Εμφάνιση απλής εγγραφής

Digital Marketing και Ευφυής Συσκευασία: Το παρόν και το μέλλον, η σύνδεση τους και η γνώμη των Ελλήνων καταναλωτών.

dc.contributor.advisorΤομαράς, Πέτρος
dc.contributor.authorΡόιτα, Ιωάννα Σύλβια
dc.date.accessioned2021-10-08T10:23:24Z
dc.date.available2021-10-08T10:23:24Z
dc.date.issued2021-04-21
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1279
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1130
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να ερευνήσει και να αναλύσει τις σύγχρονες τάσεις και την εξέλιξη του digital marketing, προβάλλοντας τα νέα δεδομένα που απασχολούν την επιστημονική κοινότητα σήμερα καθώς και τις πιθανές εξελίξεις του μέλλοντος στον τομέα. Επιπλέον, θα αναζητηθεί και θα αναλυθεί η σύνδεση που έχει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ με την ευφυή συσκευασία, μέσα από τα ερευνητικά δεδομένα που θα προκύψουν από τη βιβλιογραφία. Τέλος, μέσω μιας έρευνας με ερωτηματολόγια θα συλλεχθούν δεδομένα για την ανταπόκριση και την εξοικείωση των Ελλήνων καταναλωτών με την ευφυή συσκευασία, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και την επιρροή που είχε η πανδημία Covid-19 στο ηλεκτρονικό επιχειρείν .el
dc.format.extent200el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMarketingel
dc.subjectCovid-19el
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΚορονοϊόςel
dc.subjectSmart packagingel
dc.subjectDigital marketingel
dc.subjectConsumer behaviourel
dc.subjectIntelligent packagingel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΕυφυής συσκευασίαel
dc.titleDigital Marketing και Ευφυής Συσκευασία: Το παρόν και το μέλλον, η σύνδεση τους και η γνώμη των Ελλήνων καταναλωτών.el
dc.title.alternativeDigital Marketing and Smart Packaging : The present and the future, their connection and the Greek consumer behaviorel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΝομικός, Σπυρίδων
dc.contributor.committeeNtalianis, Klimis
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.contributor.masterΕυφυής Συσκευασία: Νέες Τεχνολογίες και Marketingel
dc.description.abstracttranslatedThe present thesis aims to make a research on all the new trends and the evolution of digital marketing, by showing the new researches made globally as well as the future predictions. Moreover, this paper aims to search and analyze which is the connection between digital marketing and smart packaging. Finally, a questionnaire research was conducted, in order to obtain data from Greek consumers concerning the level of their familiarization with smart packaging, digital marketing and e-commerce. The research also aimed to show the impact of the Coronovirus on the consumer behaviour.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές