Οι δημόσιες σχέσεις και οι νέες τεχνολογίες στο ξενοδοχειακό κλάδο - μελέτη περίπτωσης
Public relations and the new technologies of hotel industry
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Κηρύκου, Μαρία Σταυρούλα
Date
2021-08-02Advisor
Παπαγρηγορίου, ΑριστείδηςKeywords
Οι δημόσιες σχέσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο ; Τουρισμός και δημόσιες σχέσεις ; Τα social media στον ξενοδοχειακό κλάδο ; Τεχνολογία στον ξενοδοχειακό κλάδο ; Smart hotelsAbstract
Στην εν λόγω εργασία θα μας απασχολήσει αρκετά, η έννοια των δημοσίων σχέσεων και οι νέες καινοτόμες τεχνολογίες στον ξενοδοχειακό κλάδο. Οι δημόσιες σχέσεις υπάρχουν παντού γύρω μας για κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα και θα εξεταστούν οι αρχές λειτουργίας τους, τα μέσα που χρησιμοποιούνται, οι τεχνικές, ο προγραμματισμός, και η οργάνωση τους. Επιπροσθέτως γίνεται αναφορά στο τμήμα των δημοσίων σχέσεων μέσα σε επιχειρήσεις, ως προς την διάρθρωση του και τα προσόντα ενός εργαζομένου σε αυτό. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται η επίδραση των νέων τεχνολογιών και πληροφοριακών συστημάτων στα ξενοδοχεία, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο επηρεάζουν την τουριστική εμπειρία. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος παρουσιάζεται μια συνέντευξη και μία έρευνα όπου πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγιο. Η συνέντευξη έγινε σε συνεργασία με υψηλό στέλεχος σε ξενοδοχειακή μονάδα το οποίο αποτελεί κεφαλή στο τμήμα μάρκετινγκ, προώθηση και δημόσιες σχέσεις για δύο ξενοδοχειακές μονάδες, υπό την ίδια ιδιοκτησία σε διαφορετικά μέρη της Ελλάδας, καθώς μέσω αυτής επιτυγχάνεται η σύγκριση των δυο ξενοδοχειακών μονάδων. Τέλος, η δεύτερη έρευνα με τη χρήση του ερωτηματολόγιου με θέμα την τεχνολογική πρόοδο των ξενοδοχειακών μονάδων και τα smart hotels έχει σκοπό να αναλύσει τις απόψεις των επισκεπτών από ένα ευρύ φάσμα ερωτώμενων.
Abstract
The main concept of this study concerns the aspect of public relations management in the business sector as well as the technological evolution. At first there is a vast reference in the structure of a public relation division in an organization, the philosophy of public relations management itself, and the principles that affect the engagement and communications with groups of interest around an organization. Additionally, we are being occupied with the stages of programming and planning the public relations strategies, as well as the evaluation of these stages. In the second part the concept revolves around the effects of cutting-edge technologies into the tourism experience and the hotels itself. Finally, there is a research that states some conclusions about the preferences of tourists regarding new technologies in the hotel- tourism experience.