Show simple item record

Χώρος και Παιδί

dc.contributor.advisorΧιωτίνης, Νικήτας
dc.contributor.authorΛάππα, Αγγελική
dc.date.accessioned2021-09-23T10:48:21Z
dc.date.available2021-09-23T10:48:21Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1205
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1056
dc.description.abstractΣκοπός και στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει την έννοια του σχολικού χώρου και πώς αυτός εξελίσσεται με την πάροδο των ετών. Αφού πρώτα γίνει αναφορά στον τρόπο που το παιδί μαθαίνει θίγοντας όλα τα γνωστά μοντέλα μάθησης, γίνεται προσπάθεια να αναφερθούμε σε έννοιες όπως ο χώρος, ο χρόνος, το φως σε συνάρτηση με τη διαδικασία της μάθησης. Ειδικά αναφορά γίνεται στον σχολικό χώρο και στην εξέλιξή του στα ελληνικά δεδομένα. Από τα πρώτα επαναστατικά χρόνια μέχρι και σήμερα, είναι αλήθεια πως τα πράγματα έχουν αλλάξει δραματικά. Πλέον ο σχολικός χώρος δεν είναι αποτέλεσμα απλά μιας ομάδας αρχιτεκτόνων αλλά απαιτείται μια πολυπαραγοντική προσέγγιση που απαιτεί την ύπαρξη πολλών ειδικοτήτων που έχουν στο επίκεντρο ενδιαφέροντος τους το παιδί.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣχολείοel
dc.subjectΣχολικός xώροςel
dc.subjectΑρχιτεκτονική για παιδιάel
dc.titleΧώρος και Παιδίel
dc.title.alternativeSpace and Childel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΑναστασάκης, Μανώλης
dc.contributor.committeeΜοίρα, Μαρία
dc.contributor.committeeΧιωτίνης, Νικήτας
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικήςel
dc.description.abstracttranslatedThe aim and purpose of this paper is to examine the concept of school space and how it evolves over the years. After first referring to the way the child learns by touching all the known learning models, an attempt is made to refer to concepts such as space, time, light in relation to the learning process. Special reference is made to the school space and its evolution in the Greek data. From the first revolutionary years until today, it is true that things have changed dramatically. Now the school space is not just the result of a group of architects but requires a multifactorial approach that requires the existence of many specialties that focus on the child.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές