Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το burn out των εργοθεραπευτών στο πλαίσιο λειτουργίας διεπιστημονικής ομάδας για τη διάγνωση και τη θεραπευτική πρόταση σε εφήβους

dc.contributor.advisorΠαπαδημητρίου, Μαρία
dc.contributor.authorΜπάζου, Ελπίδα
dc.date.accessioned2021-08-23T07:11:09Z
dc.date.available2021-08-23T07:11:09Z
dc.date.issued2021-08-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1089
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-940
dc.description-el
dc.description.abstractΤο φαινόμενο του burnout στον εργασιακό χώρο ή αλλιώς του συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης έχει απασχολήσει ιδιαίτερα την επιστημονική κοινότητα από τα τέλη της δεκαετίας του 1970 όταν έκανε την πρώτη βιβλιογραφική εμφάνισή του. Τόσο οι εκφάνσεις όσο και οι επιπτώσεις του στον χώρο της παροχής υπηρεσιών υγείας, ειδικότερα, έχουν αποτελέσει αντικείμενο υψηλού ενδιαφέροντος στην επιστημονική έρευνα δημιουργώντας την ανάγκη για ολοένα και πιο εξειδικευμένες σχετικές μελέτες. Η εν λόγω εργασία, επικεντρώνεται στην μελέτη του burnout μίας συγκεκριμένης ειδικότητας επαγγελματιών υγείας, αυτής των εργοθεραπευτών, υπό το πρίσμα της αλληλεπίδρασής τους σε μία διεπιστημονική ομάδα παιδοψυχιατρικού χαρακτήρα εστιασμένη στην παρέμβαση σε εφήβους. Τοποθετώντας, λοιπόν, τους εργοθεραπευτές στο πλαίσιο της συνεργασίας με τα υπόλοιπα μέλη της διεπιστημονικής ομάδας, η διερεύνηση θα ξεκινήσει με την σκιαγράφηση της ίδιας της ομάδας ιστορικά, αλλά και μορφολογικά και θα συνεχίσει κατ’ ομοίωση με τη μελέτη του burnout σε μία προσπάθεια εξεύρεσης της εννοιολογικής τους σύνδεσης. Σε αυτή την προσπάθεια, θα συνδράμει η περιγραφή και η ανάλυση της ηλικιακής κατηγορίας των εφήβων, καθώς και της εργοθεραπευτικής πρακτικής που απευθύνεται στον συγκεκριμένο πληθυσμό πάντοτε υπό το πρίσμα της διεπιστημονικότητας. Με αυτό τον τρόπο, θα πραγματοποιηθεί μία εκτενέστερη μελέτη του burnout των εργοθεραπευτών που ασχολούνται με την ηλικιακή ομάδα των εφήβων κι εργάζονται στο πλαίσιο διεπιστημονικής ομάδας. Τέλος, προτείνονται στρατηγικές αντιμετώπισης του εν λόγω burnout για τη βελτίωση τόσο της ποιότητας ζωής των ίδιων των εργοθεραπευτών όσο και της ποιότητας των θεραπευτικών παρεμβάσεων που αυτοί παρέχουν στους εφήβους.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΒιβλιογραφική ανασκόπησηel
dc.subjectBurnoutel
dc.subjectΕργοθεραπείαel
dc.subjectΔιεπιστημονική ομάδαel
dc.subjectΈφηβοιel
dc.titleΤο burn out των εργοθεραπευτών στο πλαίσιο λειτουργίας διεπιστημονικής ομάδας για τη διάγνωση και τη θεραπευτική πρόταση σε εφήβουςel
dc.title.alternativeBurnout among occupational therapists in the context of an interdisciplinary team for the diagnosis and treatment proposal in adolescentel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαδημητρίου, Μαρία
dc.contributor.committeeVlotinou, Pinelopi
dc.contributor.committeeTriantafyllidou, Sofia
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Εργοθεραπείαςel
dc.description.abstracttranslatedThe phenomenon of burnout in the workplace has been of particular concern to the scientific community since the late 1970s when it first appeared in the literature. Both its manifestations and its effects on the provision of health services, in particular, have been the subject of high interest in scientific research, creating the need for increasingly specialized relevant studies. This literature review focuses on the study of burnout among a specific specialty of health professionals, occupational therapists, through the prism of their interaction in an interdisciplinary team focused on adolescent intervention. Before studying occupational therapists’ collaboration with the other members of the interdisciplinary team, the investigation will begin by outlining the team itself historically and morphologically and will continue in the same pattern as the study of burnout in an attempt to find their conceptual connection. To achieve this, while remaining in the context of interdisciplinarity the description and analysis of the age group of adolescents as well as of the occupational therapy practice that is addressed to the specific population will be determining. In this way, it will be possible to study in more detail the burnout among occupational therapists who deal with the age group of adolescents and work within an interdisciplinary team. Finally, strategies to deal with this burnout are proposed to improve both the life quality of occupational therapists themselves and the quality of therapeutic interventions that they provide to adolescents.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές