Τηλεργασία στο δημόσιο τομέα: Μελέτη περίπτωσης Συνηγόρου του Πολίτη
Teleworking in the public sector: A case study of the Greek Ombudsman
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Κούγια, Χριστίνα
Date
2021-10-20Advisor
Αλεξόπουλος, ΑνδρέαςKeywords
Τηλεργασία ; Δημόσιος τομέας ; Συνήγορος του πολίτη ; Εξ αποστάσεως εργασία ; Τηλεργαζόμενοι ; Greek OmbudsmanAbstract
Η τηλεργασία είναι μια μορφή εργασίας, η οποία επιτρέπει στον εργαζόμενο, μέσω της χρήσης μέσων τεχνολογίας, να εργάζεται απομακρυσμένα από το σπίτι του χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική του παρουσία στην έδρα εργασίας. Η τηλεργασία, παρόλο που έχει εδραιωθεί σχεδόν πλήρως στο πρόγραμμα εργασίας των επιχειρήσεων του εξωτερικού, στην Ελλάδα και δη στον δημόσιο τομέα, δεν είναι ευρέως διαδεδομένη. Σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των θετικών και αρνητικών επιδράσεων της τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα και συγκεκριμένα στην Ανεξάρτητη Αρχή του Συνηγόρου του Πολίτη. Η εξέταση των
επιδράσεων της τηλεργασίας στις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων καθώς και στην διεκπεραίωση των καθημερινών εργασιών του δημοσίου τομέα είναι υψίστης σημασίας, Μέσω της παρούσης εργασίας επιχειρείται η διερεύνηση της συμβολής της τηλεργασίας ως μορφής εργασίας, στην αναβάθμιση των υπηρεσιών του δημοσίου τομέα στην Ελλάδα.
Abstract
Telecommuting is a work arrangement, in which employees Work from home by using technological means and do not have any physical presence in their workplace. Despite the fact that telecommuting is almost fully established abroad, in Greece, more specifically in the public sector, is not widely spread. This research aims to investigate the positive and negative effects of telecommuting in the public sector and specifically on the Independent Authority of the Greek Ombudsman. The examination of the effects of telecommuting on employees working conditions as well as the day-to-day work of the public sector is essential as it will
demonstrate whether telecommuting, as a form of work, contributes to the upgrade of public sector services in Greece.