Χώρος και Παιδί
Space and Child
Λέξεις-κλειδιά
Σχολείο ; Σχολικός xώρος ; Αρχιτεκτονική για παιδιάΠερίληψη
Σκοπός και στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει την έννοια του σχολικού χώρου και πώς αυτός εξελίσσεται με την πάροδο των ετών. Αφού πρώτα γίνει αναφορά στον τρόπο που το παιδί μαθαίνει θίγοντας όλα τα γνωστά μοντέλα μάθησης, γίνεται προσπάθεια να αναφερθούμε σε έννοιες όπως ο χώρος, ο χρόνος, το φως σε συνάρτηση με τη διαδικασία της μάθησης.
Ειδικά αναφορά γίνεται στον σχολικό χώρο και στην εξέλιξή του στα ελληνικά δεδομένα. Από τα πρώτα επαναστατικά χρόνια μέχρι και σήμερα, είναι αλήθεια πως τα πράγματα έχουν αλλάξει δραματικά.
Πλέον ο σχολικός χώρος δεν είναι αποτέλεσμα απλά μιας ομάδας αρχιτεκτόνων αλλά απαιτείται μια πολυπαραγοντική προσέγγιση που απαιτεί την ύπαρξη πολλών ειδικοτήτων που έχουν στο επίκεντρο ενδιαφέροντος τους το παιδί.
Περίληψη
The aim and purpose of this paper is to examine the concept of school space and how it evolves over the years. After first referring to the way the child learns by touching all the known learning models, an attempt is made to refer to concepts such as space, time, light in relation to the learning process.
Special reference is made to the school space and its evolution in the Greek data. From the first revolutionary years until today, it is true that things have changed dramatically.
Now the school space is not just the result of a group of architects but requires a multifactorial approach that requires the existence of many specialties that focus on the child.