Show simple item record

Παρακίνηση & εργασιακή ικανοποίηση στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης: Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών του e-Ε.Φ.Κ.Α.

dc.contributor.advisorΑλεξόπουλος, Ανδρέας
dc.contributor.authorΣπηλιοπούλου, Χρυσούλα
dc.date.accessioned2021-11-19T13:12:49Z
dc.date.available2021-11-19T13:12:49Z
dc.date.issued2021-10-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1551
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1402
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση των απόψεων των εργαζομένων του Κ.Ε.Α.Ο., αναφορικά με το επίπεδο παρακίνησης και εργασιακής ικανοποίησης τους, καθώς και ο προσδιορισμός των παραγόντων παρακίνησης που συντελούν στην ενίσχυση των επιπέδων εργασιακής ικανοποίησης και κατ’ επέκταση στη βελτίωση της παραγωγικότητας τους. Προκειμένου να διερευνηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα πραγματοποιήθηκε ποσοτική εμπειρική ανάλυση, σε δείγμα δημοσίων υπαλλήλων εργαζομένων του Κ.Ε.Α.Ο. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν τόσο τους τρόπους παρακίνησης του ανθρώπινου δυναμικού, όσο και τα επίπεδα εργασιακής ικανοποίησης του, τα δε συμπεράσματα είναι συμβατά με τις θεωρίες που αναπτύχθηκαν στη βιβλιογραφική επισκόπηση. Δύνανται δε να αξιολογηθούν από τους διοικούντες, οι οποίοι με τις κατάλληλες διοικητικές δράσεις ίσως συνεισφέρουν στην αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων του Κ.Ε.Α.Ο., με θετικό αντίκτυπο στον πολίτη.el
dc.format.extent192el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel
dc.subjectΕργασιακή ικανοποίησηel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectΚΕΑΟel
dc.subjectΕΦΚΑel
dc.subjecte-ΕΦΚΑel
dc.subjectΠαρακίνησηel
dc.titleΠαρακίνηση & εργασιακή ικανοποίηση στη Δημόσια Διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης: Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών του e-Ε.Φ.Κ.Α.el
dc.title.alternativeMotivation & work satisfaction in Public Administration. Case study: Insurance Debt Collection Center of e-E.F.K.A.el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΔεδούλη, Αικατερίνη
dc.contributor.committeeHYZ, ALINA
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.masterΔημόσια Οικονομική και Πολιτικήel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this postgraduate thesis is to investigate and analyze the views of employees of K.E.A.O., regarding the level of motivation and job satisfaction as well as to determine the motivating factors that contribute to enhancing job satisfaction levels and consequently in improving their productivity. In order to investigate the research questions, a quantitative empirical analysis was performed to a sample of employees of K.E.A.O. The results of the research showed both the ways of motivating human resources, as well as their levels of job satisfaction and the conclusions are compatible with the theories developed in the literature review. They can be evaluated by the managers of public administration, who with the appropriate administrative actions may contribute to the increase of the productivity of the employees of K.E.A.O., with a positive impact on the citizen.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές