Η Δύναμη της Εικόνας στην Διαδικτυακή Διαφήμιση
The Power of Image in Online Advertising
Λέξεις-κλειδιά
Διαφήμιση ; Διαδίκτυο ; Δύναμη της εικόναςΠερίληψη
Στα πρώτα στάδια της διαφήμισης τα έντυπα μέσα και αργότερα η τηλεόραση κατείχαν κυρίαρχο ρόλο στην επικοινωνία των προϊόντων και των υπηρεσιών μεταξύ διαφημιστών και καταναλωτικού κοινού. Με την καθιέρωση του διαδικτύου η διαφήμιση άρχισε να εξελίσσεται και να αναπτύσσεται παίρνοντας μία πιο δια δραστική υπόσταση. Αποτελεί πλέον μία αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ πομπού και δέκτη με τους δύο τελευταίους να κατέχουν έναν πιο ενεργητικό ρόλο απ’ ότι στην έντυπη και τηλεοπτική διαφήμιση. Οι εταιρίες έχουν την δυνατότητα επιλογής μέσα από ποικίλους τρόπους διαφήμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους έτσι ώστε να έρθουν κοντά στο ευρύ καταναλωτικό κοινό. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξεταστεί η δύναμη που προσφέρει η εικόνα στην διαδικτυακή διαφήμιση αλλά και οι διαφορές που έχει από τα υπόλοιπα μέσα επικοινωνίας.