Σχεδιάζοντας μια Επώνυμη Συλλογή για το Πωλητήριο του Μουσείου Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης "Αγγελική Χατζημιχάλη"
Designing a Branded Collection for the Gift Shop of the Museum of Folk Art & Tradition "Aggeliki Chatzimichali"
Πτυχιακή εργασία
Author
Δεκούλη, Αθανασία
Ντάνος, Νικόλαος
Date
2021-09-23Advisor
Ρωμούδη, ΕλένηΦωκίδου, Θεοδοσία
Keywords
Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης "Αγγελική Χατζημιχάλη" ; Επώνυμη Συλλογή ; Vavo ; Μουσείο ; Παράδοση ; Νεοελληνική τέχνη ; Παραδοσιακή τέχνη ; Μουσειακό πωλητήριο ; Μουσειακό κοινό ; Λαϊκή τέχνηAbstract
Αντικείµενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η εφαρµοσµένη έρευνα και η δηµιουργία ενός ολοκληρωµένου προγράµµατος σχεδιασµού στα πλαίσια της προβολής/προώθησης του Μουσείου Λαϊκής Τέχνης & Παράδοσης «Αγγελική Χατζηµιχάλη» [ΜΛΤΠΑΧ] το οποίο πλέον, λειτουργεί δίχως πωλητήριο αναµνηστικών αντικειµένων. Εξετάζεται ένα πεδίο δραστηριότητας το οποίο θα µπορούσε να αποφέρει κέρδος και αναγνώριση στον συγκεκριµένο µουσειακό φορέα. Ο σχεδιασµός περιλαµβάνει τη δηµιουργία µιας νέας επωνυµίας [VAVO], διακριτής και αναγνωρίσιµης, η οποία συσχετίζεται και αντιπροσωπεύει µια συλλογή αναµνηστικών αντικειµένων. Συγκεκριμένα, δημιουργείται ένας καινοτόμος οπτικός κώδικας, δηλαδή ένας οδηγός στυλ που περιλαμβάνει την εξήγηση της ιδέας που κρύβεται πίσω από τις οπτικές παραστάσεις. Μοντελοποιείται η εφαρμογή των θεματικών σχεδίων σε επιλεγμένες κατηγορίες προϊόντων. Επιπλέον, σχεδιάζονται αντιπροσωπευτικά είδη συσκευασιών τα οποία ενημερώνουν τον καταναλωτή για τις πληροφορίες και τα οφέλη αγοράς του προϊόντος και ένα ελεύθερο σύστημα έκθεσης των προϊόντων /stand, δηλαδή φορητή κατασκευή η οποία συναρμολογείται και αποσυναρμολογείται εύκολα.
Abstract
The subject of the present thesis essay is the applied research and, more specifically, the creation of a complete design program in the context of projecting/promoting the Museum of Folk Art & Tradition Angeliki Chatzimichali [MFATAC] which, for some years, has been functioning without a museum gift shop.
A field of activity which could potentially bring profit and recognition to the specific museum sector is considered.
The design includes the creation of a new distinctive and recognizable brand [VAVO], which correlates and represents a collection of commemorative items which could potentially be promoted exclusively through the museum gift shop of MFATAC.
Specifically, an innovative visual code is created, i.e., a style guide that includes the explanation of the idea behind the graphic representations. The application of the thematic visuals in selected product categories is modeled. Moreover, representative types of packaging are designed that inform the consumer about the information and benefits of the product purchase & a free product display system / stand, i.e., portable construction that is easy to assemble and disassemble.