Show simple item record

Το τουριστικό προϊόν και η πολιτική διαχείρισης του τουρισμού στην Κίνα: μια ολιστική προσέγγιση

dc.contributor.advisorΜοίρα, Πολυξένη
dc.contributor.authorΓκιόκα, Ελένη
dc.date.accessioned2021-11-12T07:48:11Z
dc.date.available2021-11-12T07:48:11Z
dc.date.issued2021-11-05
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1521
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1372
dc.description.abstractΗ Κίνα αποτελεί μία μεγάλη οικονομική δύναμη, που διακρίνεται στο βιομηχανικό και εμπορικό κλάδο. Ωστόσο τις τελευταίες δεκαετίες, έχει σημειώσει ταχύτατη άνοδο και σε αμιγώς κοινωνικούς και πολιτιστικούς τομείς. Ο τουρισμός αποτελεί έναν από αυτούς, ενώ παράλληλα θεωρείται πλέον και βασικός κλάδος της εθνικής της οικονομίας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία, έχει ως στόχο τη διερεύνηση της τουριστικής ανάπτυξης στην χώρα, καθώς και την μελέτη του τουριστικού προϊόντος της, με στόχο την παρουσίαση ενός διαφορετικού μοντέλου πολιτισμού και την εξέλιξη αυτού σε συνάρτηση με τον τουρισμό. Πρόκειται για μία έρευνα, που μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης προσεγγίζει την τουριστική εξέλιξη μιας Ασιατικής χώρας που πλέον αποτελεί σημαντική δύναμη στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, καθώς και την μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενων τουριστών στον κόσμο. Για να γίνει αντιληπτή η τουριστική ανάπτυξη της χώρας καθώς και η στρατηγική που χρησιμοποίησαν οι αρμόδιοι φορείς για την ανάδειξή της, αλλά και για να κατανοηθεί το σημερινό τουριστικό προϊόν που διαθέτει, κρίνεται απαραίτητη μια ιστορική αναδρομή από την έναρξη της τουριστικής δραστηριότητας, το 1978, μετά τις κυβερνητικές μεταρρυθμίσεις, μέχρι σήμερα. Επισημαίνονται οι προσπάθειες που καταβλήθηκαν συλλογικά από κυβερνητικούς και τουριστικούς φορείς, με σκοπό η Κίνα να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του τουρισμού, που για τις υπόλοιπες χώρες ήταν δεδομένες, καθώς και να διαμορφώσει τη δική της τουριστική ταυτότητα. Πραγματοποιείται αναφορά τόσο στις τουριστικές υποδομές της χώρας , όσο και στο φυσικό και πολιτιστικό της πλούτο, ενώ ιδιαίτερη σημασία δίνεται σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού που είτε έχουν εδραιωθεί, είτε είναι αναδυόμενες, σε αναπτυσσόμενο στάδιο ακόμη, που όμως συνθέτουν το σύνολο του τουριστικού της προϊόντος. Η εξέλιξη της συγγραφής της εργασίας θα σκιαγραφήσει και ενδεχόμενα περιθώρια βελτίωσης της τουριστικής πολιτικής που εφαρμόζεται, καθώς και της αντιμετώπισης σε θέματα που αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο μιας κοινωνίας, όπως περιβαλλοντικά και πολιτιστικά ζητήματα. Στο τέλος της εργασίας, θα περιληφθούν συμπεράσματα αναφορικά με το αξιοσημείωτο της ταχύτατης τουριστικής ανάπτυξης, καθώς και προτάσεις για την βελτίωση αυτής.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΚίναel
dc.subjectΤουριστικό προϊόνel
dc.subjectΤουριστική πολιτικήel
dc.subjectΤουριστική ανάπτυξηel
dc.subjectΕναλλακτικές μορφές τουρισμούel
dc.subjectΤουριστική εξέλιξηel
dc.titleΤο τουριστικό προϊόν και η πολιτική διαχείρισης του τουρισμού στην Κίνα: μια ολιστική προσέγγισηel
dc.title.alternativeThe tourism product and tourism management policy in China: an overviewel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeKatsoni, Vicky
dc.contributor.committeeΤερζόγλου, Έλλη
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Τουρισμούel
dc.description.abstracttranslatedChina is a major economic power, distinguished in the industrial and commercial sectors. In recent decades, however, it has grown rapidly in both the social and cultural spheres. Tourism is one of them, while at the same time it is now considered a key sector of its national economy. The present dissertation aims to investigate the tourism development in the country, as well as the study of its tourism product, with the aim of presenting a different model of culture and its evolution in relation to tourism. This research, through a literature review, approaches the tourism development of an Asian country that is now an important force on the world tourism map, as well as the largest outbound tourist market in the world. In order to understand the tourism development of the country as well as the strategy used by the competent bodies for its promotion, but also in order to understand the current tourist product, it is necessary to have a historical background from the beginning of the tourist activity, in 1978, after the government reforms, until today. The efforts made collectively by government and tourism agencies are pointed out, in order for China to meet the requirements of tourism, which were a given for other countries, as well as to form its own tourist identity. Reference is made to the tourist infrastructure of the country, as well as to its natural and cultural wealth, while special importance is given to alternative forms of tourism that have either been established or are emerging, still in development, but which compose the entire tourism product. The evolution of the writing of the work will outline possible margins for improvement of the applied tourism policy, as well as the treatment of issues that are vital for a society, such as environmental and cultural issues. At the end of the work, conclusions will be included regarding the remarkable rapid tourism development, as well as suggestions for its improvement.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές