Customer experience στην εταιρεία εστίασης Γρηγόρης
Customer experience in the catering company Grigoris
Keywords
Εμπειρία πελάτη ; Customer journey ; Customer experience ; Ψηφιακή εμπειρία καταναλωτή ; Φυσική εμπειρία καταναλωτή ; Ψηφιακή ωριμότητα ; Πελατοκεντρική προσέγγιση επιχειρήσεωνAbstract
Η εμπειρία πελάτη είναι ένας όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια στην αγορά και έχει απασχολήσει αρκετά τις επιχειρήσεις με τελικό σκοπό την αύξηση των πωλήσεων μέσω της αύξησης του αριθμού πιστών πελατών όπως και την προσέλκυση νέων. Η εμπειρία αυτή έχει τόσο την πραγματική διάσταση ,όσο και την ψηφιακή, όπου λόγω των συνθηκών που επικρατούν εξαιτίας του ιού covid-19 η βαρύτητα της ψηφιοποίησης στην αγορά για τις επιχειρήσεις έχει εκτοξευτεί, καθώς αναγκαστήκανε από τις πιο μικρές επιχειρήσεις να μεταφέρουν την εμπορική δραστηριότητα τους στο διαδίκτυο προκειμένου να είναι διαθέσιμα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους στους πελάτες. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναδείξει και να αναλύσει τον όρο αυτό και τις βασικές του έννοιες, το θεωρητικό πλαίσιο, την διαφορά μεταξύ της πραγματικής και της ψηφιακής εμπειρίας για μία εταιρεία, όπως επίσης και να περιγράψει τον βαθμό σημαντικότητας της εμπειρίας του πελάτη για τις επιχειρήσεις. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι ποιοτική έρευνα και θα είναι συνδεδεμένο με το παράδειγμα της εταιρείας Γρηγόρης, έχοντας αναλύσει και τις ενέργειες που πραγματοποιούνται σε αυτή τη κατεύθυνση από την εταιρεία αυτή. Όπως αναφέραμε παραπάνω, η εμπειρία του πελάτη έχει δύο όψεις, την πραγματική που σημαίνει πως αφορά την επίσκεψη του πελάτη σε ένα φυσικό κατάστημα, και την ψηφιακή όπου ο πελάτης επισκέπτεται την επίσημη ιστοσελίδα, εφαρμογή ή κάνει την παραγγελία του μέσω κάποιου aggregator όπως για παράδειγμα e-food ή box.