Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και σειράς συσκευασιών για το brand Flavor's Secret
Design of the corporate identity and a packaging series of the brand Flavor’s Secret
Λέξεις-κλειδιά
Συσκευασίες ; Μπαχαρικά ; Μυρωδικά ; Βιβλίο Μαγειρικής ; VintageΠερίληψη
Σκοπός της πτυχιακής μου εργασίας είναι ο σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας του
brand Flavor’s Secret, που αφορά ένα κατάστημα μπαχαρικών και μυρωδικών. Η
παρουσίαση περιλάμβάνει το σχεδιασμό σειράς συσκευασιών, σειράς γλαστρών με
μυρωδικά, καθώς και τον σχεδιασμό βιβλίου μαγειρικής.
Για την προώθηση σχεδιάστηκαν αφίσες, καταχώρηση σε περιοδικό, έντυπο, χάρτινη
τσάντα, υφασμάτινη τσάνα, ψάθινη τσάντα, στάμπα κεριού, συσκευασία δώρου,
επαγγελματική κάρτα, κάρτα πόντων και θήκη κάρτας καθώς και το προφίλ του
καταστήματος στα μέσα κοινωνικής δυκτίωσης.
Περίληψη
The purpose of my senior thesis is the design of the corporate identity of the brand
Flavor’s Secret that pertouns to a spices and herbs store. The presentation includes
the design of a series of packages, pots with herbs as well as the design of a cook
book.
For the promotion designed posters, magazine listings, a brochure, a paper bag, a
fabric bag, a wicker bag, wax stamp,a gift package, a buisiness card, a card with
points and a card case, designed as well as the store’s profile on social media.