Εταιρική ταυτότητα και δημιουργία ηλεκτρονικού εμπορίου "babeebox" το πρώτο δώρο του νεογέννητου μωρού
Corporate identity & eshop creation "babeebox" baby's first gift
Keywords
Λογότυπο ; Εταιρική ταυτότητα ; Εφαρμογές λογοτύπου ; Έντυπη διαφήμιση ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; ΚαταχώρισηAbstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, παρουσιάζουμε την εταιρική ταυτότητα και το ηλεκτρονικό εμπόριο (eshop) του “babeebox”, μιας εταιρείας που έχουμε δημιουργήσει. Η εταιρεία αυτή έχει ως αντικείμενο την πώληση του πρώτου δώρου του νεογέννητου μωρού και έπειτα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε, παρατηρήσαμε ότι δεν υπάρχει αντίστοιχη στην αγορά. Σκοπός της είναι να αναδειχθεί στο καταναλωτικό κοινό, μέσα από τον γραφιστικό σχεδιασμό και τις αξίες της εταιρείας.
Επιπλέον, έχει δημιουργηθεί το λογότυπο και όλη η εταιρική ταυτότητα της εταιρείας και έχουμε προσθέσει εφαρμογές του λογοτύπου για διαφημιστικά προϊόντα της εταιρείας, αλλά και προϊόντα προς πώληση. Αφού πραγματοποιήθηκε έρευνα, θα γίνει και ο σχεδιασμός στην έντυπη διαφήμιση με καταχωρήσεις μέσω περιοδικών. Στη συνέχεια, αναπτύσσεται ένα πρότυπο - εφαρμογή για την ελληνική αγορά και αναλύεται τόσο ο τρόπος λειτουργίας όσο και το γραφιστικό κομμάτι της εφαρμογής.
Μέσα από την προσωπική προσέγγιση, με τόλμη και δυναμισμό, θα γίνει προσπάθεια να δώσουμε την αίσθηση της ισορροπίας και της καλαισθησίας για να βγει το επιθυμητό αποτέλεσμα και να εκπληρωθούν όλοι οι στόχοι.
Abstract
In this thesis, we present the company “babeebox”, the corporate identity and its eshop. A company that we created, after a research in which we noticed that thereis no equivalent and has as its object the first gift of the newborn babies. Our aim is to highlight the company to the conumer public through graphic design as well as its values.
Along with the logo and the corporate identity of the company we have created applications for promotional products as well as products for sale. In the near future, the design for print advertising with entries through magazines will be done. Then, we develop an innovative application for the Greek market. And we analyze both the mode of operation and the graphic part of this application.
Through personal approach, with boldness and dynamism will try to give a sense of balance and elegance in order to achieve the desired result and to achieve all the goals.