Ρούσης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-07)
      Η πτυχιακή εργασία αφορά την μελέτη και σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας “Revive” για την δημιουργία και πώληση ρούχων από βιώσιμα υλικά και παλιά ρούχα. Σκοπός είναι η προσέγγιση για αγορά νέων ρούχων μέσα από μία ...
    • Η Διαχρονικότητα της Δεκαετίας του ΄90 

      Ποτουρίδου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-15)
      Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξετάσω τις τάσεις της μόδας που επιστρέφουν στην μόδα του σήμερα και συγκεκριμένα τις δεκαετίας του 90. Θα αναφερθώ στην σημασία της μόδας και την επιρροή της στην εποχή μας. Θα δώσω ...
    • Η ένδυση και η βιομηχανία της μόδας 

      Μάντης, Αργύριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)
      Τί εννοούμε με τους όρους Μόδα και Ενδυμασία; Πώς και πότε ξεκίνησε η βιομηχανική επανάσταση στην ενδυμασία; Τί σημαίνει κοινωνική αντίληψη για την μόδα; Πώς η ενδυματολογική μόδα εκφράζει τις οικονομικές, ταξικές εθνικές ...
    • Η επίδραση των κοινωνικών δικτυών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στην βιομηχανία της μόδας κατά την περίοδο της πανδημίας 

      Καραμπέτσος, Γεώργιος; Σταματάκη, Αριάδνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-15)
      Τα τελευταία χρόνια έχουν διαμορφωθεί πολλές νέες μορφές μάρκετινγκ μέσω της χρήσης του Διαδικτύου και της δημιουργίας Πλατφορμών Κοινωνικών Μέσων. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα ευρέως διαδεδομένο εργαλείο, το οποίο ...
    • Η χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας 

      Καραμπάτσου, Ευσταθία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)
      Μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, ο μόνος τρόπος διαφήμισης των επιχειρήσεων ήταν: η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο, ωστόσο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πραγματοποιήθηκε μια επανάσταση στα μέσα ενημέρωσης και ο ...
    • Η Χρυσή Εποχή της Δεκαετιας του 60 

      Γκάτσου, Θεανώ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-12)
      Η πτυχιακή μου εργασία είναι εμπνευσμένη από την δεκαετία των 60s την οποία αποφάσισα και να αναλύσω αισθητικά και φωτογραφικά. Έχω αναλάβει να φωτογραφήσω την ανοιξιάτικη- καλοκαιρινή κολεξιόν 2021 του brand Sen Handmade ...
    • ΜΟΥΣΕΣ 

      Μπαριτάκης, Ειρηνάιος-Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-13)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην φωτογραφία μόδας και πιο συγκεκριμένα στην προσέγγισή της, μέσα από την εξ ολοκλήρου πρωτότυπη δημιουργία ρούχων και την σημασία φωτογράφισής τους στην σημερινή εποχή. Προς αυτή ...
    • Σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας για είδη ρουχισμού - Φωτογραφία Μόδας 

      Συφαλάκη, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-11)