Παρακίνηση & εργασιακή ικανοποίηση στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης: Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών του e-Ε.Φ.Κ.Α.
Motivation & work satisfaction in Public Administration. Case study: Insurance Debt Collection Center of e-E.F.K.A.
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Σπηλιοπούλου, Χρυσούλα
Date
2021-10-20Advisor
Αλεξόπουλος, ΑνδρέαςKeywords
Παρακίνηση εργαζομένων ; Εργασιακή ικανοποίηση ; Δημόσια διοίκηση ; ΚΕΑΟ ; ΕΦΚΑ ; e-ΕΦΚΑ ; ΠαρακίνησηAbstract
Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση των απόψεων των εργαζομένων του Κ.Ε.Α.Ο., αναφορικά με το επίπεδο παρακίνησης και εργασιακής ικανοποίησης τους, καθώς και ο προσδιορισμός των παραγόντων παρακίνησης που συντελούν στην ενίσχυση των επιπέδων εργασιακής ικανοποίησης και κατ’ επέκταση στη βελτίωση της παραγωγικότητας τους. Προκειμένου να διερευνηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα πραγματοποιήθηκε ποσοτική εμπειρική ανάλυση, σε δείγμα δημοσίων υπαλλήλων εργαζομένων του Κ.Ε.Α.Ο. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν τόσο τους τρόπους παρακίνησης του ανθρώπινου δυναμικού, όσο και τα επίπεδα εργασιακής ικανοποίησης του, τα δε συμπεράσματα είναι συμβατά με τις θεωρίες που αναπτύχθηκαν στη βιβλιογραφική επισκόπηση. Δύνανται δε να αξιολογηθούν από τους διοικούντες, οι οποίοι με τις κατάλληλες διοικητικές δράσεις ίσως συνεισφέρουν στην αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων του Κ.Ε.Α.Ο., με θετικό αντίκτυπο στον πολίτη.
Abstract
The purpose of this postgraduate thesis is to investigate and analyze the views of employees of K.E.A.O., regarding the level of motivation and job satisfaction as well as to determine the motivating factors that contribute to enhancing job satisfaction levels and consequently in improving their productivity. In order to investigate the research questions, a quantitative empirical analysis was performed to a sample of employees of K.E.A.O. The results of the research showed both the ways of motivating human resources, as well as their levels of job satisfaction and the conclusions are compatible with the theories developed in the literature review. They can be evaluated by the managers of public administration, who with the appropriate administrative actions may contribute to the increase of the productivity of the employees of K.E.A.O., with a positive impact on the citizen.